Pokemon Go

Kjenner at jeg ser frem til at de slipper flere nye pokémons, mangler kun to som er mulig å få her hjemme, med unntak av ørten unown da...

Kjenner at jeg ser frem til at de slipper flere nye pokémons, mangler kun to som er mulig å få her hjemme, med unntak av ørten unown da...

Det gleder jeg meg masse til også!:D Jeg mangler bare girafarig så har jeg de jeg kan få tak i her til lands. Mangler flere unown da[emoji85]

Utenom de regionale mangler jeg snorlax, aerodactyl, girafarig, og articuno og moltres. Heller ikke fått utviklet togepi, scyther, mareep og porygon :p samt croconaw eller hva den heter, har den som buddy.

Utenom de regionale mangler jeg snorlax, aerodactyl, girafarig, og articuno og moltres. Heller ikke fått utviklet togepi, scyther, mareep og porygon :p samt croconaw eller hva den heter, har den som buddy.
Her mangler jeg Meganium, Feraligatr, Ampharos, Forretress, Miltank.

Og av uvanlige/sjeldne/regionale: Tauros, Articuno, Moltres, Farfetch'd, Mewtwo (som kommer snart?), Forretress, Heracross, Corsola :)

Jeg mangler maaaange [emoji85] er ikke så noe Pokemon der jeg bor. Så må alltid reise for å spille.

Mangler cleffa og girafarig, kan få de i egg, så går så mye jeg kan. Corsola håper jeg å finne på gran Canaria i slutten av september

Mangler mange flere enn jeg har oversikt over.

Men i morgen blir det gøy! Eldstemann får egen telefon!

Har endelig fått alle som går ann å få tak i i Norge:)
f4edfe90c6feb7bf384a7a0d16b23d63.png

Her mangler jeg Meganium, Feraligatr, Ampharos, Forretress, Miltank.

Og av uvanlige/sjeldne/regionale: Tauros, Articuno, Moltres, Farfetch'd, Mewtwo (som kommer snart?), Forretress, Heracross, Corsola :)

Ja det stemmer, milktank har jeg heller ikke. Klekker lapras etter lapras i stedet :p

Ja, kjipt.
Når får du den vanlige tlf?
Vet ikke... Venter på svar. De tok den inn på fredag og fikk beskjed mandag at den var inne hos reparatør.

De sier at det kan ta opptil to uker, den første er jo snart over:)

Vet ikke... Venter på svar. De tok den inn på fredag og fikk beskjed mandag at den var inne hos reparatør.

De sier at det kan ta opptil to uker, den første er jo snart over:)
Godt det maks er én uke igjen. Men hva var feil med den? :)

Godt det maks er én uke igjen. Men hva var feil med den? :)
Var noe galt med kameraet, det tpk bilder men var ingen garanti for at det ble lagret.. Noen ble bare helt svarte, andre ble delvis ødelagt bare. Veldig kjedelig... Samme med screenshots

Og så klikket noen apper hele tiden. Ble feks spatket ut konstant av pogo, gikk jo greit å logge inn igjen men mistet jo skritt på eggene av det

Var noe galt med kameraet, det tpk bilder men var ingen garanti for at det ble lagret.. Noen ble bare helt svarte, andre ble delvis ødelagt bare. Veldig kjedelig... Samme med screenshots

Og så klikket noen apper hele tiden. Ble feks spatket ut konstant av pogo, gikk jo greit å logge inn igjen men mistet jo skritt på eggene av det
Snodige greier. Billigere å reparere enn å kjøpe ny tlf?

Back
Topp