Pokemon Go

Jeg har fått en eneste en jeg. Den til onix. Men har ikke nok candy

Jeg har fått
3 upgrade
2 sunstone
1 kings rock

Men mye vil ha mer :D

Åhåhå Javel :smug: heldig... ja mye vil ha mer! Akkurat den jeg trengte for å få steelix var den jeg ønsket meg mest. Nå vil jeg bare ha en sånn til så jeg kan få utviklet scyter (eller hva han nå het igjen)

Åhåhå Javel :smug: heldig... ja mye vil ha mer! Akkurat den jeg trengte for å få steelix var den jeg ønsket meg mest. Nå vil jeg bare ha en sånn til så jeg kan få utviklet scyter (eller hva han nå het igjen)
De tre upgrade skulle jeg gjerne ha byttet bort. G

Har tatt masse pokestops og fanget over 30 pokemon i dag. Lite spennende, og ingen flere items, men fikk denne her da :)

a080bde46e6e6d45dc570e531fe9af98.jpg

Ja nå har jeg vært heldig og fått 5 items.hvorav fire forskjellige. Vet ikke om jeg skal le eller grine av min egen barnslige iver Hehe men jeg velger å le :hilarious::happy:

Wow! Bare fått en jeg....

Ja nå har jeg vært heldig og fått 5 items.hvorav fire forskjellige. Vet ikke om jeg skal le eller grine av min egen barnslige iver Hehe men jeg velger å le :hilarious::happy:
Jeg har fått
3 upgrade
2 sunstone
1 kings rock

Men mye vil ha mer :D
Hvordan får man disse itemene?
Fikk 2 like etter de kom (som jeg har brukt) og ikke fått fler

35ff79d61e9e0f53a51078d6cec414df.jpg

Denne dukket plutselig opp hos meg :) trodde ikke starterene var ute på gen 2, så det var jo en fin overtaskelse :)

Alle starterene er ute :) det har de vært helt siden gen2 kom :)

Hm, jeg vet da jeg leste i en artikkel nylig at det var uvisst når starterne skulle komme ut og hvorfor de ikke var der med en gang...

Hm, jeg vet da jeg leste i en artikkel nylig at det var uvisst når starterne skulle komme ut og hvorfor de ikke var der med en gang...
Så rart at det er skrevet et sted :/ venninna mi fanget en av starterene første dagen gen2 kom :/ og sett på sånn gruppe på fb der folk over hele norge har lagt ut bilde av at de har fanget starterene og utviklingene deres siden gen2 kom ut :/

Se den rare haleformen til pikachuen jeg fanget nå [emoji849] liksom hjerteformet
b088e0c767ecf065333bfdd14c736220.jpg

De andre har rett hale...
4502c2fe3e0253585869f15d98652c95.jpg

Flere som har fått slik?

Back
Topp