Jeg er level 30 og får være med nå. Det settes nedoverSorry.
Er ikke level 40 enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er level 30 og får være med nå. Det settes nedoverSorry.
Er ikke level 40 enda
Hihi..Her er min trainer code: 8727 6655 8361. Legg til de som vil
Så bra[emoji173] større sjanse for at jeg kommer til 30 enn 33 på et blunkJeg er level 30 og får være med nå. Det settes nedover
Settes trolig lenger ned også etthvert. Jeg nevner det ikke for min sønn på 26 før jeg vet om han kan ;-)Så bra[emoji173] større sjanse for at jeg kommer til 30 enn 33 på et blunk
Ja. Husker det. Håper den går lenger ned rimelig fort.Var sånn med raiding også, de startet med høyeste level og reduserte raskt
SmartSettes trolig lenger ned også etthvert. Jeg nevner det ikke for min sønn på 26 før jeg vet om han kan ;-)
Si ifra når du kan bli venner i pokémon, jeg bor i TønsbergSmart
Ser også at det kun lanseres for spillere over 13 år enn så lenge. Greit å være obs på hvis sønnen din er under den alderen og har registrert alder i spillet.Settes trolig lenger ned også etthvert. Jeg nevner det ikke for min sønn på 26 før jeg vet om han kan ;-)
Er det slik at man får gaver man kan gi bort på pokestop?
Så kult [emoji14] si i fra om du skal ta en runde på comunnity day [emoji14] Må uansett til Tønsberg viss jeg skal få raida litt den dagenSi ifra når du kan bli venner i pokémon, jeg bor i Tønsberg
Hvis jeg kan, så skal jeg nok det. Når er neste?Så kult [emoji14] si i fra om du skal ta en runde på comunnity day [emoji14] Må uansett til Tønsberg viss jeg skal få raida litt den dagen
Kanskje på tide å starte igjen.. Bare level 24, men ser ut til at jeg kan legge til friends. Kode 4174 8692 2217 om noen vil adde.
Var nede og hilste på den en eneste lokale stoppet nå, men fikk ingen gaverJa [emoji85]