Jeg har sett to raid med legendariske. Men ingen andre der. Umulig alene
Ja det går ikke. Må være sånn 12-13 stk for lugia, var samme med articuno. Moltres kunne man ta med færre om man hadde de riktige pokemonene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett to raid med legendariske. Men ingen andre der. Umulig alene
Vi klarte med 4 på moltres [emoji4]Ja det går ikke. Må være sånn 12-13 stk for lugia, var samme med articuno. Moltres kunne man ta med færre om man hadde de riktige pokemonene.
Er kjedelig å ikke å ha like god mulighet bare pga du ikke bor i en by!Jeg har sett to raid med legendariske. Men ingen andre der. Umulig alene
Jeg kan jo i teorien reise til en by, men med hverdagen med jobb og tre barn har jeg ikke mulighet til det rett og slett. Så ja. Da blir det sånn.Er kjedelig å ikke å ha like god mulighet bare pga du ikke bor i en by!
Ååh så kult. Moren min fant en tidligere i dag - hun hadde spurt om jeg ville bli med, men måtte ordne opp i noe administrativt først.. gahSe hva jeg fant [emoji4]
Har fått O-en ogsåÅåh så kult. Moren min fant en tidligere i dag - hun hadde spurt om jeg ville bli med, men måtte ordne opp i noe administrativt først.. gah
Kjørte litt rundt.
Fant en Montres raid, men det var ingen andre der [emoji852]
Av 6 forsjøk har jeg ikke fått den [emoji852]Åh så kjedelig Jeg rakk akkurat å bli med på en raid til nå i kveld. Hadde flaks å fikk den også! Av 8 forsøk har jeg fått 4 moltres
Av 6 forsjøk har jeg ikke fått den [emoji852]
Så kjipt! Noen er så ekstremt uheldig, mens andre har dritflaks! Føler jeg er en av dem med flaks denne gangen siden jeg bare har hatt mulighet til 3 raid og fikk 1.Av 6 forsjøk har jeg ikke fått den [emoji852]
Hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke giddet å kjøre rundt i kveld å lete.Æsssjjj.... [emoji30]
Det håper jeg inderlig.Så kjipt! Noen er så ekstremt uheldig, mens andre har dritflaks! Føler jeg er en av dem med flaks denne gangen siden jeg bare har hatt mulighet til 3 raid og fikk 1.
Neste gang blir det sikkert du som får flaks [emoji4]
Kjenner jeg snart må få kommet meg ut, kanskje en oslotur [emoji14]Har fått O-en også
Jeg er stadig tom for egg jeg
Dels fordi jeg ikke får surret så mye stop, men jeg går jo ikke så mye heller. Pg etter at jeg tok alle da det var kort distanse er jeg tom :-(
Så kjekt å se at det er andre som spiller pokemon
28 Bor langt ute på landet, så dette har jeg jobbet hardt forJadda vi er ett par som spiller[emoji1][emoji108] Hvilken lvl er du på da?[emoji4]