S
Sukkerungen
Guest
Noen som vet om det kommer lucky egg når man kommer på nytt level?
Kan ikke huske å ha fått ett..
Kommer lucky egg på noen nivåer, andre ikke. Fikk et egg når jeg levlet til 25
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om det kommer lucky egg når man kommer på nytt level?
Kan ikke huske å ha fått ett..
Han kommer ofte ett fast sted her i byen, så prøver å huske å kjøre en liten omvei til jobben noen ganger. For å se etter om den er derScyterventer på å evolve

Kanskje jeg bare ikke husker det. Er på 27 nå. Får vel bruke belønninger på egg nåKommer lucky egg på noen nivåer, andre ikke. Fikk et egg når jeg levlet til 25
Da blir det litt lenge å vente. Takk for svar!Mener du kun får det på hele og halvealtså feks. Lvl 15, 20, 25 osv
![]()
Han kommer ofte ett fast sted her i byen, så prøver å huske å kjøre en liten omvei til jobben noen ganger. For å se etter om den er der![]()
Der sola skinnerOh hvor bor du? Han er aldri her. Ikke en gang. Kun fått i egg
Jeg utviklet Pichachu med nisselue og partylueJeg rusler med en Abra. For å kunne utvikle Kadabra til noe annet mer avansert og trenger da 100. Hadde 76 før i dag, men så fant jeg en i et 2 km egg! Så nå har jeg 86 og mangler bare 14. Men med 3 km på hver så er det nå litt da.
Lastet ned den iv go appen i dag og skal ha en opprydding i hvilke jeg beholder. Merker at jeg sliter med å kvitte meg med pichachu da, særlig siden jeg har med nisselue og partyhatt og hjertehale (jente) så jeg synes liksom det er kjekt å ha dem![]()
Vi fikk plutselig daglig besøk av Abra like ved søppelkassa, så jeg fikk utviklet den siste, samtidig som resirkuleringen ble optimal. .Jeg rusler med en Abra. For å kunne utvikle Kadabra til noe annet mer avansert og trenger da 100. Hadde 76 før i dag, men så fant jeg en i et 2 km egg! Så nå har jeg 86 og mangler bare 14. Men med 3 km på hver så er det nå litt da.
Lastet ned den iv go appen i dag og skal ha en opprydding i hvilke jeg beholder. Merker at jeg sliter med å kvitte meg med pichachu da, særlig siden jeg har med nisselue og partyhatt og hjertehale (jente) så jeg synes liksom det er kjekt å ha dem![]()
Der sola skinner
Har 24 candy, satser på å se han med noen ananaser i igjen.
Jeg rusler med en Abra. For å kunne utvikle Kadabra til noe annet mer avansert og trenger da 100. Hadde 76 før i dag, men så fant jeg en i et 2 km egg! Så nå har jeg 86 og mangler bare 14. Men med 3 km på hver så er det nå litt da.
Men da er du jo snart i mål! Jeg håper han holder seg på samme sted, har ett par som trenger mer candy enn han.Jamen jeg bor også det solen skinnerå her er i alle fall ikke scyter. Jeg har 41 candy så får bare vandre litt til
Men da er du jo snart i mål! Jeg håper han holder seg på samme sted, har ett par som trenger mer candy enn han.
Men da er du jo snart i mål! Jeg håper han holder seg på samme sted, har ett par som trenger mer candy enn han.
Fant ut av det. TakkHar en app. Min heter IV go tror jeg![]()
Håper virkelig at det er f.eks. Lvl. 25 også, for kunne tenkt meg å evolve en del snartMener du kun får det på hele og halvealtså feks. Lvl 15, 20, 25 osv
![]()
Her har du listeHåper virkelig at det er f.eks. Lvl. 25 også, for kunne tenkt meg å evolve en del snart [emoji14] Vet du om det er 1 eller 2 egg man får da?
Her har du liste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()