Pokemon Go

Søren og at gubben har slutta å spille :( Tror jeg må få venner herfra!
 
Hjelper det å få venner herfra? Når jeg leste så forstod jeg det som at man faktisk måtte spille sammen for å utbytte av vennskapet?
Altså, 1 million stardust for å bytte legendary med venn, mens 40.000 med bestevenn....

Jeg kommer aldri til å ha 1 million stardust til overs :P
 
Hjelper det å få venner herfra? Når jeg leste så forstod jeg det som at man faktisk måtte spille sammen for å utbytte av vennskapet?
Altså, 1 million stardust for å bytte legendary med venn, mens 40.000 med bestevenn....

Jeg kommer aldri til å ha 1 million stardust til overs :P

Man får ikke byttet pokemon eller raidet sammen om vi ikke er i samme by såklart:) Men om vi legger til hverandre herifra så kan vi hvertfall sende den gavepakken til hverandre[emoji1]
 
Man får ikke byttet pokemon eller raidet sammen om vi ikke er i samme by såklart:) Men om vi legger til hverandre herifra så kan vi hvertfall sende den gavepakken til hverandre
emoji1.png
Ja! Lurt! Det er jo sant! Glemte den pakken i farta :)
 
Oi oi så spennende... utenom at den eneste jeg kjenner i RL som spilte ikke spiller lenger

Samme her egentlig. Men er en stor gjeng som pleier å raide her, også på Community day så er det ganske mange. Får utnytte det da[emoji1]
Også får vi legge til hverandre herifra og sende hverandre gaver[emoji4][emoji108]
 
Samme her egentlig. Men er en stor gjeng som pleier å raide her, også på Community day så er det ganske mange. Får utnytte det da[emoji1]
Også får vi legge til hverandre herifra og sende hverandre gaver[emoji4][emoji108]
Ja helt enig:) lage tråden Pokémon slik at alle får en gave fra bv spillere [emoji23]
 
På comunity day som var fikk jeg vært med på raid for første gang på flere måneder.
Endelig fikk jeg Kyogre.
Og tror dere ikke at det tikket inn et EX raid pass der nå :)

Herlig! Vi var i Stavanger i helgen så jeg spilte litt der på Community day:) Så tikket det inn ex raid på gymmen jeg raidet på der[emoji85] Søren[emoji28] Kommer meg ikke dit[emoji85]
 
På comunity day som var fikk jeg vært med på raid for første gang på flere måneder.
Endelig fikk jeg Kyogre.
Og tror dere ikke at det tikket inn et EX raid pass der nå :)
Heldig ;) mye aktivitet i selve spillet i Andebu. Men ingen sykelige spillere. I Ramnes var det helt dødt for spillere. Hadde gledet meg litt men ble liksom ikke noen spille opplevelse for min del!
 
Bahh.... Please Come back when you reach level 33.

Guttungen kommer til å bli sur. Jeg er 30, han er enda noen nivå under. Lenge til 33 :-(
 
Satt ned til 30 nå

6986 9784 7089


Guttungen er 26 og må vente litt til.
 
Nettopp gjennomført min første trade :joyful:Mannen fanget Pokémonen vi byttet på ferie så fikk trade over 1000km-medaljen i samme slengen.
 
Back
Topp