Pokemon Go

Da har jeg fått alle legendariske hittill[emoji16]
12dc837a753832da2c429a556e644862.png
9cae40f131a69754c10dce92fc222b62.png
a5afe6d3c93b2aca0971e9b1832e9f55.png
9502314f565e122add7b3cbcd8ed0ab0.png

Gratulerer abra kadabra! Bare litt misunnelig [emoji6]

(Synd med guttungen, men kommer vell en sjanse til senere)

I dag har jeg vært i byen og det var en interessant opplevelse. Det var jo pokemonstop over alt!! Her jeg bor er det 3-4 km mellom stoppene. Ikke rart det tar lang tid å stige i gradene

I dag har jeg vært i byen og det var en interessant opplevelse. Det var jo pokemonstop over alt!! Her jeg bor er det 3-4 km mellom stoppene. Ikke rart det tar lang tid å stige i gradene

Forskjell fra sted til sted, ja!

Skulle ta en gym på tur hjem nå, og mens jeg sloss kommer det en bil til her, og sloss de også. Jeg sliter med betwork error og må restarte flere ganger, og plutselig var gymmen feil farge. Så tok de nabogymmen, og nå drar de ikke. Hadde jeg fått den ene så hadde jeg også fått coins til i morgen, men neidaa

Og såå mye tull når man skal sloss da, restarter igjen og igjen [emoji35]

Kjedelig når det er sånn network error

Ajaj, gleder meg til appen blir fikset

Last edited:
Ble en Oslotur på oss i dag:) ble med på tre zapdosraid og til slutt fikk både jeg og mannen ^^

Fornøyd med dagens fangst

Heldige dere som har fått zapdos. Jeg har vært alene med ungene og på sett og vis uten bil (selv om jeg hadde mulighet til å låne svigers sin), så jeg har ikke hatt mulighet til å dra på raid når det har vært noe. Men her har det vært en markant nedgang i antall raid den siste uka, og særlig legendariske.

Heldige dere som har fått zapdos. Jeg har vært alene med ungene og på sett og vis uten bil (selv om jeg hadde mulighet til å låne svigers sin), så jeg har ikke hatt mulighet til å dra på raid når det har vært noe. Men her har det vært en markant nedgang i antall raid den siste uka, og særlig legendariske.
Var sånn for oss også når moltres herjet rundt. Kjedelig :/

Men tipper de kaster inn de legendariske igjen på visse events ^^

Back
Topp