Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, jeg aaaaner ikke hva som er pedagogisk riktig i en sånn situasjon, men uansett skal du ha kudos for at du gjør noe og ikke bare står og ser på som så mange andre..!GotMILF? skrev:
Skjønner at det må være frustrerende at noen holder på slikt med barnet ditt, men hadde noen av foreldrene i barnehagen til småen snakket slikt til mitt barn hadde det blitt månelyst...Knerthen skrev:
LittleMonkey skrev:
Oi, jeg aaaaner ikke hva som er pedagogisk riktig i en sånn situasjon, men uansett skal du ha kudos for at du gjør noe og ikke bare står og ser på som så mange andre..!GotMILF? skrev:
Ville faktisk også snakket med foreldrene til denne gutten om det.
Personlig så hadde jeg blir drit forbanna hvis noen snakket til mitt barn slik.Cutie Funny Bubbles skrev:
Og trusler til et barn. jaja.
Men jeg skjønner jo samtidig frustrasjonen din, med din sønn som blir dårlig behandlet.
Personlig så hadde jeg blir drit forbanna hvis noen snakket til mitt barn slik.Cutie Funny Bubbles skrev:
Og trusler til et barn. jaja.
Men jeg skjønner jo samtidig frustrasjonen din, med din sønn som blir dårlig behandlet.
Rekekreke skrev:
LittleMonkey skrev:
Ville faktisk også snakket med foreldrene til denne gutten om det.
Jeg har snakket med de ansatte og bedt om felles foreldresamtale med meg, barnehagen og foreldrene til denne gutten...
Rekekreke skrev:
Skjønner at det må være frustrerende at noen holder på slikt med barnet ditt, men hadde noen av foreldrene i barnehagen til småen snakket slikt til mitt barn hadde det blitt månelyst...Knerthen skrev:
Det får det faanmeg bare bli....
Og hadde min sønn oppført seg slemt mot ett annet barn, så hadde de kunne få sagt akuratt hva pokker de ville til han, for det finnes ikke akseptabelt i det hele tatt...
Om de så hadde skreket til han så hadde han fint måtte tåle det om han daglig plaget en annen gutt, min ærlige mening...
Det ser værre ut enn det var i HI altså, jeg sa det ikke heeelt ordrett sånn som det står der.
Jeg syntes det er bra du tok affære!!:)Masala skrev:
MEN utrolig dumt da, har ikke de ansette gjort noe med saken?!
Hadde min unge vært ei bølle og jeg ikke visste om det, hadde jeg blitt glad om noen satte hu/han på plass. Velvalgte og passende tale til en pøbel. :) Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg, men kanskje litt mer sinna hadde det vært min unge som fikk gjennomgå.. ;)Freyr skrev:
Hadde gitt blanke i om foreldre og ansatte hadde hørt meg.. :) Noen får ta affære, når ingen andre klarer å få finger'n ut av ræve...