Pokemon Go

Så moltres dukke opp to steder. Begge gangene var det ingen andre enn oss der..ventet litt, men ikke ut hele perioden da
2 som dukket opp her også.
Fikk med folk og tok begge i lunsjpausen, men klarte ikke å fange noen av dem :(

2 som dukket opp her også.
Fikk med folk og tok begge i lunsjpausen, men klarte ikke å fange noen av dem :(
Æsj, kjedelig når man ikke får de med seg hjem altså. Vet mannen håper på de to andre, siden det ikke ble noen articuno.

Men tror nok de dukker opp på raid under events fremover - tviler på at det kun var mulig å få dem nå

Mannen oleier å ta pokestopp for meg av og til så jeg ikke mister streaken, og nå tror pokerkompisene hans at det er mannen som spiller pokemon og at han lyver når han sier det er til meg. [emoji23]

Er snakk om at gen. 3 skal komme på slutten av året så hadde ikke forundret meg om de kom tilbake da

Vil tro det kommer mot høsten, for de fleste som spiller aktivt er vel snart ferdig med gen 2. Det var jo bare en 7-8 mnd mellom gen 1-2 eller noe sånt? Og gen 2 er jo ikke så mange pokemon.

De slipper det vel når de merker at aktivitetsnivået dabber litt av igjen :)

Er det mange i gen 3?

Fant liksom ingen tall, men ser ut som 130, litt over? Er en som liksom finnes i flere varianter av, mens andre ser ut som de kan få flere ulike utviklinger fra samme pokemon.
Syns ikke gen 3 ser så kul ut, men sparer allerede på candy til gen 4, er en del pokemon som kan utvikles videre da, av dem vi har nå. :)

Hadde ikke forundret meg.
Lurer på hva de gjør for å holde aktiviteten oppe etter gen 3...
Vel, de har vel allerede varslet at det kommer gen4.

Tror kanskje det blir litt events, forhåpentligvis med en og annen variasjon. Tror folk går litt lei hvis det er helt samme rutinen de kjører.

Blir i alle fall spennende å se

Jaa, fikk moltres på første raid! Kjekt etter å ha mistet tre av tre articunoer, når det er litt pes å komme seg på raid, for det meste.

Back
Topp