Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke du heller... Jeg kommer inn, men hver gang jeg trykker på en pokemon går mobilen ut av appen og sier den er stoppet.Nå kommer jeg ikke inn [emoji30]
Er visst noe Pikachu-event Tror man får ekstra XP når man fanger Pikachu mellom 26.feb-06.mars ettersom jeg har forstått. Jeg fanga en Pikachu i dag og da fikk jeg 800XP.Jøsses den har jeg ikke sett.
Hvilken event er det nå?
Er visst noe Pikachu-event Tror man får ekstra XP når man fanger Pikachu mellom 26.feb-06.mars ettersom jeg har forstått. Jeg fanga en Pikachu i dag og da fikk jeg 800XP.
Denne fanga jeg i dag. Vet ikke om den er bra eller sjelden, men gøy var det ihvertfall
Samme som skjer her. Jeg har reinstallert, slettet alle brukerdata, endret på alle mulige innstillinger og prøvd med en annen brukerkonto. Blir fortsatt bare kastet utJeg blir også bare kastet ut når jeg trykker på en pokemon.. [emoji85]
Æsj [emoji20]Samme som skjer her. Jeg har reinstallert, slettet alle brukerdata, endret på alle mulige innstillinger og prøvd med en annen brukerkonto. Blir fortsatt bare kastet ut
Tok feil angående XP, er visst jeg som har brukt sånn bananer som gjorde at jeg fikk ekstra XP
Håper de klarer å fikse problemet ved neste oppdatering. Ser det er flere som klager på samme problemet der man laster ned appenÆsj [emoji20]
Da er det vel kjørt
Sikkert Fikk ikke beskjed om den før idag herDen jeg lastet ned i går tipper jeg?
Hm, bananene skal jo roe ned pokemonen, så den blir lettere å fange? Men kan det være du har en sånn catch streak over flere dager? D får man en sånn bonus på første pokemon for dagen
Fikk tips om å avinstallere og installere på nytt, og da takke ja til alle tillatelser. Det funketHåper de klarer å fikse problemet ved neste oppdatering. Ser det er flere som klager på samme problemet der man laster ned appen
Det er planen min i dag også. Har noen andre ærender også daI dag skal jeg til sentrum håper å komme hjem med mange nye pokemon [emoji1319][emoji1319]
Ble oppdatert hos meg i nattKommet en ny oppdatering til Android
Ble oppdatert hos meg i natt