Kangashkan og Unown er i Oslo sentrum [emoji2]![]()
![]()
Herlig[emoji1][emoji1] Skal dit senere i dag! Spawner de overalt i sentrum eller har du sett at de er oftere på visse steder??[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kangashkan og Unown er i Oslo sentrum [emoji2]![]()
![]()
De er jevnt spredd utover. Lite på Frogner, noe i Frognerparken. Jernbanetorget er et godt utgangspunkt. Det kryr ikke av dem, men deHerlig[emoji1][emoji1] Skal dit senere i dag! Spawner de overalt i sentrum eller har du sett at de er oftere på visse steder??[emoji1]
Jeg fikk også Kangaskhan nåKangashkan og Unown er i Oslo sentrum [emoji2]![]()
![]()
Gratulerer! [emoji322]Jeg fikk også Kangaskhan nåPå Vår Frelsers gravlund
![]()
Og så jeg som har kjørt gjennom Oslo og til Lysaker og hjem igjen i dag... Burde ha sjekket radaren før jeg dro [emoji13]
Så kjedelig! Får fanget litt Pokémon daOg ingen andre enn meg her
![]()
Møtte noen i parken i dag som hadde vært på Mall of Scandinavia i helgen. Krydde visst av sponsede Pokestops og gymmer der. Hun så mini og ga oss en advarsel da - sponsede Pokestops og gymmer er kun synlig for spillere over 13 år. Greit å vite for de der ungene har eller straks får egen konto. En sjanse for at de ville blitt en smuuule skuffet om de reiste på et event og så oppdaget at de ikke fikk sett noe.
Men hva er sponsede gym og stop da? Ikke de vanlige rundtomkring her? Vi skal ikke dra på noe event, men guttungen får om to uker.
Det stemmer. Har ikke sett noen av dem i Norge, men kan jo være de kommer her etterhvert. En del av de nye eventene er på kjøpesenter. Da har disse gjerne sponsede gymmer og stops. Kjedelig å dra på et event hvis ikke man kan delta.Tror starbucks har sponsor stops?
Men tror ikke vi har så mange av de her i Norge?![]()