Pokemon Go

Jaa, fikk moltres på første raid! Kjekt etter å ha mistet tre av tre articunoer, når det er litt pes å komme seg på raid, for det meste.
Gratulerer! Jeg har bommet på tre av tre Moltres hittil. Har heldigvis resten av uken på meg!
Lastet den ned nå. Genialt! Mye raskere enn å taste inn alt manuelt.

Gen 4 [emoji23]

Og vi venter jo enda på mulighet til å bytte og på å spille mot hverandre :p
Vel, de har vel allerede varslet at det kommer gen4.

Tror kanskje det blir litt events, forhåpentligvis med en og annen variasjon. Tror folk går litt lei hvis det er helt samme rutinen de kjører.

Blir i alle fall spennende å se
Ok, jeg trodde det bare var 3 generasjoner. da vet jeg det :)

Man tar screenshot av den pokemon man vil finne ut IV'en til :) Så legger man inn bilde også regner den ut for deg [emoji4] Hvor bra den er[emoji108]
Er den trygg å bruke?

Var jo noen greier med iv-go, at man kunne bli kasta ut av pokemon go av niantic når man brukte disse appene som de ikke selv laget... Eller noe i den duren...

Er den trygg å bruke?

Var jo noen greier med iv-go, at man kunne bli kasta ut av pokemon go av niantic når man brukte disse appene som de ikke selv laget... Eller noe i den duren...

Ja den er trygg:) Er ingen innlogging, kun screenshot:) det får man ikke sporet opp på noen måte[emoji106][emoji106] Veldig fornøyd med den[emoji1]

Blir lite raid på meg for tiden. Bare vært regn her de siste dagene så ikke fått noen legendariske ennå. Har prøvd ett par ganger på Lugia og articuno mens det var opphold, men klarte ikke å fange noen av de.
I morgen blir det heller ikke raid pga regnet så håper ikke Lugia eller moltres forsvinner ennå!

Prøvd meg på 2 raids i dag. Ikke no fangst enda.. Er så irriterende når man ikke får de[emoji85]

Regn i Oslo også, men fikk Moltres i dag! Var heldige og fant en gym som står under tak. Så ut som det var flere enn oss som hadde tenkt den tanken for det var fullt av spillere på denne gymmen og få andre steder.

Desverre ikke mulig med noe oslotur her

Ikke noe Oslo her heller...

Og neppe noen moltres på oss... Og sikkert ikke den som kommer neste uke heller, evt neste helg da.. Fikk ingen i går da vi var ute, og i dag har vi ikke hatt muligheten..

I morgen reiser de 3 andre her bort, og jeg vet at storebror ikke får spilt noe da han er borte... Og hvis jeg raidee og får den mens han er borte blir han lei seg og innmari sinna.. Så får holde meg unna raids [emoji6]

Men er kanskje jeg som er noob - gjelder det fom nå, eller er det i perioden 12 til 21?

Men er kanskje jeg som er noob - gjelder det fom nå, eller er det i perioden 12 til 21?

https://pokemongohub.net/post/breaking-news/kangaskhan-available-45-cities-europe-lasts-august-21/
Står her at det er fra "this weekend", så jeg tolker det som at man bør ha mulighet til å finne dem fra i morgen. En annen ting er jo hva de definerer som oslo liksom, hvor stort er området hvor de spawner.

Jeg skal ikke til oslo før i september da, så blir vel ikke noe på meg.

Jeg bor ti minutter fra Frognerparken. Føles nesten som juks noen ganger... Skal oppdatere her med en gang jeg finner noe!
Jaa! Gjør det! Vurderer å ta meg en tur på søndag, kommer litt an på hva mannen ser for seg ift flytting da..

Back
Topp