Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde min unge vært ei bølle og jeg ikke visste om det, hadde jeg blitt glad om noen satte hu/han på plass. Velvalgte og passende tale til en pøbel. :) Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg, men kanskje litt mer sinna hadde det vært min unge som fikk gjennomgå.. ;)Freyr skrev:
Hadde gitt blanke i om foreldre og ansatte hadde hørt meg.. :) Noen får ta affære, når ingen andre klarer å få finger'n ut av ræve...
jeg synes det var bra gjort :) og hadde min sønn vært så slem, så håper jeg virkelig at noen hadde snakka til han.. Enten så vet ikke foreldrene hvordan han er eller så er det de som er opphavet til det og ikke bryr seg. I sånne tilfelle funker det svært sjelden at foreldrene selv snakker til barna.. Så godt gjort ja. Hadde nok gjort det samme :)gullgutt09 skrev:
Rekekreke skrev:
Jeg syntes det er bra du tok affære!!:)Masala skrev:
MEN utrolig dumt da, har ikke de ansette gjort noe med saken?!
Ikke som jeg har sett værtfall, eller merket noe til...
Jeg har sagt i fra flere ganger, de sier de skal følge med, men det skjer liksom ingenting, de sier det snart er foreldresamtaler, men det er noen uker til, og jeg synes ikke vi kan vente "noen uker"...
Om de har gjort noe, så har det værtfall ikke hjulpet særlig godt.
Mini sa vel egentlig i går at han hadde bestemt seg for å ikke leke mere med denne gutten, og bare holde seg unna. Men det er jo dumt det og på en måte, for de er bare tre gutter på avdelingen, og da ender det med at mini blir alene...
Personlig så hadde jeg blir drit forbanna hvis noen snakket til mitt barn slik.Cutie Funny Bubbles skrev:
Og trusler til et barn. jaja.
Men jeg skjønner jo samtidig frustrasjonen din, med din sønn som blir dårlig behandlet.
Jeg er helt enig i at det kansje ikke var en opptimal reaksjon.Rekekreke skrev:
Og selfølgelig har jeg snakket med barnehagen jeg har fortalt hva som skjedde, hvorfor jeg sa i fra og hørt igjen hva de gjør med dette. Ringte med en gang jeg hadde gått ut døra.
Jeg lurte og på hvorfor de lar gutter som de vet pleier å være slemme mot hverandre, sitte alene i gardroben uten tilsyn.
Jeg er ikke dum, det ble sagt meget rolig, men bestemt og strengt, det er faktisk nok nå.
Og jeg vet også godt at denne gutten ikke har det vondt, jeg kjenner foreldrene, jeg vet godt hvem de er, så det er heller ingen problem.
Skjønner at det må være frustrerende at noen holder på slikt med barnet ditt, men hadde noen av foreldrene i barnehagen til småen snakket slikt til mitt barn hadde det blitt månelyst...Knerthen skrev:
giggsy skrev:
Skjønner at det må være frustrerende at noen holder på slikt med barnet ditt, men hadde noen av foreldrene i barnehagen til småen snakket slikt til mitt barn hadde det blitt månelyst...Knerthen skrev:
Gud bedre. Hadde du hatt en unge som holdt på som denne hadde h*n fortjent å få beskjed på en streng måte, virker jo ikke som noen gjør noe med det, ifølge trådstarter. Unger blir ikke ødelagt av å få strenge beskjeder, de blir ødelagt av å aldri få litt motstand i forhold til oppførsel. Alt for mange som får styre på som de vil. Syns overhodet(!) ikke trådstarter overdrev her, denne gutten gjør livet surt for andre unger, jeg hadde ikke blitt forbanna om noen irettesatte min unge om han holdt på sånn. Hadde det vært for en filleting så hadde jeg reagert, dette er ingen filleting.
Hadde min unge vært ei bølle og jeg ikke visste om det, hadde jeg blitt glad om noen satte hu/han på plass. Velvalgte og passende tale til en pøbel. :) Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg, men kanskje litt mer sinna hadde det vært min unge som fikk gjennomgå.. ;)Freyr skrev:
Hadde gitt blanke i om foreldre og ansatte hadde hørt meg.. :) Noen får ta affære, når ingen andre klarer å få finger'n ut av ræve...
LittleMonkey skrev:
Oi, jeg aaaaner ikke hva som er pedagogisk riktig i en sånn situasjon, men uansett skal du ha kudos for at du gjør noe og ikke bare står og ser på som så mange andre..!GotMILF? skrev:
Ville faktisk også snakket med foreldrene til denne gutten om det.
Hadde en av mine unger vært slemme med andre unger og en av de andre foreldrene hadde sett det og tatt affære så hadde jeg blitt glad! Jeg syntes det er greit at andre voksne sier ifra til mine barn om de gjør noe som er uakseptabelt!*Iwanna humpalot* skrev:
Jeg tror de lærer mer av å høre ting fra andre enn mamma og pappa! Da skjønner de at det er flere enn mamma og pappa som syntes det er galt å feks mobbe!
Enig med deg. Ang. det å se ut som en spe klump er det jo noen som gjør fordi de ikke er vant til å få kjeft, eller at de blir så paffe over at noen snakker de til rette.