Pokemon Go

4b0166e7a6ae77cd02039ebfbb1be255.png

Sett 9 tatt 4

cff0c3af9bf39a7d62eceba3e7f2fdd4.png

Sett 6 tatt 3

Like irriterende hver gang man ikke får den..... Så står det alltid noen rundt som jubler over at de fikk den[emoji28][emoji85]

I dag var storebror og jeg på 3 raid. En articuno, en snorlax og en lugia.

Jeg mistet et raidpass på at hele spillet hengte seg opp på articuno. Men storebror fikk den da [emoji16] jeg hadde fått den noen dager før, så ok.

Så skulle vi ta snorlax. Den bare hoppet ut for meg, men storebror fikk den.

Han var helt i himmelen etter det [emoji16]

Lugia stakk for oss begge.

Er en articuno ved lokale gymmen - sjansen for at det er nok folk der på en mandag, til tross for ferie = null

Er en articuno ved lokale gymmen - sjansen for at det er nok folk der på en mandag, til tross for ferie = null

Ble lagt ut på face at det var en i byen nå, men jeg har egentlig ikke tid, dessuten får jeg den sikkert ikke heller...

Man får den hvertfall ikke om man ikke prøver[emoji1]

Jeg får besøk om noen timer, og skulle jeg dratt på raid hadde jeg brukt minst 1 time i bil pluss sommertrafikk, og så sikkert blitt stårnde og vente på andre som også skal være med, og vips, så må gjestene komme til rotete hus [emoji13] når jeg alt har mislyktes i å fange 3 stk, orker jeg ikke akkurat i dag [emoji57]

Jeg får besøk om noen timer, og skulle jeg dratt på raid hadde jeg brukt minst 1 time i bil pluss sommertrafikk, og så sikkert blitt stårnde og vente på andre som også skal være med, og vips, så må gjestene komme til rotete hus [emoji13] når jeg alt har mislyktes i å fange 3 stk, orker jeg ikke akkurat i dag [emoji57]

Nei den skjønner jeg..
fra i morgen har du en uke på deg til og fange Montreal da[emoji1][emoji108]

Da blir det verre.. Har vært heldig her jeg bor med at det på det meste har møtt opp rundt 60 stk så vi måtte dele oss inn i tre grupper.
Ja, var sånn i Berlin og :)

Reiser hjem fra svigers om noen dager, mulig at det blir enklere da ;)

Så moltres dukke opp to steder. Begge gangene var det ingen andre enn oss der..ventet litt, men ikke ut hele perioden da

Så moltres dukke opp to steder. Begge gangene var det ingen andre enn oss der..ventet litt, men ikke ut hele perioden da

Er du med i en pogo-gruppe på face? Har blitt mye aktivitet på slike grupper for tiden, for å verve deltakere til raid. Så om det ikke er noen kan det være fordi de avtaler tidspunkt på nett :)

Er du med i en pogo-gruppe på face? Har blitt mye aktivitet på slike grupper for tiden, for å verve deltakere til raid. Så om det ikke er noen kan det være fordi de avtaler tidspunkt på nett :)
Hmm, må sjekke det ut - men tror kanskje den ene plassen er for liten til at det er en egen gruppe her

Hmm, må sjekke det ut - men tror kanskje den ene plassen er for liten til at det er en egen gruppe her

Er det noen steder som ikke er så langt unna at du kan planlegge å kombinere raid med andre ærend en gang det dukker opp en mulighet?

Er det noen steder som ikke er så langt unna at du kan planlegge å kombinere raid med andre ærend en gang det dukker opp en mulighet?
Blir mye enklere når vi kommer hjem - da går det absolutt an, worst case blir det en tur inn til Oslo eller to. Reiser hjem i dag :)

Back
Topp