Pokemon Go

Fikk forresten et tips i går ift raids (var med tanke på legendariske, men gjelder vel generelt også)

Når man kommer til fasen hvor man skal fange dem etterpå, så bør man forsikre seg at de som har klart å fange ikke trykker ok før ettet alle har kastet ballene sine. På den måten ser ikke spillet at kvoten er brukt og flere får sjansen til å fange. På den måten fikk 9av 12 den, den ene gangen ;)

Fikk forresten et tips i går ift raids (var med tanke på legendariske, men gjelder vel generelt også)

Når man kommer til fasen hvor man skal fange dem etterpå, så bør man forsikre seg at de som har klart å fange ikke trykker ok før ettet alle har kastet ballene sine. På den måten ser ikke spillet at kvoten er brukt og flere får sjansen til å fange. På den måten fikk 9av 12 den, den ene gangen ;)
Jeg har ikke fått svartpå forumet her hele helgen jeg... Bare på tråder jeg ikke følger.... Nå måtte jeg logge inn via safari Men det var jo ett bra tips! Det må testes ut!:)

Nye muligheter til legendariske. De fire som har vært i raid og mewto i eksklusive by-invite raid.

Desverre lite trolig for meg. Siden jeg stort sett aldri får tatt raid.

http://comicbook.com/gaming/2017/08/14/pokemon-go-legendary-birds/

De legendariske fuglene + Lugia er tilgjengelig ut august! Gladnyhet for meg, som misset 4/4 articunoer, og kun fikk mulighet til å dra på ETT zapdos raid (har generelt nesten ikke vært raid denne uka, men jeg har altså slitt med å komme med i mellom om det ikke var på dagtid uansett). Så nå får jeg flere sjanser, forhåpentligvis! Og da skal jeg snakke med de andre og prøve dette trikset med at man ikke trykker ok om man får fanget den. :)

Storebror og jeg var på tur i går.

Begge fikk zapdos (storebror har nå 2 zapdos, og articuno og lugia. Jeg har bare articuno og zapdos), og en snorlax. Den var vill, og det tror jeg aldri jeg har opplevd her i byen [emoji16]

Åååh, ble glad nå :) har ferie ut denne uken, får prøve å overtale mannen til en ny oslotur:)

Han er ikke helt gira ennå, og bør jo egentlig pakke ut etter flytting, men... Mewtwo!

Åååh, ble glad nå :) har ferie ut denne uken, får prøve å overtale mannen til en ny oslotur:)

Han er ikke helt gira ennå, og bør jo egentlig pakke ut etter flytting, men... Mewtwo!

Mewtwo blir spennende å se om man får en sjans på da, siden den er "invite only" [emoji15]

Storebror og jeg var på tur i går.

Begge fikk zapdos (storebror har nå 2 zapdos, og articuno og lugia. Jeg har bare articuno og zapdos), og en snorlax. Den var vill, og det tror jeg aldri jeg har opplevd her i byen [emoji16]

Storebror her får seg mobil på lørdag! Den kommer i posten på onsdag, jeg har ordnet abb som vi skal putte inn, og så blir det pokemonspilling på meg og storebror sammen av og til!

Takk for tipset! Gleder meg til å prøve neste gang vi er på et raid med passe antall personer!

Hvis dere drar til Oslo denne uka så er jo kangaskhan og unown tilgjengelig, spawner rundt i sentrum :)

Ble en Oslotur på oss i dag:) ble med på tre zapdosraid og til slutt fikk både jeg og mannen ^^

Fornøyd med dagens fangst :)
d47f2c36ea6c27f382dc4dc2a7509e4a.jpg
ba9ba454c51e0090da3c85aa905fe3a1.jpg
4e0b1aa28fe7d9fd1e952a92d913aa89.jpg
afb73d465465ae4093ddfb5f20932763.jpg

Heldiggris!!!![emoji7][emoji7][emoji7]

Back
Topp