Overhørte her om dagen at gen3 skulle slippes i desember - har ikke noe som backer det, men hadde vært gøy
Det hadde vært gøy! Håper det stemmer[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overhørte her om dagen at gen3 skulle slippes i desember - har ikke noe som backer det, men hadde vært gøy
Det tok 8 måneder fra 1 til 2.Overhørte her om dagen at gen3 skulle slippes i desember - har ikke noe som backer det, men hadde vært gøy
Det tok 8 måneder fra 1 til 2.
Dersom intervallet blir det samme kommer 3 i desember.
Er en del som spekulerer i det
Var vel kun dobbel xp på ny pokemon i pokèdexen?[emoji22]
Men gøy med event igjen![emoji1] Dobbel stardust er knall[emoji108]
Nei, det får du trippel xp på
https://pokemongohub.net/events/equinox-event/
Edit: ser nå at jeg har lest feil og at det var star dust og ikke xp det var dobbelt av. Jaja, ærlig talt bedre
Trippel ja! Synd jeg ikke mangler flere. Men blir ny hund da hvertfall Før eventet er ferdig[emoji108]
Hadde vært deilig med dobbel xp også, for må innrømme at å komme meg til lvl 37 tar laaang tid[emoji23] Mangler godt over 1mill xp enda......
Er vel så mange som er på level 40 nå at de må ha noe som lokker dem også er bare på 31 selv, men har ikke spilt så mye siden forrige event, utenom noen raid.
Må prøve å få tatt med guttungen ut på tur under event, han er level 6 eller noe sånn og mangler mange...
Gleder meg til eventet! Mangler fremdeles en god del på gule kontoen... Morsomt å få ekstra XP for det!
Veldig gøy med rask progresjon!Jeg er fristet til å starte en ny konto selv[emoji28][emoji85]
Er det ikke egentlig mot reglene å ha mer enn en konto da? Jeg mener det er definert som juks
Tenker det samme. Gjør det bare for å ha det gøy med nye kontoen, ikke for å få noen fordeler med den gamle. Altfor mye stress å skulle bytte mellom kontoer!Hvordan blir det juks?
Man får jo ingen goder på den andre kontoen av å ha en til? Annet enn at man kan velge annen farge og slåss mot seg selv i gym da? Hehe
Jeg ser ikke på det som juks hvertfall.
Jeg tipper gen3 kommer mot slutten av året eller på nyåret [emoji108]