Pokemon Go

82329069606b3cd2b124c0b29d52c992.jpg

https://www.forbes.com/sites/insert...hiny-magikarpgyarados-water-festival-faq/amp/

Ikke så stor forskjell fra de vanlige men man kan få rød gyarados [emoji7]
Har fanget 30 de siste dagene, men kun fått den vanlige. Så nå tør jeg ikke misse en eneste.

Endelig var denne på plass :)
Screenshot_20170327-141228.png

Hehe. De ungene altså.

Eldstemann på 8,5 er hektet på pokemon men siden han ikke har egen telefon spiller han med meg. Spent på hvordan vi skal regulere det når han etter planen får telefon i/etter sommerferien...

Fikk høre fra åtteåringen min her om dagen at ei i klassen under henne hadde fått seg mobil, og at det var ganske urettferdig at de andre hadde og ikke hun. Der var der i gang liksom...

Tviler på at hun får før hun er 10, og da kan jeg se for meg noe som faktisk er en telefon og ikke så mye annet...

Fikk høre fra åtteåringen min her om dagen at ei i klassen under henne hadde fått seg mobil, og at det var ganske urettferdig at de andre hadde og ikke hun. Der var der i gang liksom...

Tviler på at hun får før hun er 10, og da kan jeg se for meg noe som faktisk er en telefon og ikke så mye annet...
Min får trolig tilgang på mobil innen han blir ni fordi han skal gå hjem fra skolen rom tomt hus på fast basis og vi har ikke hustelefon

Min får trolig tilgang på mobil innen han blir ni fordi han skal gå hjem fra skolen rom tomt hus på fast basis og vi har ikke hustelefon

Da har man jo en grunn da :) har tenkt på å skaffe en sånn "husmobil" ja, men vesla her blir det nok ikke aktuelt for på enda lenge.

Da har man jo en grunn da :) har tenkt på å skaffe en sånn "husmobil" ja, men vesla her blir det nok ikke aktuelt for på enda lenge.
Her har vi hatt husmobil siden eldste gikk i 1 klasse... Han har gått hjem og vært litt alene hjemme i over ett år. Greit å ha en telefon.

Den er vel i praksis hans, det er han som bruker den, og har spill osv på, og har med hvis han er hos kompiser, men den er ikke med på skolen.

Han har sin egen pokemon go, og er på lvl 23 [emoji13]

Seriøst. Får ingen sånne shiny pokemons. Men fikk en electabuzz i stua :D :D
STRONG.. Iv på 73

Nei. Det er over middels, dvs det er "strong" på instinct sitt lag :)
IV på 0-50.. det er lite :hilarious:

Ah akkurat :-p har ikke så stor kunskap om dette her jeg skjønner jeg. Visste ikke at det var forskjell på de forskjellige lagene sånnsett heller. Ble med på lag rødt fordi sønnen ville det. Å vi var mange Pokémons med iv på godt over 100 noen på nesten 200 men som sagt har jeg ikke peiling utover det sønnen forteller meg så dette var nytt hehe

Ah akkurat :p har ikke så stor kunskap om dette her jeg skjønner jeg. Visste ikke at det var forskjell på de forskjellige lagene sånnsett heller. Ble med på lag rødt fordi sønnen ville det. Å vi var mange Pokémons med iv på godt over 100 noen på nesten 200 men som sagt har jeg ikke peiling utover det sønnen forteller meg så dette var nytt hehe
Nei, det går ikke, hehe :) Maks IV er 100 :)
Så iv går fra 0 - 100.

Det er prosentregning.
Tror du må tenke på noe annet.. CP, mener du? Den har CP på 1400 :)

Nei, det går ikke, hehe :) Maks IV er 100 :)
Så iv går fra 0 - 100.

Det er prosentregning.
Tror du må tenke på noe annet.. CP, mener du? Den har CP på 1400 :)

Trodde iv var der hvor det står "ember og fireblast" her på charizarden min? Tar jg feil altså? :-p haha har trodd det jeg. Hvor er iv da?

IMG_3417.PNG

Back
Topp