Pokemon Go

Trodde iv var der hvor det står "ember og fireblast" her på charizarden min? Tar jg feil altså? :p haha har trodd det jeg. Hvor er iv da?

Vis vedlegget 222190
Åja!! Hehe.. nei, da tar du feil. Det er moveset du ser der :) Det du bruker for å kjempe i en gym! :)

IV finner du ved hjelp av en IV-app du kan laste ned. Søk i butikken på Pokemon Go Iv
Det er individual value, uavhengig av moveset. Men moveset påvirker litt har du 2 av 2 (de beste "movesene") virker det som det høyner iv'en noe.

Men jeg har en app som ser IV og den sier 75 (av mulige 100). Så den har 75% av full pott. Det er ikke ekstremt bra, men det er ok ) !

Har noen med IV på 100%, men de er sjeldne.

Iv står ingen plass. Det er noe en kan regne ut fra CP og styrken på angrepene, som er de du viser til her og noe til. Eller de fleste av oss nøyer oss med å bruke "apprise" og få evaluering som sier noe om hvilket nivå den er. For rød er amazing best og strong nest best.

Åja!! Hehe.. nei, da tar du feil. Det er moveset du ser der :) Det du bruker for å kjempe i en gym! :)

IV finner du ved hjelp av en IV-app du kan laste ned. Søk i butikken på Pokemon Go Iv
Det er individual value, uavhengig av moveset. Men moveset påvirker litt har du 2 av 2 (de beste "movesene") virker det som det høyner iv'en noe.

Men jeg har en app som ser IV og den sier 75 (av mulige 100). Så den har 75% av full pott. Det er ikke ekstremt bra, men det er ok ) !

Har noen med IV på 100%, men de er sjeldne.

Aaah takk for informasjon :-p er blitt feilinformert av tiåringen. Skal han få høre når han kommer fra skolen Hoho. Men da har jeg lært noe nytt i dag å ;-) !!

Aaah takk for informasjon :p er blitt feilinformert av tiåringen. Skal han få høre når han kommer fra skolen Hoho. Men da har jeg lært noe nytt i dag å ;-) !!
hihi.. ikke vær for tøff mot ham da :p hehe.... Men moveset er viktig det også da. Vet ikke hva som er best på charizard, men det kan du google på nett :)

Har bare 1 charizard.. og den er ikke så veldig bra :o Men fornøyd med at jeg klarte å få den etter mye om og med.

hihi.. ikke vær for tøff mot ham da :p hehe.... Men moveset er viktig det også da. Vet ikke hva som er best på charizard, men det kan du google på nett :)

Har bare 1 charizard.. og den er ikke så veldig bra :eek: Men fornøyd med at jeg klarte å få den etter mye om og med.

ble plutselig mye å sette seg inn i dette her :-p har to charizard selv, en jeg utviklet selv og en jeg fant rett utenfor her faktisk. Begge har nesten 2000 i CP men aner jo ikke iv lenger da haha hva har CP å si da? :-p

Endelig får jeg vært ute og gått litt, så her dras det inn pokemoner i alle bauger og kanter :D Elsker at man får så mange vann-pokemon :) Er jo håp om å få utviklet Magikarp dette livet [emoji14]

ble plutselig mye å sette seg inn i dette her :p har to charizard selv, en jeg utviklet selv og en jeg fant rett utenfor her faktisk. Begge har nesten 2000 i CP men aner jo ikke iv lenger da haha hva har CP å si da? :p
Combat Power :) Hvor sterk den er, sammen med IV så får du hele bildet av hvor sterk den er. Det er liste over høyest mulig CP på hver type pokemon man kan fange, på Internett. På Charizard er max CP 2686 :)
Her står det litt: https://rankedboost.com/pokemon-go/charizard/

Den øker med level ja. Men som jeg forstår muligens også av iv?

Ja mye mulig :-P har ikke fjerneste peiling på noe forstår jeg, men nå har jeg fått vite at jeg kan powre opp mer og mer etterso jeg øker i level. Nå er jeg på nivå 25 å da kan charizarden min kun komme opp i 1994 i cp, for det er min nå å jeg får ikke powret mer da den er på max

Her kan du se at jo høyere iv, jo høyere max cp kan jeg få :)

4913eb91dbbbfe736bb8333a6715c01d.jpg

Hvem har dere som buddy nå?

Noen som vet om det kommer lucky egg når man kommer på nytt level?
Kan ikke huske å ha fått ett..

Back
Topp