Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herOoo, squirtle og totodile skal det visst bli en del av også! Trenger mange av dem!![]()
Jeg som nettopp har fått evolvet wartotleOoo, squirtle og totodile skal det visst bli en del av også! Trenger mange av dem!![]()
Jeg som nettopp har fått evolvet wartotle
Men mangler lapras, flere magikarp så jeg kan evolvet en til og vel nesten alle vann pokemon fra gen 2 [emoji4]
Ingen som spiller lengre?
Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
![]()
Jeg mangler 4 candy på charizard. Takk til min BuddyHar nr2 evolution på alle starterne på gen 1, men har under 10 candy på hver av dem nå. Får jo "aldri" bulbasaur, charmander og squirtle, så jeg er langt unna blastoise, venosaur og charizard, for å si det slikkanskje det blir en plante-event til sommern, og en ild til høsten? [emoji51]
Ooo. Har bare en Lapras, så yes!Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
![]()
Lov til å håpe [emoji4]Har nr2 evolution på alle starterne på gen 1, men har under 10 candy på hver av dem nå. Får jo "aldri" bulbasaur, charmander og squirtle, så jeg er langt unna blastoise, venosaur og charizard, for å si det slik [emoji14] kanskje det blir en plante-event til sommern, og en ild til høsten? [emoji51]
Snøøøøøø. Og ikke brøytet. Tungt.
Må ta meg en tur til byen i morgen og trille tur der.såå frustrerende at det var en blastoise i nærheten men jeg skulle kjøre venninna mi hjem og hun syns allerede jeg er barnslig som spiller
![]()