Nei, de drøyer det nok mest mulig.Gøy med nye, men når de strekker dem ut tre mnd så betyr vel det at gen 3 ikke kommer før neste år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, de drøyer det nok mest mulig.Gøy med nye, men når de strekker dem ut tre mnd så betyr vel det at gen 3 ikke kommer før neste år...
Var noen som nevnte at de har annonsert at gen3 kommer i løpet av desember - usikker på hvorvidt det stemmer menGøy med nye, men når de strekker dem ut tre mnd så betyr vel det at gen 3 ikke kommer før neste år...
Tror det er synsing enda, men hadde vært fin julegave detVar noen som nevnte at de har annonsert at gen3 kommer i løpet av desember - usikker på hvorvidt det stemmer men
Tror det er synsing enda, men hadde vært fin julegave det
Jeg har fått Entei Nå blir det bare å vente en måneds tid til neste... Gleder meg til gen 3!
Mannen begynner bli litt gretten. Vi har spilt siden i fjor sommer. Han mangler fremdeles Cleffa. De fire siste dagene har jeg klekket ikke mindre enn fire(!) stk
Fant en Snorlax i parken i går! Er nok mest sannsynlig å klekke den, men det er ikke eneste alternativetHerlig når slikt skjer
Jeg mangler enda snorlax, aerodactyl, giraff-tingen og milktank. Tror det er bare dem, av de jeg må klekke. Noen andre jeg jobber med å utvikle da.
Herlig når slikt skjer
Jeg mangler enda snorlax, aerodactyl, giraff-tingen og milktank. Tror det er bare dem, av de jeg må klekke. Noen andre jeg jobber med å utvikle da.
Fant en Snorlax i parken i går! Er nok mest sannsynlig å klekke den, men det er ikke eneste alternativet
Jeg fanget to miltank i går faktisk Så kan få den utenom egg også
Hehe, ja er klar over det, bare ser det ikke som så sannsynlig [emoji23]
Det ble tråden vår flyttet igjen... :S Ikke at den har vært så mye i bruk de siste par ukene, men kommer vel flere bølger når det skjer noe nytt.
Flyttet?
Den ligger på hobbyforumet nå.
Ah[emoji85]
Hvordan går det med spillingen din da?[emoji4]
Jeg spiller litt hver dag, men ikke like mye som før. Gleder meg til mewtwo så jeg raider en del for å forsikre meg om at jeg kanskje kan få invite[emoji106]