Pokemon Go

Overhørte her om dagen at gen3 skulle slippes i desember - har ikke noe som backer det, men hadde vært gøy :)
Det tok 8 måneder fra 1 til 2.
Dersom intervallet blir det samme kommer 3 i desember.
Er en del som spekulerer i det

Det tok 8 måneder fra 1 til 2.
Dersom intervallet blir det samme kommer 3 i desember.
Er en del som spekulerer i det

Det jeg har lest går på at det tok et visst ant mnd fra man fant data om gen 2 i mesterfila, til de ble sluppet, og at det stemmer overens med at de har funnet data på gen 3-pokemon nå. :)

Kommer en event med dobbel stardust og trippel xp på nye pokemon, spesielle egg og en pakke man kan kjøpe med superinkubatorer :) kjekt, skal klekke 10k-eggene mine da og fylle opp med egg!

Last edited:
Var vel kun dobbel xp på ny pokemon i pokèdexen?[emoji22]
Men gøy med event igjen![emoji1] Dobbel stardust er knall[emoji108]

Nei, det får du trippel xp på :)
https://pokemongohub.net/events/equinox-event/

Edit: ser nå at jeg har lest feil og at det var star dust og ikke xp det var dobbelt av. Jaja, ærlig talt bedre :p

Trippel ja! Synd jeg ikke mangler flere. Men blir ny hund da hvertfall :) Før eventet er ferdig[emoji108]
Hadde vært deilig med dobbel xp også, for må innrømme at å komme meg til lvl 37 tar laaang tid[emoji23] Mangler godt over 1mill xp enda......

Trippel ja! Synd jeg ikke mangler flere. Men blir ny hund da hvertfall :) Før eventet er ferdig[emoji108]
Hadde vært deilig med dobbel xp også, for må innrømme at å komme meg til lvl 37 tar laaang tid[emoji23] Mangler godt over 1mill xp enda......

Er vel så mange som er på level 40 nå at de må ha noe som lokker dem også :) er bare på 31 selv, men har ikke spilt så mye siden forrige event, utenom noen raid.

Er vel så mange som er på level 40 nå at de må ha noe som lokker dem også :) er bare på 31 selv, men har ikke spilt så mye siden forrige event, utenom noen raid.

Samme her:) Tar stop og pokemon for å holde streaken i gang også en raid innimellom :) Burde kanskje raida mer for nå er jo mewtwo i Europa også..

Må prøve å få tatt med guttungen ut på tur under event, han er level 6 eller noe sånn og mangler mange...

Er det ikke egentlig mot reglene å ha mer enn en konto da? Jeg mener det er definert som juks

Er det ikke egentlig mot reglene å ha mer enn en konto da? Jeg mener det er definert som juks

Hvordan blir det juks?:)
Man får jo ingen goder på den andre kontoen av å ha en til? Annet enn at man kan velge annen farge og slåss mot seg selv i gym da?:p Hehe
Jeg ser ikke på det som juks hvertfall.

Jeg tipper gen3 kommer mot slutten av året eller på nyåret [emoji108]

Hvordan blir det juks?:)
Man får jo ingen goder på den andre kontoen av å ha en til? Annet enn at man kan velge annen farge og slåss mot seg selv i gym da?:p Hehe
Jeg ser ikke på det som juks hvertfall.

Jeg tipper gen3 kommer mot slutten av året eller på nyåret [emoji108]
Tenker det samme. Gjør det bare for å ha det gøy med nye kontoen, ikke for å få noen fordeler med den gamle. Altfor mye stress å skulle bytte mellom kontoer!

Spent på hva som kommer i gen3. Aldri spilt annet enn de opprinnelige spillene. Synes det var mye gøy som kom med gen2!

Bl a det med å kunne kaste seg selv ut av en gym er jo en kjempefordel. ;-)

Ble litt nysgjerrig, så måtte google det; det er veldig mange delte meninger om det hele, men flertallet mente det var juks - som.man mest sannsynlig ikke blir tatt for:
964786188476a1ec9edf2cdefbe69e72.jpg

Back
Topp