Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utviklet eller fant du den ?![]()
Siste min![]()
Ingen som spiller lengre?
Lenge Siden jeg har fått noe gøy i eggene. Vil ha noe nyttJoda, klekker egg/har spillet oppe hver gang vi triller tur, og tar pokestops og fanger litt når vi er i byen. Men lenge siden det har dukket opp noe gøy. Syns jeg får en psyduck i annenhvert egg [emoji58]
Er enda sånn 60 candy unna en alakazam! [emoji21]
En lykke da han kom !Ja han har jeg jobbet hardt for![]()
Er enda sånn 60 candy unna en alakazam! [emoji21]
90 unna [emoji23]
Finner lite abra her! Kjekt da med de ananasene så man kan smelle på litt ekstra om man omsider finner en![]()
Kjedelig. Her tror jeg våren har kommet.Jeg triller ikke, det er snø og dårlig vær . Derved klekkes lite. Gi meg våååååår!
Jeg triller ikke, det er snø og dårlig vær . Derved klekkes lite. Gi meg våååååår!
Jeg sliter med en haug muskelknuter som ikke er så lett å bli kvitt og utrolig dumt plassert for har gitt spenningshodepine i nå 1 uke.
Men håper det snart går over (med hjelp av medisin og massage fra mannen) for nå kommer det nytt event og jeg trenger lapras [emoji16]
![]()
Mi frøken lar seg legge i senga (ammer og sover sammen)Mye møkk her også, men skal være mye vind for at jeg ikke tar meg en liten tur med vogna i alle fall. Mini lar seg ikke vugge til søvn i gangen, og jeg får ikke lagt han i senga enda, så er kun vogna etter en liten tur som gjør at han tar seg en skikkelig blund på noen timer.
Mi frøken lar seg legge i senga (ammer og sover sammen)
Og å trille i 10-15 cm slaps orker jeg ikke
Det var grusomt nok å kjøre...