Det var jo bra Men åssen tlf er det egentlig? Hmm.. jeg har samsung galaxy s5. Har mista den i bakken og hatt i litt vann og ja.. virker som den tåler alt hehe. Kanskje flaks og.Har hatt den i under ett år, går på garanti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo bra Men åssen tlf er det egentlig? Hmm.. jeg har samsung galaxy s5. Har mista den i bakken og hatt i litt vann og ja.. virker som den tåler alt hehe. Kanskje flaks og.Har hatt den i under ett år, går på garanti
Hæ.. har bare én og den fant jeg vill ! Hvor mange har du?
ok Får mye larvitar jeg.Har klekket 4, men kun spart på 1. Fikk lapras i mitt første 10 k-egg i fjor
Har hatt samsung s5, men den døde. Føest så spiste den 2 minnekort, så kortsluttet den bare. Sett at vannindikatoren var skadet, så ble det ikke garantisak.Det var jo bra Men åssen tlf er det egentlig? Hmm.. jeg har samsung galaxy s5. Har mista den i bakken og hatt i litt vann og ja.. virker som den tåler alt hehe. Kanskje flaks og.
Hehe. Kanskje du har bodd et sted med rare strålingerHar hatt samsung s5, men den døde. Føest så spiste den 2 minnekort, så kortsluttet den bare. Sett at vannindikatoren var skadet, så ble det ikke garantisak.
Neste ble en huawei p9.
Tror det må være meg, telefonene blir rare av å være sammen med meg
Det er jo bra ! Hørte fra en medspiller her en dag at iphone knuser lett? Aner ikke, aldri hatt det.Jeg har iPhone 7plus. Mistet i bakken utallige ganger men lever enda. Batteriet er knall på den også[emoji1][emoji108]
Hver gang den detter i bakken stikker det i magen, tørr nesten ikke snu den for å se hvordan det gikk. Men ikke knust enda ( bank i bordet ) [emoji1]
Det er jo bra ! Hørte fra en medspiller her en dag at iphone knuser lett? Aner ikke, aldri hatt det.
Er mer samsungjente hehe. Er det jeg er vant til
Handler om uflaks pluss hvor mye man mister den, samt at noen tåler mer enn andre.
Jeg mister telefoner jevnt og trutt, og har derfor sånn lommebok-deksel på. Hadde sånn ekstra glass på også. Men det har jeg knust ;-)
Ja, kanskje. Eller kanskje det er litt flaks i forhold til produksjon og ! Hvem vetJa jeg har også hørt at iPhone liksom knuser så lett. Men jeg har hatt iPhone siden 3'ern og har aldri hatt en knust tlf[emoji85][emoji120]
Venninnen min derimot, som kun har hatt Samsung, har fått knust tlf sin tre ganger. Handler nok bare om hvor uflaks man har når man mister den
Noen mener den kommer 1.9 spennende jaDet er sant
Ja bruker sånn ekstra glass jeg også. Fikk en liten ripe i forje, men har ingen enda på det nye
Ah jeg er så spent på mewtwo jeg nå!
Lurer på når man må ha raidet på gymmen hvor den popper opp for å få invite..
Stantler ja. Har mange du, da ? Har 7 km igjen av et 10 km egg. Litt spent på det ! Fikk det i Oslo. Og bare 200 meter av et 5 km egg, men gidder ikke å gå nåMå endre mitt tidligere utsagn, det jeg har klekket mest av 10k-egg, er stantler! 10 stk har jeg fått [emoji31] men den er vel kanskje nedgradert til 5k-egg mer nylig
Stantler ja. Har mange du, da ? Har 7 km igjen av et 10 km egg. Litt spent på det ! Fikk det i Oslo. Og bare 200 meter av et 5 km egg, men gidder ikke å gå nå
Klarer ikke å spare jeg Hehe. For nysgjerrigSender dem vekk etterhvert, tror jeg har én. jeg sparer opp 10k-egg nå
Sender dem vekk etterhvert, tror jeg har én. jeg sparer opp 10k-egg nå
På tide med flere Pokémon snart! Av de som er ute nå mangler jeg bare Farfetch'd, Mewtwo, Heracross og Corsola Ingen som er mulige å få tak i her til lands ennå...
På tide med flere Pokémon snart! Av de som er ute nå mangler jeg bare Farfetch'd, Mewtwo, Heracross og Corsola Ingen som er mulige å få tak i her til lands ennå...