Pokemon Go

Scyter :p venter på å evolve
Han kommer ofte ett fast sted her i byen, så prøver å huske å kjøre en liten omvei til jobben noen ganger. For å se etter om den er der :sorry::bag:

Kommer lucky egg på noen nivåer, andre ikke. Fikk et egg når jeg levlet til 25
Kanskje jeg bare ikke husker det. Er på 27 nå. Får vel bruke belønninger på egg nå

Jeg rusler med en Abra. For å kunne utvikle Kadabra til noe annet mer avansert og trenger da 100. Hadde 76 før i dag, men så fant jeg en i et 2 km egg! Så nå har jeg 86 og mangler bare 14. Men med 3 km på hver så er det nå litt da.

Lastet ned den iv go appen i dag og skal ha en opprydding i hvilke jeg beholder. Merker at jeg sliter med å kvitte meg med pichachu da, særlig siden jeg har med nisselue og partyhatt og hjertehale (jente) så jeg synes liksom det er kjekt å ha dem :)

Jeg rusler med en Abra. For å kunne utvikle Kadabra til noe annet mer avansert og trenger da 100. Hadde 76 før i dag, men så fant jeg en i et 2 km egg! Så nå har jeg 86 og mangler bare 14. Men med 3 km på hver så er det nå litt da.

Lastet ned den iv go appen i dag og skal ha en opprydding i hvilke jeg beholder. Merker at jeg sliter med å kvitte meg med pichachu da, særlig siden jeg har med nisselue og partyhatt og hjertehale (jente) så jeg synes liksom det er kjekt å ha dem :)
Jeg utviklet Pichachu med nisselue og partylue
. De slettes ikke. Har faktisk ikke lagt merke til om jeg har en jente.

Vi fikk plutselig daglig besøk av Abra like ved søppelkassa, så jeg fikk utviklet den siste, samtidig som resirkuleringen ble optimal. .

Hva heter appen? Lastet ned en selv men skjønte ikke så mye.

Jamen jeg bor også det solen skinner :p å her er i alle fall ikke scyter. Jeg har 41 candy så får bare vandre litt til
Men da er du jo snart i mål! Jeg håper han holder seg på samme sted, har ett par som trenger mer candy enn han.

Men da er du jo snart i mål! Jeg håper han holder seg på samme sted, har ett par som trenger mer candy enn han.

Jeg har 42 på ham, kun fått to men begge i egg. Første gangen jeg så schyther kom han da jeg brukte incense, men da stakk han. :p manglee også et sånt utviklingsitem for å utvikle ham...

Ja se her [emoji16]
6bbc616210b8a1e23625750c5a35c968.jpg

Back
Topp