Pokemon Go

Da har jeg Raichu med partyhatt [emoji3]
cb3ba61658ae8bd4aa1f0930c312fd3c.jpg

Etter dagens spill foreløpig :happy: spiller med eldste sønnen vår litt hver dag når vi har mulighet.

IMG_3106.JPG

Onix fikk jeg i egg å hadde 4-5 fra før så nå kan jeg snart evolve han. Men mangler det spesial itemet :shifty:

IMG_3105.JPG IMG_3100.JPG IMG_3102.JPG IMG_3099.JPG IMG_3101.JPG

Som ventet level 25

Som medførte at jeg fikk så masse greier at sekken er full. Jeg har ikke oppgradert den, så jeg har plass til 350 og hadde 377 greier...

Søren, jeg trodde man fikk 2000 pr evolving med Lucky egg, men det stemte jo ikke [emoji20]

Jeg trodde jeg hadde samlet opp nok å evolve og gå opp i level, så kjøpte meg et egg og satte igang. Men neida! Kom knapt halvveis [emoji20]

Enda jeg fikk 3 nye pokemon i pokedexen og [emoji23]

Jaja, mangler ca 10 000 xp på å gå opp i lvl 24. Hvor mye poeng får man for 7-days igjen?

Søren, jeg trodde man fikk 2000 pr evolving med Lucky egg, men det stemte jo ikke [emoji20]

Jeg trodde jeg hadde samlet opp nok å evolve og gå opp i level, så kjøpte meg et egg og satte igang. Men neida! Kom knapt halvveis [emoji20]

Enda jeg fikk 3 nye pokemon i pokedexen og [emoji23]

Jaja, mangler ca 10 000 xp på å gå opp i lvl 24. Hvor mye poeng får man for 7-days igjen?

2500, og så blir det jo totalt 3000 for dagene opp mot da. :) i tillegg til de eventuelle pokemonene du fanger i mellomtiden. Og om du både fanger pokemon og tar stops blir det dobbelt, så da er du der :p

https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/231973328-Daily-Bonuses

2500, og så blir det jo totalt 3000 for dagene opp mot da. :) i tillegg til de eventuelle pokemonene du fanger i mellomtiden. Og om du både fanger pokemon og tar stops blir det dobbelt, så da er du der [emoji14]

https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/231973328-Daily-Bonuses
Jada, det skal være overkommelig. Men jeg spiller ikke så veldig mye om dagen, setter den på her hjemme innimellom, og da dukker det opp en eller to iallefall. Stopp tar jeg sjelden hver dag selv om jeg har en 150 meter borti veien [emoji23] Gidder ikke gå dit når jeg har kommet hjem.. [emoji23]

Jada, det skal være overkommelig. Men jeg spiller ikke så veldig mye om dagen, setter den på her hjemme innimellom, og da dukker det opp en eller to iallefall. Stopp tar jeg sjelden hver dag selv om jeg har en 150 meter borti veien [emoji23] Gidder ikke gå dit når jeg har kommet hjem.. [emoji23]

Djeez, hadde jeg hatt ting SÅ nært hadde det jo ikke vært noe problem! :p Har sånn 11 km til nærmeste pokestop, og rundt 4 km til nærmeste sted hvor det spawner pokemon. :p

Djeez, hadde jeg hatt ting SÅ nært hadde det jo ikke vært noe problem! [emoji14] Har sånn 11 km til nærmeste pokestop, og rundt 4 km til nærmeste sted hvor det spawner pokemon. :p
Haha, ja jeg vet [emoji23]
Har et stopp til 300 meter unna [emoji23]

Men det er liksom omveier ifht henting og sånt [emoji23]

150 meter. 300 meter. Det er jo ganske nøyaktig ingenting. Sier hun som vel og merke KJØRER en omvei på noen hundre meter for å ta et stopp i forbndelse med levering i bhg, og er i permisjon så bevisst legger trilleturen på den definitivt kjedleigste veien sånn egentlig, fordi det er den eneste veien forbi det lokale stoppet, sånn en km herfra. Også har jeg hund, som helt sikket hadde fått seg en 150-300 meters luftetur et par ganger for dagen... ;)

150 meter. 300 meter. Det er jo ganske nøyaktig ingenting. Sier hun som vel og merke KJØRER en omvei på noen hundre meter for å ta et stopp i forbndelse med levering i bhg, og er i permisjon så bevisst legger trilleturen på den definitivt kjedleigste veien sånn egentlig, fordi det er den eneste veien forbi det lokale stoppet, sånn en km herfra. Også har jeg hund, som helt sikket hadde fått seg en 150-300 meters luftetur et par ganger for dagen... ;)
Haha, ja jeg vet det høres teit ut [emoji23]

Men jeg har ingen hund å skylde på, og kan garantere at ungene hadde begynt å lure om jeg kjørte forbi huset hver dag, eller svingte inn på parkeringen ved skøytehallen hver dag [emoji23]

Jeg pleier å ta noen runder på onsdagene jeg har fri da [emoji6]

Jeg kjører omeien ved levering ETTER levering eller evt FØR henting da, men med skolegutten kan jeg glatt ta slike omveier mens han er med, for han ber om å få låne telefonen min og se på pokemon, og kan han være så snill få ta et stopp? Det var vel toppen av lykke i dag tidlig da jeg leverte ham i kriken 930 i forkant av tårnagentgudstjeneste og han fikk fanget en pokenom, 7 day streak, ta de to stoppene, 7 day streak, og derved vippe opp en level, og dessuten knakk et egg på de få meterene fra bilen til kirka hvor han til å toppe det hele fikk ta gymmen, kirka er gym og der var bare en relativt svak pokemon i den gymmen så da fikk han ta den

Men jeg er jo i permisjon, ulønnet dog, men kunen funnet på å legge trilleturen min frem og tilbake mellom disse stoppene dine tror jeg.... vi HAR faktisk to stopp med bare få meter mellom, men for å komme til det andre må jeg inn på låst område så... i realitete har vi bare et.

Jeg kjører omeien ved levering ETTER levering eller evt FØR henting da, men med skolegutten kan jeg glatt ta slike omveier mens han er med, for han ber om å få låne telefonen min og se på pokemon, og kan han være så snill få ta et stopp? Det var vel toppen av lykke i dag tidlig da jeg leverte ham i kriken 930 i forkant av tårnagentgudstjeneste og han fikk fanget en pokenom, 7 day streak, ta de to stoppene, 7 day streak, og derved vippe opp en level, og dessuten knakk et egg på de få meterene fra bilen til kirka hvor han til å toppe det hele fikk ta gymmen, kirka er gym og der var bare en relativt svak pokemon i den gymmen så da fikk han ta den

Men jeg er jo i permisjon, ulønnet dog, men kunen funnet på å legge trilleturen min frem og tilbake mellom disse stoppene dine tror jeg.... vi HAR faktisk to stopp med bare få meter mellom, men for å komme til det andre må jeg inn på låst område så... i realitete har vi bare et.
For meg kan jeg ikke ta de stoppene etter levering, da må jeg hjemover igjen mens jobben ligger motsatt.
Så unger er det i bilen uansett [emoji23]

Eller samboer, og han hadde blitt irritert om jeg skulle holdt på med pokemon i tidsklemma mellom jobb og rekke å hente to steder [emoji23] Jeg må nemlig kjøre han ned på skolen for å gå hjem med storebror, mens jeg kjører tilbake igjen for å hente i bhg. Så jeg har ikke sjans til å rekke dette hvis vi skal rekke åpningstider [emoji23]

Så det får bare være sånn. I sommer stakk jeg gjerne bort på stoppet her borte, men da kunne jeg stikke på meg et par sko liksom. Nå gidder jeg ikke kle på meg for å ta det stoppet.

For meg kan jeg ikke ta de stoppene etter levering, da må jeg hjemover igjen mens jobben ligger motsatt.
Så unger er det i bilen uansett [emoji23]

Eller samboer, og han hadde blitt irritert om jeg skulle holdt på med pokemon i tidsklemma mellom jobb og rekke å hente to steder [emoji23] Jeg må nemlig kjøre han ned på skolen for å gå hjem med storebror, mens jeg kjører tilbake igjen for å hente i bhg. Så jeg har ikke sjans til å rekke dette hvis vi skal rekke åpningstider [emoji23]

Så det får bare være sånn. I sommer stakk jeg gjerne bort på stoppet her borte, men da kunne jeg stikke på meg et par sko liksom. Nå gidder jeg ikke kle på meg for å ta det stoppet.
Hørtes ut som en slitsom logistikk dere har

Min eldste kommer heldigvis ruslende hjem fra skolen på egenhånd og mannen kommer fra jobb en annen vei. Stoppet jeg tar ved bhg ligger litt lenger hjemmefra enn bhg. Men bare bittelitt omvei om jeg skal på jobb. Dog trafikkmessig er det krysset jeg da kommer ut på veien i mye verre enn det jeg normalt bruker, så vi får se til høsten.

Hørtes ut som en slitsom logistikk dere har

Min eldste kommer heldigvis ruslende hjem fra skolen på egenhånd og mannen kommer fra jobb en annen vei. Stoppet jeg tar ved bhg ligger litt lenger hjemmefra enn bhg. Men bare bittelitt omvei om jeg skal på jobb. Dog trafikkmessig er det krysset jeg da kommer ut på veien i mye verre enn det jeg normalt bruker, så vi får se til høsten.
Er heldigvis ikke så travelt hver dag, er de dagene jeg har mellomvakt. Og det er de flest av. Jeg går en type turnus, og i løpet av 3 uker har jeg 3 tidligvakter, 6 mellomvakter og 3 senvakter.

På tidligvaktene kunne jeg tatt stoppene på vei for å hente storebror. Jeg henter alltid han først, frøkna hater å være med å levere eller hente på skolen. Vi må gå 5 min fra parkeringen en vei nemlig, og det er så kjedelig... [emoji23] Så slipper jeg han av hjemme og drar for å hente i bhg.

Mellomvaktene er som jeg skrev i sted.

Senvaktene må samboer hente, da går storebror hjem. Da kunne jeg tatt dem, men jeg vet de da venter med middagen, og det er lekser og ikke så mye igjen av ettermiddagen.

Det er ikke store avstander her mellom jobb, skole, bhg og hjem, men pokemon er liksom ikke prioritert [emoji13]

Her liker begge de store å være med å hente og levere hverandre, men egentlig skal storebror gå til og fra selv. Til kjøres han titt og stadig. Men slippes bare av på drop-sone.

Back
Topp