Pokemon Go

Har dere fått mange "special items" ?

Har dere fått mange "special items" ?

Har fått en sunstone.
Så på nett at hvis man fikk en seven day streak så var man garantert å få en oppgraderings-item, så jeg skulle fått meg en tur til pokestop i dag så jeg ikke mister streaken. Bare litt pes siden jeg ikke skal noen steder, og det blir en 20 minuters biltur. Så må jeg jo evt ha med babyen da, haha. :p

Jeg fikk ingen spesial item så vidt jeg kan se på min seven Day streak. Jeg gikk lange omveier fra normal adferd dag 6 og 7 for å få den og ble skuffet...

Jeg fikk ingen spesial item så vidt jeg kan se på min seven Day streak. Jeg gikk lange omveier fra normal adferd dag 6 og 7 for å få den og ble skuffet...

Kjedelig, kanskje det er på en av de siste oppdateringene da? :)

Har fått en sunstone.
Så på nett at hvis man fikk en seven day streak så var man garantert å få en oppgraderings-item, så jeg skulle fått meg en tur til pokestop i dag så jeg ikke mister streaken. Bare litt pes siden jeg ikke skal noen steder, og det blir en 20 minuters biltur. Så må jeg jo evt ha med babyen da, haha. :p
Brukte min sunstone i dag. Ellers har jeg tre upgrade. Men skulle gjerne ha hatt de andre. Har tre som venter på envolve

Her står det at man har bare 0,4% sjanse for å få en upgradeitem på hver pokestop man tar, basert på data de samlet inn den siste uka [emoji47]

Sånn i forhold til diskusjoner om pokemonenes kjønn, har dere sett at det faktisk er oppført nå hvilke kjønn de har? :p

Back
Topp