Pokemon Go

Ingen som spiller lengre?

2576779bd991167a74c32a1ab69e1a11.jpg

Siste min :)
Utviklet eller fant du den ? :)

Ingen som spiller lengre?

Joda, klekker egg/har spillet oppe hver gang vi triller tur, og tar pokestops og fanger litt når vi er i byen. Men lenge siden det har dukket opp noe gøy. Syns jeg får en psyduck i annenhvert egg [emoji58]

Joda, klekker egg/har spillet oppe hver gang vi triller tur, og tar pokestops og fanger litt når vi er i byen. Men lenge siden det har dukket opp noe gøy. Syns jeg får en psyduck i annenhvert egg [emoji58]
Lenge Siden jeg har fått noe gøy i eggene. Vil ha noe nytt :p

Jeg triller ikke, det er snø og dårlig vær . Derved klekkes lite. Gi meg våååååår!

Jeg triller ikke, det er snø og dårlig vær . Derved klekkes lite. Gi meg våååååår!
Kjedelig. Her tror jeg våren har kommet.

Mye møkk her også, men skal være mye vind for at jeg ikke tar meg en liten tur med vogna i alle fall. Mini lar seg ikke vugge til søvn i gangen, og jeg får ikke lagt han i senga enda, så er kun vogna etter en liten tur som gjør at han tar seg en skikkelig blund på noen timer.

Dæææven! Liite spennende i dag, bare pidgey og rattata og sentret, omtrent. Men i bilen på tur hjem kom det plutselig opp en dratini i nærheten! Surt at den bare forsvant...

Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
dcf0c8cbaed011b0be3d3ab9ae7e3a5a.jpg

Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
dcf0c8cbaed011b0be3d3ab9ae7e3a5a.jpg

Ah, gøy! Jeg har lapras, men mangler enda gyrados (har over 300 candy daaa). Håper også det blir en del polivag og horsea å finne, for jeg mangler en utvikling på hver av dem, og kanskje vanntyper fra gen 2. :p

Mye møkk her også, men skal være mye vind for at jeg ikke tar meg en liten tur med vogna i alle fall. Mini lar seg ikke vugge til søvn i gangen, og jeg får ikke lagt han i senga enda, så er kun vogna etter en liten tur som gjør at han tar seg en skikkelig blund på noen timer.
Mi frøken lar seg legge i senga (ammer og sover sammen)

Og å trille i 10-15 cm slaps orker jeg ikke
Det var grusomt nok å kjøre...

Mi frøken lar seg legge i senga (ammer og sover sammen)

Og å trille i 10-15 cm slaps orker jeg ikke
Det var grusomt nok å kjøre...

Her var veien heldigvis stort sett bar, men jeg ble jo slapset ned da, så passe frisk tur i dag. Går generelt i en del dårlig føre her, blir ofte ikke brøytet, og nå som det er mildt klabber det på hjulene om det er snø. Men ut må jeg [emoji37]

Back
Topp