Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utviklet eller fant du den ?
Siste min
Ingen som spiller lengre?
Lenge Siden jeg har fått noe gøy i eggene. Vil ha noe nyttJoda, klekker egg/har spillet oppe hver gang vi triller tur, og tar pokestops og fanger litt når vi er i byen. Men lenge siden det har dukket opp noe gøy. Syns jeg får en psyduck i annenhvert egg [emoji58]
Er enda sånn 60 candy unna en alakazam! [emoji21]
En lykke da han kom !Ja han har jeg jobbet hardt for
Er enda sånn 60 candy unna en alakazam! [emoji21]
90 unna [emoji23]
Finner lite abra her! Kjekt da med de ananasene så man kan smelle på litt ekstra om man omsider finner en
Kjedelig. Her tror jeg våren har kommet.Jeg triller ikke, det er snø og dårlig vær . Derved klekkes lite. Gi meg våååååår!
Jeg triller ikke, det er snø og dårlig vær . Derved klekkes lite. Gi meg våååååår!
Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
Mi frøken lar seg legge i senga (ammer og sover sammen)Mye møkk her også, men skal være mye vind for at jeg ikke tar meg en liten tur med vogna i alle fall. Mini lar seg ikke vugge til søvn i gangen, og jeg får ikke lagt han i senga enda, så er kun vogna etter en liten tur som gjør at han tar seg en skikkelig blund på noen timer.
Mi frøken lar seg legge i senga (ammer og sover sammen)
Og å trille i 10-15 cm slaps orker jeg ikke
Det var grusomt nok å kjøre...