Pokemon Go

Hehe du skulle sett fjeset på eldstesønnen vår :hilarious: han ble så forbanna . Tok de samme pokestoppene men fikk ikke selv sånne spesial greier. Selv fikk jeg tre styk. Men to sunstones, må vel bare spare på den andre.. når jeg litt senere fikk en charizard å den stakk av fra sønnen så synes jeg nesten litt synd på han. Spill eller ikke
Huff ja, vi oppdaget en dragonite her i høst, den eneste vi har funnet her i byen. Jeg fikk den, men den stakk fra 7-åringen etter masse masse baller [emoji20] Han gråt så sårt, og det var ikke moro [emoji20]

Både slowpoke og gloom er klare til å utvikles hos meg, men ikke fått et eneste special item ennå :( søstra mi har fått 2... urettferdig :p

Har ikke fått spesial item jeg heller..

Klekket først denne i et 5k-egg. Begynnet å nærme meg på candy nå! Har bare funnet to tidligere, så det virket jo håpløst å få utviklet.

6c14aba29cd708aabe349330154a8f7e.jpg

På hjemturen klekket jeg denne av et 2k-egg. :) hadde ikke fra før, så det var jo vel verdt det :)

d7891bfe80b5d0d9405aa9e09777b282.jpg

Nei. Visste ikke at det var en før heller :p

Du ser det på candyen, de har jo navn etter "første utviklingsnivå". En charizard har fremdeles charmandercandy, for eksempel :)

Litt praktisk da, for nå kan du spare til tredje utvikling heller enn å måtte utvikle først til nr ti.

Du ser det på candyen, de har jo navn etter "første utviklingsnivå". En charizard har fremdeles charmandercandy, for eksempel :)
Så det da du så det, la bare merke til at den kunne envolves. Hadde 7 % strøm da den ble fanget :p

Så det da du så det, la bare merke til at den kunne envolves. Hadde 7 % strøm da den ble fanget :p

Bra du fikk den da :) merker strømmen går fort nå som det er så kaldt, og iphone har lett for å slå seg av om det først blir litt lite strøm og det er kaldt. Irriterende.

Bra du fikk den da :) merker strømmen går fort nå som det er så kaldt, og iphone har lett for å slå seg av om det først blir litt lite strøm og det er kaldt. Irriterende.
Jepp, strømmen går fort.

Strøm er et konstant problem

Har fanget totalt tre Omanyte. Lenge til den blir utviklet hos meg..

Kanskje du får i egg? Jeg fikk en i dag (la ut bilde), den var sterk og fin også, og da fulgte det med over 20 candy. Rykket jo plutselig fram mot utvikling da :p hadde også bare fanget to fra før. Får håpe samme skjer med kabuto.

Ellers er jeg ikke engang i nærheten av å utvikle venusaur, blastoise, charizard eller dragonite, får jo aldri candy til dem! Og det tar tid med machamp og alakazam. Nærmer meg polywrath, men det må jeg jo begynne på 0 igjen eggerpå for å få den der nye, politoad eller hva den heter.

Tar tid dette [emoji23]
Håper veldig på mer inkubator-event, og evt kortere klekketid på egg (syns det hadde vært en bra påskeevent), for ikke å snakke om kortere gåtid for candy.

Håper på et egge-relatert påskeevent ja!!!

Kanskje du får i egg? Jeg fikk en i dag (la ut bilde), den var sterk og fin også, og da fulgte det med over 20 candy. Rykket jo plutselig fram mot utvikling da :p hadde også bare fanget to fra før. Får håpe samme skjer med kabuto.

.
Kabuto fikk jeg i ett egg. Derfor er min utviklet. Ja, håpet er at de andre kommer i egg. Men har bare en klekkemaskin. Frister å kjøpe altså :p

Back
Topp