Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått
3 upgrade
2 sunstone
1 kings rock
Men mye vil ha mer
De tre upgrade skulle jeg gjerne ha byttet bort. GÅhåhå Javel heldig... ja mye vil ha mer! Akkurat den jeg trengte for å få steelix var den jeg ønsket meg mest. Nå vil jeg bare ha en sånn til så jeg kan få utviklet scyter (eller hva han nå het igjen)
Jeg klekket et par 10 km egg idag da
Ja nå har jeg vært heldig og fått 5 items.hvorav fire forskjellige. Vet ikke om jeg skal le eller grine av min egen barnslige iver Hehe men jeg velger å le
Ja nå har jeg vært heldig og fått 5 items.hvorav fire forskjellige. Vet ikke om jeg skal le eller grine av min egen barnslige iver Hehe men jeg velger å le
Hvordan får man disse itemene?Jeg har fått
3 upgrade
2 sunstone
1 kings rock
Men mye vil ha mer
Hvordan får man disse itemene?
Fikk 2 like etter de kom (som jeg har brukt) og ikke fått fler
Alle starterene er ute det har de vært helt siden gen2 kom
Denne dukket plutselig opp hos meg trodde ikke starterene var ute på gen 2, så det var jo en fin overtaskelse
Alle starterene er ute det har de vært helt siden gen2 kom
Så rart at det er skrevet et sted :/ venninna mi fanget en av starterene første dagen gen2 kom :/ og sett på sånn gruppe på fb der folk over hele norge har lagt ut bilde av at de har fanget starterene og utviklingene deres siden gen2 kom ut :/Hm, jeg vet da jeg leste i en artikkel nylig at det var uvisst når starterne skulle komme ut og hvorfor de ikke var der med en gang...
Se den rare haleformen til pikachuen jeg fanget nå [emoji849] liksom hjerteformet
De andre har rett hale...
Flere som har fått slik?
Ene er gutt og den andre er jente