Pokemon Go

Ja, bør komme nå til høsten. Men det er ingen tegn til dem enda, d gen 2 kom visste man jo om det leeenge i forkant. Håper det jobbes i kulissene.

Ja ryktene sier jo at de kommer nå mot slutten av året. Håper det stemmer[emoji1][emoji106]
Jeg tenker at når mewtwo og legendariske roer seg litt så kjører de nok på med gen3 [emoji4]

Hvordan går det med spillingen for resten her? Jeg har opprettet en ny konto :p. Kommer fremdeles til å bruke den gamle kontoen på raids og når det endelig kommer nye Pokémon. Enn så lenge nyter jeg muligheten til rask progresjon og å kunne legge igjen Pokémon på Team Instinct sine gymmer. Opprettet kontoen i går kveld og er alt level 13 :smug: På sikt håper jeg på å få noen fightere slik at vi kan ta ned den lokale gymmen når den er full og vi ikke fikk plass ;)

Hvordan går det med spillingen for resten her? Jeg har opprettet en ny konto :p. Kommer fremdeles til å bruke den gamle kontoen på raids og når det endelig kommer nye Pokémon. Enn så lenge nyter jeg muligheten til rask progresjon og å kunne legge igjen Pokémon på Team Instinct sine gymmer. Opprettet kontoen i går kveld og er alt level 13 :smug: På sikt håper jeg på å få noen fightere slik at vi kan ta ned den lokale gymmen når den er full og vi ikke fikk plass ;)

Haha, har nesten tenkt samme, eller så man kan slå seg selv ut av og til [emoji13]

Ikke så mye spillinng disse dager... skulle kommet. meg på raid siden jeg enda mangler bådr articuno og zapdos, men har ofte ikke bil, og det ikke er så mange raid nå som det var tidligere i mnd. Hadde håpet å få dem da [emoji849]

Haha, har nesten tenkt samme, eller så man kan slå seg selv ut av og til [emoji13]

Ikke så mye spillinng disse dager... skulle kommet. meg på raid siden jeg enda mangler bådr articuno og zapdos, men har ofte ikke bil, og det ikke er så mange raid nå som det var tidligere i mnd. Hadde håpet å få dem da [emoji849]
Satse på bytting? Tror de snart forsvinner...

Satse på bytting? Tror de snart forsvinner...

Er vel sånn 5 dager til. Men er ikke så optimistisk, ikke bare bare å fange en om man først får skrapt sammen folk nok til å ta dem :p har i alle fall en lugia ekstra i tilfelle det blir bytting. Men tipper det er høyt opp og langt fram i så fall, er jo ikke nevnt noen steder.

Er litt samme her.. mangler moltres selv og mannen mangler den og articuno. Har jo prøvd å hintw til t det knskje hadde vært enklere å ta seg en oslotur nå før månedskiftet; og i teorien er han enig. Men hver gang jeg foreslår det, så hr han ndre prioriteter (eller så blir det som i går hvor han sov langt ut på ettermiddagen..). Har egentlig gitt litt opp ideen :/

Har du vært et annet lag, men opprettet en ny konto for å være på instinct sitt lag? :)

Har spilt litt nå og da, men vært ferie her så har ikke fått spilt noe særlig :)

Jepp! Egentlig Team Valor level 34 og mangler kun et par av de regionale Pokémon-monstrene. Kommer ikke videre der så opprettet ny konto på nytt lag.
Åja :) Hvorfor kommer du ikke videre :( ? Er det bare for å ha noe å drive med frem til f.eks gen3? :)

Åja :) Hvorfor kommer du ikke videre :( ? Er det bare for å ha noe å drive med frem til f.eks gen3? :)
Litt det, litt å kunne slå ut nærmeste gymmen når den er full og jeg ikke fikk bli med [emoji6] Når gen 3 kommer går jeg nok tilbake til den gamle kontoen.

Back
Topp