Pokemon Go

Ooo, squirtle og totodile skal det visst bli en del av også! Trenger mange av dem! :)

Ooo, squirtle og totodile skal det visst bli en del av også! Trenger mange av dem! :)
Jeg som nettopp har fått evolvet wartotle
Men mangler lapras, flere magikarp så jeg kan evolvet en til og vel nesten alle vann pokemon fra gen 2 [emoji4]

Jeg som nettopp har fått evolvet wartotle
Men mangler lapras, flere magikarp så jeg kan evolvet en til og vel nesten alle vann pokemon fra gen 2 [emoji4]

Har nr2 evolution på alle starterne på gen 1, men har under 10 candy på hver av dem nå. Får jo "aldri" bulbasaur, charmander og squirtle, så jeg er langt unna blastoise, venosaur og charizard, for å si det slik :p kanskje det blir en plante-event til sommern, og en ild til høsten? [emoji51]

Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
dcf0c8cbaed011b0be3d3ab9ae7e3a5a.jpg

Uff, får håpe det går fort over! God bedring!

Så gøy med nytt event! Da håper jeg snuppa er frisk i morgen sånn at vi kan gå ut å fange litt Pokémons! [emoji4]

Har nr2 evolution på alle starterne på gen 1, men har under 10 candy på hver av dem nå. Får jo "aldri" bulbasaur, charmander og squirtle, så jeg er langt unna blastoise, venosaur og charizard, for å si det slik :p kanskje det blir en plante-event til sommern, og en ild til høsten? [emoji51]
Jeg mangler 4 candy på charizard. Takk til min Buddy:D

Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
dcf0c8cbaed011b0be3d3ab9ae7e3a5a.jpg
Ooo. Har bare en Lapras, så yes!

1a2c58a4f9dbebd71017534f7ad1a2ca.jpg

Fikk opp denne nå. :p var jo det jeg saaa,jo! Kjedelig at det ikke var garantert før da, for jeg fullførte en 7 dat streak forrige helg. Ikke bare bare her jeg bor. :p

Har nr2 evolution på alle starterne på gen 1, men har under 10 candy på hver av dem nå. Får jo "aldri" bulbasaur, charmander og squirtle, så jeg er langt unna blastoise, venosaur og charizard, for å si det slik [emoji14] kanskje det blir en plante-event til sommern, og en ild til høsten? [emoji51]
Lov til å håpe [emoji4]

Jeg satser på mere tur nå fremover. Må prøve. Men mulig det kommer enda mer snø

IMG_3352.PNG

IMG_3351.PNG

Har blastoise fra før men er ikke fornøyd med CP en hans så venter på å få utviklet en til :-p

Skal ut å klekke ett egg nå,håper på noen nye på turen :)

Snøøøøøø. Og ikke brøytet. Tungt.

Spørs om vi også må ut snart...
Men da må streptokokkene hos meg slippe taket først...

Kan tenke meg storebror er lysten på flere magikarp og lapras. Skjønt at flere finner den i området her nå

Må ta meg en tur til byen i morgen og trille tur der. :p såå frustrerende at det var en blastoise i nærheten men jeg skulle kjøre venninna mi hjem og hun syns allerede jeg er barnslig som spiller :p

Må ta meg en tur til byen i morgen og trille tur der. :p såå frustrerende at det var en blastoise i nærheten men jeg skulle kjøre venninna mi hjem og hun syns allerede jeg er barnslig som spiller :p

Haha det hadde jeg gitt en lang i. Da hadde jeg jakta blastoisen i fulle fall:hilarious:

Dagens mest spennende fangster, hadde ikke disse fra før :)
6927f5f511419cec1c4fa63bcc3d0e59.jpg

88e8fe4769241ceb686a16071c1b78db.jpg

Har også klekket fire egg, fikk min tusende psyduck, men også to bulbasaur, som jeg jo trenger fler av :)

Back
Topp