Da har jeg fått alle legendariske hittill[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har jeg vært i byen og det var en interessant opplevelse. Det var jo pokemonstop over alt!! Her jeg bor er det 3-4 km mellom stoppene. Ikke rart det tar lang tid å stige i gradene
Jippi
Har tannlege midt på Karl Johann og fant den og masse folk på vei tilbake til banen når jeg skulle tilbake på jobbWiii[emoji1][emoji1]
Har tannlege midt på Karl Johann og fant den og masse folk på vei tilbake til banen når jeg skulle tilbake på jobb
Og såå mye tull når man skal sloss da, restarter igjen og igjen [emoji35]
Huff ja. Sleit veldig med det i dag.. Brukte 15min på noe som skulle tatt 3..Kjedelig når det er sånn network error
Var sånn for oss også når moltres herjet rundt. Kjedelig :/Heldige dere som har fått zapdos. Jeg har vært alene med ungene og på sett og vis uten bil (selv om jeg hadde mulighet til å låne svigers sin), så jeg har ikke hatt mulighet til å dra på raid når det har vært noe. Men her har det vært en markant nedgang i antall raid den siste uka, og særlig legendariske.