*poff*

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
*poff*

Må legge til at jeg har tatt han på fersken opp til flere ganger når jeg har henta, bak barnehagen hvor han har stått og slått ungen min med pinner.
I sandkassen hvor han har stått og kasta sang ned i genseren til mini.
Jeg har sett han stå å slå mini i magen...
Når jeg har spurt mini hvorfor han lot han gjøre det, var det fordi den andre gutten hadde sagt at han ikke ville være vennen hans hvis ikke..

Oi, jeg aaaaner ikke hva som er pedagogisk riktig i en sånn situasjon, men uansett skal du ha kudos for at du gjør noe og ikke bare står og ser på som så mange andre..!

Skjønner at det må være frustrerende at noen holder på slikt med barnet ditt, men hadde noen av foreldrene i barnehagen til småen snakket slikt til mitt barn hadde det blitt månelyst...

Sikkert ikke slik man skal gjøre, men det driter jeg i. Jeg synes det var knallbra! Skulle virkelig ønske mine foreldre kunne gjort slikt for meg, så hadde jeg kanskje sluppet 9 år med mobbing....

GotMILF? skrev:
Oi, jeg aaaaner ikke hva som er pedagogisk riktig i en sånn situasjon, men uansett skal du ha kudos for at du gjør noe og ikke bare står og ser på som så mange andre..!

Ville faktisk også snakket med foreldrene til denne gutten om det.

jeg synes det var bra gjort :) og hadde min sønn vært så slem, så håper jeg virkelig at noen hadde snakka til han.. Enten så vet ikke foreldrene hvordan han er eller så er det de som er opphavet til det og ikke bryr seg. I sånne tilfelle funker det svært sjelden at foreldrene selv snakker til barna.. Så godt gjort ja. Hadde nok gjort det samme :)

Knerthen skrev:
Skjønner at det må være frustrerende at noen holder på slikt med barnet ditt, men hadde noen av foreldrene i barnehagen til småen snakket slikt til mitt barn hadde det blitt månelyst...

Det får det faanmeg bare bli.... 
Og hadde min sønn oppført seg slemt mot ett annet barn, så hadde de kunne få sagt akuratt hva pokker de ville til han, for det finnes ikke akseptabelt i det hele tatt...
Om de så hadde skreket til han så hadde han fint måtte tåle det om han daglig plaget en annen gutt, min ærlige mening...
Det ser værre ut enn det var i HI altså, jeg sa det ikke heeelt ordrett sånn som det står der.

LittleMonkey skrev:

GotMILF? skrev:

Jeg har snakket med de ansatte og bedt om felles foreldresamtale med meg, barnehagen og foreldrene til denne gutten...

Cutie Funny Bubbles skrev:
Personlig så hadde jeg blir drit forbanna hvis noen snakket til mitt barn slik.
Og trusler til et barn. jaja.

Men jeg skjønner jo samtidig frustrasjonen din, med din sønn som blir dårlig behandlet.

Neivett du hva... hadde ungen din oppført seg sånn så hadde du nok vert klar over det.... å satt pris på hvis andre kunne satt han litt på plass når ikke du kunne det.

Barnehagen mente jo at dette var et kjent problem å når de er klar over det men ingenting har endres seg så hadde jeg gjort det samme... 

kan selv ikke fordra drittunger som oppfører seg slik... 
har selv en sønn som ble plaget av en gutt å kom hjem med merker, en dag tok mannen tak i det når han tilfeldigvis gikk forbi. og etter det har det ikke vert noe problem.... 

syns det var bra at du tok tak i problemet rekekreke, bhg gjorde jo ingenting...

Cutie Funny Bubbles skrev:
Personlig så hadde jeg blir drit forbanna hvis noen snakket til mitt barn slik.
Og trusler til et barn. jaja.

Men jeg skjønner jo samtidig frustrasjonen din, med din sønn som blir dårlig behandlet.

Trusler? Det var ikke trusler om juling, det var trusler om at hun ville ringe mora hans om han ikke oppførte seg bedre, og å fotfølge han i barnehagen...
Har du aldri truet med at ungen din ikke får is om han ikke spiser opp maten sin...? 

Tommelen opp for deg! Når ikke barnehagen klarer å få styr på denne gutten så skjønner jeg godt at du gjorde det du gjorde, og i mine øyne gjorde du ingenting galt. Du snakket rolig og bestemt til denne gutten, og fortalte han konsekvensen handlingene hans kom til å føre til om han ikke endret oppførselen sin. Det har jeg stor respekt for! 

Håper det bedrer seg, ingen skal grine seg i søvn fordi noen er slemme med de, ikke i barnehagen, ikke på skolen og ikke på jobb! 

Godt jobba, pedagogisk riktig eller ikke!

Rekekreke skrev:

LittleMonkey skrev:

GotMILF? skrev:

Jeg har snakket med de ansatte og bedt om felles foreldresamtale med meg, barnehagen og foreldrene til denne gutten...

Lurt!

Skjønner ikke helt det med å bli forbannet om en forelder hadde snakket til barnet mitt sånn.. Hvis mitt barn hadde oppført seg sånn ovenfor andre barn hadde jeg satt pris på at noen som så dette fortalte han at dette ikke er ok oppførsel. 

Når et annet barn står og slår ungen din i magen, lurer barnet til å gjøre ting som ikke er lov osv, så står man da vel ikke å ser på?? Jeg hadde satt meg ned og snakket med dette barnet, om ikke brukt nøyaktig de samme ordene som rekekreke hadde jeg gjort det tydelig at slikt ikke er lov og at vi må snakke sammen alle mann sånn at vi kan finne en løsning på hvordan man kan være venner uten at en av dem er sjef.

Jeg syntes det er bra du tok affære!!:)
MEN utrolig dumt da, har ikke de ansette gjort noe med saken?!

Rekekreke skrev:

Knerthen skrev:

Det får det faanmeg bare bli.... 
Og hadde min sønn oppført seg slemt mot ett annet barn, så hadde de kunne få sagt akuratt hva pokker de ville til han, for det finnes ikke akseptabelt i det hele tatt...
Om de så hadde skreket til han så hadde han fint måtte tåle det om han daglig plaget en annen gutt, min ærlige mening...
Det ser værre ut enn det var i HI altså, jeg sa det ikke heeelt ordrett sånn som det står der.

Jeg ser ikke noe galt i at du snakket til gutten i seg selv, men når du selv skriver at gutten ser ut som en spe liten klump når du var ferdig så syntes jeg du har gått for langt.

Men derimot ville jeg gledelig gått med på et felles foreldremøte for å kunne finne ut av hvordan man kunne løse ting og evt fått frem hvordan vi håndterte problemet, og om det skulle ligge noe mere bak.
Men det er helt klart at den gutten kan ikke ha det godt siden han holder på sånn som han gjør, og da er det bedre å finne uit av hva problemet er enn å skremme han er da min mening.

Masala skrev:
Jeg syntes det er bra du tok affære!!:)
MEN utrolig dumt da, har ikke de ansette gjort noe med saken?!

Ikke som jeg har sett værtfall, eller merket noe til...
Jeg har sagt i fra flere ganger, de sier de skal følge med, men det skjer liksom ingenting, de sier det snart er foreldresamtaler, men det er noen uker til, og jeg synes ikke vi kan vente "noen uker"...
Om de har gjort noe, så har det værtfall ikke hjulpet særlig godt.
Mini sa vel egentlig i går at han hadde bestemt seg for å ikke leke mere med denne gutten, og bare holde seg unna. Men det er jo dumt det og på en måte, for de er bare tre gutter på avdelingen, og da ender det med at mini blir alene...

Hadde min unge vært ei bølle og jeg ikke visste om det, hadde jeg blitt glad om noen satte hu/han på plass. Velvalgte og passende tale til en pøbel. :) Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg, men kanskje litt mer sinna hadde det vært min unge som fikk gjennomgå.. ;)

Hadde gitt blanke i om foreldre og ansatte hadde hørt meg.. :) Noen får ta affære, når ingen andre klarer å få finger'n ut av ræve...

Freyr skrev:
Hadde min unge vært ei bølle og jeg ikke visste om det, hadde jeg blitt glad om noen satte hu/han på plass. Velvalgte og passende tale til en pøbel. :) Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg, men kanskje litt mer sinna hadde det vært min unge som fikk gjennomgå.. ;)

Hadde gitt blanke i om foreldre og ansatte hadde hørt meg.. :) Noen får ta affære, når ingen andre klarer å få finger'n ut av ræve...

Back
Topp