Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kabuto fikk jeg i ett egg. Derfor er min utviklet. Ja, håpet er at de andre kommer i egg. Men har bare en klekkemaskin. Frister å kjøpe altså
Mannen og jeg har samme konto, vet ikke om jeg tør å se han i øyneneJeg kjøpte en inkubator i dag [emoji23]
Jeg har brukt opp den fra level 25, kommer vel ikke ny før 28?En kjøpt for gym-penger og en fikk jeg da jeg ble level 25
Skal møte ei venninne på lunsj i byen i morgen, jeg får slåss litt først tenker jegKjøper for pokepengene jeg tjener i gym. Eneste jeg kjøper, og bare gym-penger
Oversiktene jeg har sett viset at vi ikke får ny før level 30, men da får vi tre.Jeg har brukt opp den fra level 25, kommer vel ikke ny før 28?
Jeg må egentlig har større bag først. Kan kjøpe 200 coins tror jeg.
30! Da må jeg nok ha noen før den tid.Oversiktene jeg har sett viset at vi ikke får ny før level 30, men da får vi tre.
Ikke kjøpt større bag eller pokemonlager. Burde kanskje?
Veldig kjekt. Sitter å venter på nye undersøkelser, sånn ca hele tiden.Google belønning har jeg. Kan jeg bruke de pengene til å kjøpe pokepengene kanskje ja.
Mente denne, ikke bag.
Hva er google belønning??30! Da må jeg nok ha noen før den tid.
Jeg hr blitt tipset om Google belønning. Der kan man tjene penger slike formål.
Bagen min fylles opp hele tiden , så tror jeg må gå for bag. Eller klekker. Eller bag.
En app som i alle fall Android harHva er google belønning??
Jeg har android, skal e bare søke opp google belønning der?En app som i alle fall Android har
Den kjøper jeg ikke. Da sender jeg heller pokemons i bytte mot candy. Har ikke så mange ulike at jeg har trengt denne enda.Mente denne, ikke bag.