Boblefrua
Forumet er livet
Får bare kjipe i eggene mineKua var fra 10 km, giraffen fra 5 km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får bare kjipe i eggene mineKua var fra 10 km, giraffen fra 5 km
Har fanget 30 de siste dagene, men kun fått den vanlige. Så nå tør jeg ikke misse en eneste.
https://www.forbes.com/sites/insert...hiny-magikarpgyarados-water-festival-faq/amp/
Ikke så stor forskjell fra de vanlige men man kan få rød gyarados [emoji7]
Venter og venter...Har dere fått en shiny magikarp enda?
Det skjønner jeg godt! Samme her, vil ha rød gyarados [emoji7]Har fanget 30 de siste dagene, men kun fått den vanlige. Så nå tør jeg ikke misse en eneste.
https://www.forbes.com/sites/insert...hiny-magikarpgyarados-water-festival-faq/amp/
Ikke så stor forskjell fra de vanlige men man kan få rød gyarados [emoji7]
Den er vist kommet for å bli heldigvis [emoji4]åh kult kan man kun få den under denne vannfestivalen ?
Godt, for jeg har ikke funnet en endaDen er vist kommet for å bli heldigvis [emoji4]
Har dere fått en shiny magikarp enda?
Hehe. De ungene altså.
Eldstemann på 8,5 er hektet på pokemon men siden han ikke har egen telefon spiller han med meg. Spent på hvordan vi skal regulere det når han etter planen får telefon i/etter sommerferien...
Min får trolig tilgang på mobil innen han blir ni fordi han skal gå hjem fra skolen rom tomt hus på fast basis og vi har ikke hustelefonFikk høre fra åtteåringen min her om dagen at ei i klassen under henne hadde fått seg mobil, og at det var ganske urettferdig at de andre hadde og ikke hun. Der var der i gang liksom...
Tviler på at hun får før hun er 10, og da kan jeg se for meg noe som faktisk er en telefon og ikke så mye annet...
Min får trolig tilgang på mobil innen han blir ni fordi han skal gå hjem fra skolen rom tomt hus på fast basis og vi har ikke hustelefon
Her har vi hatt husmobil siden eldste gikk i 1 klasse... Han har gått hjem og vært litt alene hjemme i over ett år. Greit å ha en telefon.Da har man jo en grunn da har tenkt på å skaffe en sånn "husmobil" ja, men vesla her blir det nok ikke aktuelt for på enda lenge.
Seriøst. Får ingen sånne shiny pokemons. Men fikk en electabuzz i stua
STRONG.. Iv på 73
Nei. Det er over middels, dvs det er "strong" på instinct sitt lag75 IV er vel veldig lite?
Nei. Det er over middels, dvs det er "strong" på instinct sitt lag
IV på 0-50.. det er lite
Nei, det går ikke, hehe Maks IV er 100Ah akkurat har ikke så stor kunskap om dette her jeg skjønner jeg. Visste ikke at det var forskjell på de forskjellige lagene sånnsett heller. Ble med på lag rødt fordi sønnen ville det. Å vi var mange Pokémons med iv på godt over 100 noen på nesten 200 men som sagt har jeg ikke peiling utover det sønnen forteller meg så dette var nytt hehe