Da har jeg Raichu med partyhatt [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg Raichu med partyhatt [emoji3]
Er det ikke til og med i morgen man kan få dem?Jeg nærmer meg [emoji1319][emoji1319]
Går litt tregt herSamme her [emoji4]
Snart 24
Søren, jeg trodde man fikk 2000 pr evolving med Lucky egg, men det stemte jo ikke [emoji20]
Jeg trodde jeg hadde samlet opp nok å evolve og gå opp i level, så kjøpte meg et egg og satte igang. Men neida! Kom knapt halvveis [emoji20]
Enda jeg fikk 3 nye pokemon i pokedexen og [emoji23]
Jaja, mangler ca 10 000 xp på å gå opp i lvl 24. Hvor mye poeng får man for 7-days igjen?
Jada, det skal være overkommelig. Men jeg spiller ikke så veldig mye om dagen, setter den på her hjemme innimellom, og da dukker det opp en eller to iallefall. Stopp tar jeg sjelden hver dag selv om jeg har en 150 meter borti veien [emoji23] Gidder ikke gå dit når jeg har kommet hjem.. [emoji23]2500, og så blir det jo totalt 3000 for dagene opp mot da. i tillegg til de eventuelle pokemonene du fanger i mellomtiden. Og om du både fanger pokemon og tar stops blir det dobbelt, så da er du der [emoji14]
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/231973328-Daily-Bonuses
Jada, det skal være overkommelig. Men jeg spiller ikke så veldig mye om dagen, setter den på her hjemme innimellom, og da dukker det opp en eller to iallefall. Stopp tar jeg sjelden hver dag selv om jeg har en 150 meter borti veien [emoji23] Gidder ikke gå dit når jeg har kommet hjem.. [emoji23]
Haha, ja jeg vet [emoji23]Djeez, hadde jeg hatt ting SÅ nært hadde det jo ikke vært noe problem! [emoji14] Har sånn 11 km til nærmeste pokestop, og rundt 4 km til nærmeste sted hvor det spawner pokemon.
Haha, ja jeg vet det høres teit ut [emoji23]150 meter. 300 meter. Det er jo ganske nøyaktig ingenting. Sier hun som vel og merke KJØRER en omvei på noen hundre meter for å ta et stopp i forbndelse med levering i bhg, og er i permisjon så bevisst legger trilleturen på den definitivt kjedleigste veien sånn egentlig, fordi det er den eneste veien forbi det lokale stoppet, sånn en km herfra. Også har jeg hund, som helt sikket hadde fått seg en 150-300 meters luftetur et par ganger for dagen...
For meg kan jeg ikke ta de stoppene etter levering, da må jeg hjemover igjen mens jobben ligger motsatt.Jeg kjører omeien ved levering ETTER levering eller evt FØR henting da, men med skolegutten kan jeg glatt ta slike omveier mens han er med, for han ber om å få låne telefonen min og se på pokemon, og kan han være så snill få ta et stopp? Det var vel toppen av lykke i dag tidlig da jeg leverte ham i kriken 930 i forkant av tårnagentgudstjeneste og han fikk fanget en pokenom, 7 day streak, ta de to stoppene, 7 day streak, og derved vippe opp en level, og dessuten knakk et egg på de få meterene fra bilen til kirka hvor han til å toppe det hele fikk ta gymmen, kirka er gym og der var bare en relativt svak pokemon i den gymmen så da fikk han ta den
Men jeg er jo i permisjon, ulønnet dog, men kunen funnet på å legge trilleturen min frem og tilbake mellom disse stoppene dine tror jeg.... vi HAR faktisk to stopp med bare få meter mellom, men for å komme til det andre må jeg inn på låst område så... i realitete har vi bare et.
Hørtes ut som en slitsom logistikk dere harFor meg kan jeg ikke ta de stoppene etter levering, da må jeg hjemover igjen mens jobben ligger motsatt.
Så unger er det i bilen uansett [emoji23]
Eller samboer, og han hadde blitt irritert om jeg skulle holdt på med pokemon i tidsklemma mellom jobb og rekke å hente to steder [emoji23] Jeg må nemlig kjøre han ned på skolen for å gå hjem med storebror, mens jeg kjører tilbake igjen for å hente i bhg. Så jeg har ikke sjans til å rekke dette hvis vi skal rekke åpningstider [emoji23]
Så det får bare være sånn. I sommer stakk jeg gjerne bort på stoppet her borte, men da kunne jeg stikke på meg et par sko liksom. Nå gidder jeg ikke kle på meg for å ta det stoppet.
Er heldigvis ikke så travelt hver dag, er de dagene jeg har mellomvakt. Og det er de flest av. Jeg går en type turnus, og i løpet av 3 uker har jeg 3 tidligvakter, 6 mellomvakter og 3 senvakter.Hørtes ut som en slitsom logistikk dere har
Min eldste kommer heldigvis ruslende hjem fra skolen på egenhånd og mannen kommer fra jobb en annen vei. Stoppet jeg tar ved bhg ligger litt lenger hjemmefra enn bhg. Men bare bittelitt omvei om jeg skal på jobb. Dog trafikkmessig er det krysset jeg da kommer ut på veien i mye verre enn det jeg normalt bruker, så vi får se til høsten.
Er det ikke til og med i morgen man kan få dem?