Pokemon Go

De forsvinner raskt hos meg også.
Tror det stod at jeg nærmer med 7 dager strike så stå på i dag.
Den i går tror jeg det stod noe om at det snart kom mange Pokémon rundt meg..
Var noe med pokemon rundt meg ja. Men ikke sett så mye til det [emoji13]
Jeg fikk en i går om at det skulle være nye pokemon å finne i parkene nær meg. De flytter på nestene annenhver uke, men det har jeg aldri merket noe til.

Min står enda. har fått sølv-badge på den gymmen nå pga det. [emoji14]
Er jo sånn sett en fordel at de står en stund, for jeg tror man får en del fordel av å ha gull-badge på gymmene. I alle fall når man spinner der, og om man gjør det første gang for dagen. Kanskje også etter raid, flere baller eller sånt?
Våre har også kommet tilbake nå, etter ca 31 timer.

Min står enda. har fått sølv-badge på den gymmen nå pga det. :p
Er jo sånn sett en fordel at de står en stund, for jeg tror man får en del fordel av å ha gull-badge på gymmene. I alle fall når man spinner der, og om man gjør det første gang for dagen. Kanskje også etter raid, flere baller eller sånt?
Dragoniten min har stått en 12 timer nå :)

Som rød i Oslo er det ingen problemer. Var på ferie i Bergen i sommer. Var jo knapt en gym vi kunne ta! Rødt overalt. Tipper Brann har skylden. Etter første smellen med en Pokémon stående i flere dager la vi kun igjen søte små med lav CP...
Vanligvis er blå sterkest her i Bergen. Men mulug de blå er på ferie?

Men det er uansett minst gul...

Jeg har hatt det utrolig gøy med raid i det siste. Er et par tre messengerchater hvor folk kommuniserer om nye raids i byen, hvor lenge igjen og om folk kommer eller venter på at en eller anen kommer løpende fra bussen. Alle samarbeider og når vi er mange nok deler vi opp i farger. Er vi ikke det så driter vi i det.
Og så kjøre en del folk fra raid til raid, så jeg har haiket litt i det siste [emoji23]

Alltids en sjanse for at ferien påvirker. Oslo har masse tilreisende nå. Kommer en del spennende Pokémon ut av det. Har sett både Kangaskhan og Tauros :D:Dpå gymmer i området.

Tror ferien spiller inn ja, for der jeg har min pokemon på gym nå pleier det å være litt mer vekslende enn det er nå. Men det er ved et museum og akvarium, og om vinteren er det ikke så folksomt der, men nå på sommeren er det masse turister og biler. Sikkert ikke så mange pogospillere :p

Jeg har hatt det utrolig gøy med raid i det siste. Er et par tre messengerchater hvor folk kommuniserer om nye raids i byen, hvor lenge igjen og om folk kommer eller venter på at en eller anen kommer løpende fra bussen. Alle samarbeider og når vi er mange nok deler vi opp i farger. Er vi ikke det så driter vi i det.
Og så kjøre en del folk fra raid til raid, så jeg har haiket litt i det siste [emoji23]
Synes også det er blitt skikkelig gøy! Vi var på to raid i dag. Ikke noe haiking her, men får dekket mye likevel :).

Er vel siste dagen med articuno i dag, har alle fått en? Jeg skal på et raid i dag, er vel siste sjans nå :p

Var på tredje articunoraidet nå. Trodde jeg hadde fått den, men den hoppet ut heeelt i siste øyeblikk. [emoji31]

Ikke fått prøvd meg, jeg heller. Har ikke vært noen raid med den i nærheten. Håper jeg får sjansen i morgen.

Har alkurat vært på raid nr 4 uten å klare å fange articuno. Møkkafugl! [emoji35][emoji23]

Synes også det er vanskelig å fange disse legendariske fuglene! I går fikk jeg ti baller. 9 great hits, 1 nice hit og fuglen rømte likevel :mad:

Får vel ikke articuno da, for i morgen har jeg neppe mulighet uansett...

Back
Topp