Ikke hver dag, kanskje annenhver? Det greieste er å sjekke hvor feil klokken på mobilen er før du starter Pokemon Go for dagen.Må du inn å gjøre dette for hver dag du spiller da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke hver dag, kanskje annenhver? Det greieste er å sjekke hvor feil klokken på mobilen er før du starter Pokemon Go for dagen.Må du inn å gjøre dette for hver dag du spiller da eller?
Min klokke er akkurat nå 0.3 sekunder for tidlig så jeg.Ikke hver dag, kanskje annenhver? Det greieste er å sjekke hvor feil klokken på mobilen er før du starter Pokemon Go for dagen.
Det bør være innenfor!Min klokke er akkurat nå 0.3 sekunder for tidlig så jeg.
Ja burde jo det.Det bør være innenfor!
Ja burde jo det.
1 sekund for sent i dag. Det burde jo også vært innafor.
Har ikke spilt på en stund nå, så aner jo ikke om det henger seg nå. Mulig jeg ikke har siste oppdatering, kom det en her om dagen?Du har siste oppdatering også? Så irriterende :/!
Har ikke fått ett eneste 2kms egg siden eventet startet :O
Æsj :/ så kjedelig da.Har endelig fått noen, men ikke fått noen av de som skal være nye nå under eventet fra de..
Æsj :/ så kjedelig da.
Endte med p kjøpe den minste av de pakkene, for ekstra incubators. Håper at jeg får klekket 4 på rappen og at det blir bare 2kmetere av det [emoji14]
Like så! Må da være mulig å få noen av de knyttet til eventet snartKjøpt Great boksen to ganger jeg nå[emoji85]
skal krysse fingrene for deg
Like så! Må da være mulig å få noen av de knyttet til eventet snart
Den dukker nok opp snart. Her jobber jeg med å skaffe nok candies for å oppgradere chancey [emoji14]Ja! Ikke har jeg fått giraffen enda heller... girafarig .. Den er vel i 5km egg den
Er det imorgen eller på søndag at de bytter legendariske?
Mener også at det er en mnd hver, men blir ikke raid i dag så håper det fremdeles er mulig å få entei i morgenKanskje jeg husker feil, men tror det er fra oktober?
Joa, men 30inkludert eller bytter de da?Står 30 september på nett
Ja de ser ut som vanlige 2kms egg. Men hjelper jo ikke når jeg bare får 5 og 10 [emoji14]Ser de ikke ut som vanlige 2 km egg da? For jeg har klekket en del 2 km egg, som jeg har fått under eventet. Og har da fått chansey, larvitar, mareep og sånn.