Pokemon Go

Tror det er synsing enda, men hadde vært fin julegave det :)

Er vel litt spådom basert på forrige gen-slipp, at man nå begynner å finne forberedelser i filene, og hvor lange tid det tok sist fra man fant det samme og til de ble sluppet. Samt at man nå har disse raidene i mens.

Mannen begynner bli litt gretten. Vi har spilt siden i fjor sommer. Han mangler fremdeles Cleffa. De fire siste dagene har jeg klekket ikke mindre enn fire(!) stk :eek:

Mannen begynner bli litt gretten. Vi har spilt siden i fjor sommer. Han mangler fremdeles Cleffa. De fire siste dagene har jeg klekket ikke mindre enn fire(!) stk :eek:

Herlig når slikt skjer :p

Jeg mangler enda snorlax, aerodactyl, giraff-tingen og milktank. Tror det er bare dem, av de jeg må klekke. Noen andre jeg jobber med å utvikle da.

Herlig når slikt skjer :p

Jeg mangler enda snorlax, aerodactyl, giraff-tingen og milktank. Tror det er bare dem, av de jeg må klekke. Noen andre jeg jobber med å utvikle da.
Fant en Snorlax i parken i går! Er nok mest sannsynlig å klekke den, men det er ikke eneste alternativet :)

Hehe, ja er klar over det, bare ser det ikke som så sannsynlig [emoji23]

True! Den er ikke ofte å se...
jeg fikk den faktisk første dagen gen2 kom ut[emoji85] Poppet opp her hjemme. Lå på sofan, åpnet pokemon og så at gen2 hadde kommet, så gikk jeg inn på rommet for og hente laderen min også poppet den opp:) Da visste jeg jo ikke at den ikke kom til å komme igjen på flere mnd[emoji28][emoji85]

Det ble tråden vår flyttet igjen... :S Ikke at den har vært så mye i bruk de siste par ukene, men kommer vel flere bølger når det skjer noe nytt.

Den ligger på hobbyforumet nå.

Ah[emoji85]

Hvordan går det med spillingen din da?[emoji4]
Jeg spiller litt hver dag, men ikke like mye som før. Gleder meg til mewtwo så jeg raider en del for å forsikre meg om at jeg kanskje kan få invite[emoji106]

Ah[emoji85]

Hvordan går det med spillingen din da?[emoji4]
Jeg spiller litt hver dag, men ikke like mye som før. Gleder meg til mewtwo så jeg raider en del for å forsikre meg om at jeg kanskje kan få invite[emoji106]

Har spillet oppe så jeg får klekket egg og samlet candy hver gang jeg går tur, og tar litt stopp av og til, men ellers er det rolig for tiden. Ikke fått tatt Entei enda. Men skal til Oslo i morgen og være til mandag, skal i bryllup, så ikke mye tid, men litt spill blir det kanskje :) Blir gøy med ny gen snart :)

Jeg spiller egentlig nesten ikke nå som jeg jobber

Overhørte her om dagen at gen3 skulle slippes i desember - har ikke noe som backer det, men hadde vært gøy :)

Back
Topp