Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant den kommer det ofte sånne undersøkelser?Ja, på app store
Korte spørreundersøkelser som belønnes med penger som kan brukes på app store
Får ikke mer enn baller og slikt før lvl 30Jeg har brukt opp den fra level 25, kommer vel ikke ny før 28?
Jeg må egentlig har større bag først. Kan kjøpe 200 coins tror jeg.
Fant den kommer det ofte sånne undersøkelser?
Har fanget totalt tre Omanyte. Lenge til den blir utviklet hos meg..
Den går jo mye på google-greier av og til i alle fall. Android=GoogleStod på nett at det var ukentlig. Synd den ikke fantes for ios...
Har ikke fått noen baby jeg...Heldig! jeg mangler enda 4 babyer, har fått smoochom og cleffa. Da er det vel pichu, den electa-tingen, igglybuff, og er det ikke en til? Jo så klart, togepi!
Hva slags type penger?Tjen penger ved å svare på korte undersøkelser. Last ned Google Belønning for meninger nå: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.paidtasks
Denne
Penger som kan brukes på Google play. Play-kreditt. Type 3,12 kr for noen få spm.Hva slags type penger?
Det ble en eggklekker, satser på noe skikkelig bra i det egget .
Jepp. Kun 10 km på demFår bruke den på de lengste eggene da, så du får mest ut av det [emoji28]
Ooo. Jeg venter veldig på items det altså
Ooo. Jeg venter veldig på items det altså
Jeg har fåttJa nå har jeg vært heldig og fått 5 items.hvorav fire forskjellige. Vet ikke om jeg skal le eller grine av min egen barnslige iver Hehe men jeg velger å le