Pokemon Go

Vært i oslo 2-3 ganger :)

Har dog ingen tro på at jeg får Mewtwo, siden jeg ikke raider regelmessig. Men tipper de gjør den lettere å få tak i etter hvert :)
Ja, det gjør de sikkert:)
Har akkurat fått mannen til å gå ned på oslotur søndag formiddag- satser på raids da:) vurderer nesteb å kjøpe sånn pakke med raidpasses

Vet du hvor det er flest unown??:)
jeg fant overalt i sentrum. Jeg var ved aker bygge, tjuvholmen, jernbanetorget, slottet og rundt der og i frognerparken. Kanskje du kan bruke kart? Nomaps.me

Ja, det gjør de sikkert:)
Har akkurat fått mannen til å gå ned på oslotur søndag formiddag- satser på raids da:) vurderer nesteb å kjøpe sånn pakke med raidpasses
Er du med i fb-grupper og sånn? Jeg synes det hjelper endel. Møtte noen fra fb-gruppa og vi ble en gruppe på 5 stk som gikk rundt og fikk med andre en dag :p Lykke til da :) !

Hvem har du som buddy? Jeg har bayleef :p

Kartet funket ikke i går selvfølgelig. Men ser det funker igjen nå :)
Så typisk! Hang litt sist jeg var i Oslo og, kom ikke inn på det. Da hang appen endel og :) Jeg skal til sørlandet snart, mon tro om det er noen spennende der nede :p

Er du med i fb-grupper og sånn? Jeg synes det hjelper endel. Møtte noen fra fb-gruppa og vi ble en gruppe på 5 stk som gikk rundt og fikk med andre en dag [emoji14] Lykke til da :) !

Hvem har du som buddy? Jeg har bayleef :p
Ja, ble tipset om det sist søndag- hekta oss på en gruppe som var ute og raidet:P veldig praktisk å slippe å måtte sjanse med helt ukjente ^^

Har chansey som buddy nå, vil jobbe meg opp til blissey:)

Ja, ble tipset om det sist søndag- hekta oss på en gruppe som var ute og raidet:p veldig praktisk å slippe å måtte sjanse med helt ukjente ^^

Har chansey som buddy nå, vil jobbe meg opp til blissey:)
Jeg gikk alene en gang, fikk vært med på to raid. Var nok veldig flaks!

Ok :) Jeg har 1 Blissey. Fikk Chansey flere ganger i egg, og gikk litt med den. Neste etter Bayleef blir nok den krokodilla :p

Jeg gikk alene en gang, fikk vært med på to raid. Var nok veldig flaks!

Ok :) Jeg har 1 Blissey. Fikk Chansey flere ganger i egg, og gikk litt med den. Neste etter Bayleef blir nok den krokodilla :p
Fikk chancey mens jeg var i berlin, første gang:D

Neste som buddy blir nok larvitar- mangler candies der og. Kunne sikkert brukt de supercandiesene man får på raid her, men pleier å kaste de på de legendariske:P

Fikk chancey mens jeg var i berlin, første gang:D

Neste som buddy blir nok larvitar- mangler candies der og. Kunne sikkert brukt de supercandiesene man får på raid her, men pleier å kaste de på de legendariske:p
Kan man det? Visste ikke at man kunne gi dem :) Har du noen bra larvitar? Fikk Tyranitar nylig, etter å ha gått med larvitar en stund :)

Kan man det? Visste ikke at man kunne gi dem :) Har du noen bra larvitar? Fikk Tyranitar nylig, etter å ha gått med larvitar en stund :)
Mener den er bra- lenge siden jeg har sjekket og/eller sortert.. Hater lånetelefonen nå:/

Oi, denne posten skulle jeg ha vist om tidligere [emoji1] men skjønner at jeg ikke er like oppdatert som dere [emoji23]

Ei jeg møtte via raiding i sommer skulle til oslo for å fange pokemon i dag, så hun sendte meg mld og tilbød seg å fange for meg, for hun hadde to telefoner tilgjengelig og skulle fange for ei annen også :p fordi google sperret av og jeg ikke så det med en gang fordi jeg var på jobb, så fikk jeg ikke kangashkan, men fikk unown da :) superhyggelig av henne da :)

Back
Topp