Ok. Det har jeg ikke prøvd. Har takket nei til noen av tillatelsene. Tusen takk for tipsFikk tips om å avinstallere og installere på nytt, og da takke ja til alle tillatelser. Det funket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Det har jeg ikke prøvd. Har takket nei til noen av tillatelsene. Tusen takk for tipsFikk tips om å avinstallere og installere på nytt, og da takke ja til alle tillatelser. Det funket
Har faktisk fått 3 stkHar dere fått mange "special items" ?
Har dere fått mange "special items" ?
Har dere fått mange "special items" ?
Jeg fikk ingen spesial item så vidt jeg kan se på min seven Day streak. Jeg gikk lange omveier fra normal adferd dag 6 og 7 for å få den og ble skuffet...
Nei e hørte at de begynte med det men har godt bort i fra det nå.. men bare noe e har hørt da og e fikk heller ikke på min streakKjedelig, kanskje det er på en av de siste oppdateringene da?
Brukte min sunstone i dag. Ellers har jeg tre upgrade. Men skulle gjerne ha hatt de andre. Har tre som venter på envolveHar fått en sunstone.
Så på nett at hvis man fikk en seven day streak så var man garantert å få en oppgraderings-item, så jeg skulle fått meg en tur til pokestop i dag så jeg ikke mister streaken. Bare litt pes siden jeg ikke skal noen steder, og det blir en 20 minuters biltur. Så må jeg jo evt ha med babyen da, haha.
Håper det funker [emoji4]Ok. Det har jeg ikke prøvd. Har takket nei til noen av tillatelsene. Tusen takk for tips
Niks... Ingen...Har dere fått mange "special items" ?
Tusen takk Det funketHåper det funker [emoji4]
Jeg har sette detSånn i forhold til diskusjoner om pokemonenes kjønn, har dere sett at det faktisk er oppført nå hvilke kjønn de har?
Hvilke har du fått?Har faktisk fått 3 stk
Sun stone- utviklet gloomHvilke har du fått?
Sun stone- utviklet gloom
Kings rock- utviklet slowpoke
Metalic- utviklet onix
Hvorfor angrer du?Ble litt overivrig da jeg fikk sunstone og utviklet denne: (og angrer)
Vis vedlegget 219880