Får håpe de lanserer bytting etterhvert! Jeg har to stk og ingen planer om å overføre den "ekstra" til professoren.Får vel ikke articuno da, for i morgen har jeg neppe mulighet uansett...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe de lanserer bytting etterhvert! Jeg har to stk og ingen planer om å overføre den "ekstra" til professoren.Får vel ikke articuno da, for i morgen har jeg neppe mulighet uansett...
Får håpe de lanserer bytting etterhvert! Jeg har to stk og ingen planer om å overføre den "ekstra" til professoren.
Er en articuno ved lokale gymmen - sjansen for at det er nok folk der på en mandag, til tross for ferie = null
Ble lagt ut på face at det var en i byen nå, men jeg har egentlig ikke tid, dessuten får jeg den sikkert ikke heller...
Nei, det er sant. Men er man bare to... :/Man får den hvertfall ikke om man ikke prøver[emoji1]
Man får den hvertfall ikke om man ikke prøver[emoji1]
Jeg får besøk om noen timer, og skulle jeg dratt på raid hadde jeg brukt minst 1 time i bil pluss sommertrafikk, og så sikkert blitt stårnde og vente på andre som også skal være med, og vips, så må gjestene komme til rotete hus [emoji13] når jeg alt har mislyktes i å fange 3 stk, orker jeg ikke akkurat i dag [emoji57]
Nei, det er sant. Men er man bare to... :/
Ja, var sånn i Berlin ogDa blir det verre.. Har vært heldig her jeg bor med at det på det meste har møtt opp rundt 60 stk så vi måtte dele oss inn i tre grupper.
Nei den skjønner jeg..
fra i morgen har du en uke på deg til og fange Montreal da[emoji1][emoji108]
Montreal? [emoji23][emoji23] autocorrect? [emoji12]
Så moltres dukke opp to steder. Begge gangene var det ingen andre enn oss der..ventet litt, men ikke ut hele perioden da
Hmm, må sjekke det ut - men tror kanskje den ene plassen er for liten til at det er en egen gruppe herEr du med i en pogo-gruppe på face? Har blitt mye aktivitet på slike grupper for tiden, for å verve deltakere til raid. Så om det ikke er noen kan det være fordi de avtaler tidspunkt på nett![]()
Hmm, må sjekke det ut - men tror kanskje den ene plassen er for liten til at det er en egen gruppe her
Blir mye enklere når vi kommer hjem - da går det absolutt an, worst case blir det en tur inn til Oslo eller to. Reiser hjem i dagEr det noen steder som ikke er så langt unna at du kan planlegge å kombinere raid med andre ærend en gang det dukker opp en mulighet?