Pokemon Go

Jeg har sett to raid med legendariske. Men ingen andre der. Umulig alene

Ja det går ikke. Må være sånn 12-13 stk for lugia, var samme med articuno. Moltres kunne man ta med færre om man hadde de riktige pokemonene.

Er kjedelig å ikke å ha like god mulighet bare pga du ikke bor i en by!
Jeg kan jo i teorien reise til en by, men med hverdagen med jobb og tre barn har jeg ikke mulighet til det rett og slett. Så ja. Da blir det sånn.

Se hva jeg fant [emoji4]
c78269c9e2d4a278c7ebcd95c6782dea.jpg
Ååh så kult. Moren min fant en tidligere i dag - hun hadde spurt om jeg ville bli med, men måtte ordne opp i noe administrativt først.. gah

Så kjipt! Noen er så ekstremt uheldig, mens andre har dritflaks! Føler jeg er en av dem med flaks denne gangen siden jeg bare har hatt mulighet til 3 raid og fikk 1.

Neste gang blir det sikkert du som får flaks [emoji4]
Det håper jeg inderlig.
Har vært på 2 raid med Lugia også og heller ikke fått den.
Articuno derimot, den fikk jeg på første ball på første raid

Endeliiiig!
bb934726dd38fa9aa7438e3d48484c47.png

Nå har jeg fått alle babyene. Virker som om egginnholdet har blitt rullert litt på, og i det siste har jeg fått mange flere 2k-egg enn jeg har pleid, vanligvis har jeg fått mest 5k. Og klekket en del nytt, som flere togepi i det siste som jeg aldri har sett snurten av før.

Jeg er stadig tom for egg jeg

Dels fordi jeg ikke får surret så mye stop, men jeg går jo ikke så mye heller. Pg etter at jeg tok alle da det var kort distanse er jeg tom :-(

Jeg er stadig tom for egg jeg

Dels fordi jeg ikke får surret så mye stop, men jeg går jo ikke så mye heller. Pg etter at jeg tok alle da det var kort distanse er jeg tom :-(

Var også lenge tom etter den perioden, men så fikk jeg meg en bytur og nå er det fullt igjen.

Back
Topp