Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Skal prøve å henge med [emoji4]Bare å slenge seg med i praten nå da [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å henge med [emoji4]Bare å slenge seg med i praten nå da [emoji5]
Kjenner at jeg ser frem til at de slipper flere nye pokémons, mangler kun to som er mulig å få her hjemme, med unntak av ørten unown da...
Ja, kjipt.Mener den er bra- lenge siden jeg har sjekket og/eller sortert.. Hater lånetelefonen nå:/
Her mangler jeg Meganium, Feraligatr, Ampharos, Forretress, Miltank.Utenom de regionale mangler jeg snorlax, aerodactyl, girafarig, og articuno og moltres. Heller ikke fått utviklet togepi, scyther, mareep og porygon samt croconaw eller hva den heter, har den som buddy.
Har endelig fått alle som går ann å få tak i i Norge
5km egg i følge internettetBra jobba[emoji1] Håper jeg kan si det samme snart! Noen av dere som vet om girafarig er i 2 eller 5 km egg?
Her mangler jeg Meganium, Feraligatr, Ampharos, Forretress, Miltank.
Og av uvanlige/sjeldne/regionale: Tauros, Articuno, Moltres, Farfetch'd, Mewtwo (som kommer snart?), Forretress, Heracross, Corsola
Vet ikke... Venter på svar. De tok den inn på fredag og fikk beskjed mandag at den var inne hos reparatør.Ja, kjipt.
Når får du den vanlige tlf?
Godt det maks er én uke igjen. Men hva var feil med den?Vet ikke... Venter på svar. De tok den inn på fredag og fikk beskjed mandag at den var inne hos reparatør.
De sier at det kan ta opptil to uker, den første er jo snart over
Hæ.. har bare én og den fant jeg vill ! Hvor mange har du?Ja det stemmer, milktank har jeg heller ikke. Klekker lapras etter lapras i stedet
Var noe galt med kameraet, det tpk bilder men var ingen garanti for at det ble lagret.. Noen ble bare helt svarte, andre ble delvis ødelagt bare. Veldig kjedelig... Samme med screenshotsGodt det maks er én uke igjen. Men hva var feil med den?
Snodige greier. Billigere å reparere enn å kjøpe ny tlf?Var noe galt med kameraet, det tpk bilder men var ingen garanti for at det ble lagret.. Noen ble bare helt svarte, andre ble delvis ødelagt bare. Veldig kjedelig... Samme med screenshots
Og så klikket noen apper hele tiden. Ble feks spatket ut konstant av pogo, gikk jo greit å logge inn igjen men mistet jo skritt på eggene av det
Har hatt den i under ett år, går på garantiSnodige greier. Billigere å reparere enn å kjøpe ny tlf?