Planer for dagen?

Hente pakke til babyen på posten
Kjøpe to julegaver på polet
Jobbe litt
Kanskje lage kransekake stenger

Skal på siste time med varmebehandling hos fysioterapeut i dag:)

Få ordnet vinterdekkene (skrue i den ene, 2 feil vei på felg).
Hente bestilte pakker på posten.
Handle mat (ble ikke gjort igår).
Se skiskyting :)
Ellers bare ruging på sofaen!

Siste jordmortime idag. Neste uke blir det overtidskontroll på sykehuset.
Så skal jeg hente mannen på jobb 11.45. Han har handledag fra jobb idag. Så da skal vi dra å få unna ett par julegaver. Skal gå å få signert en bok av Thor Hushovd som skal være på en bokhandel her. Så må vi handle mat før barna hentes i bhg og skole. I ettermiddag er det juleavslutning for førsteklassingen.

Oi er det skiskyting i dag?:-) Takk for tips, det må jeg også få med meg:-):-) Ellers skal jeg bestille den siste julegaven på nett, vaske litt klær, og hente trekket og himlingen til dag-kurven på loftet. På HØY tid å få vasket og strøket det, så kurven kan reies opp. Skal ta ned vogn-bagen og lammeskinnsposen også. Understellet skal mannen få ordne (vaske, olje og pumpe hjul) så det lar jeg ligge. Ellers må jeg prøve å få mest mulig sofa-tid...

I dag skal jeg først sove litt il (våknet med hodepine). Etter det skal jeg lese et par timer til eksamen, også skal jeg på gravidmassasje og spa :-D det blir herlig. Senere i kveld skal jeg hjelpe mamma og kjæresten med takst i forbindelse med salg av leilighetene deres :-)

Var mye snakk om julegaver jer. Hva gir dere til foreldre/svigerforeldre?

I dag skal jeg først sove litt il (våknet med hodepine). Etter det skal jeg lese et par timer til eksamen, også skal jeg på gravidmassasje og spa :-D det blir herlig. Senere i kveld skal jeg hjelpe mamma og kjæresten med takst i forbindelse med salg av leilighetene deres :-)
Gravidmassasje og spa hørtes helt fantastisk ut!! Nyyyyt det :) :) *sjalu*

Skiskyting idag, det var dumt jeg ble minnet på:)

Super sjalu!!!
Kos deg:)

Gravidmassasje og spa hørtes helt fantastisk ut!! Nyyyyt det :) :) *sjalu*
Har gavekort på gravid massasje selv, men det gikk skeis. Får håpe jeg får bruke det på noe annet :)
Har sovet helt elendig idag, så ser dobbelt! Men tenkte å komme meg litt ut med vogna idag å få sjekket ut den litt mer :)

I dag har jeg sovet lenge og deilig var det! Tenkte jeg skal lage meg bananpannekaker til frokost nå også skal det støvsuges og vaskes. Kanskje jeg prøver meg på å få hengt opp julestjernene jeg kjøpte i går.

Forhåpentligvis siste svangerskapskontroll idag! :-D så etter den blir det å reise på et senter og gå både opp og ned trapper (ikke rulletrapper) og inn og ut av butikker :p hadde passa utmerket med en fødsel til natta igjen :-D ha en FRESH dag alle vakre mødre <3

Sitter hos jordmor og venter på forhåpentligvis siste kontroll.. Skal strippes.. Spent på å se om alle regelmessige kynnere har hatt noen effekt.. Deretter håper jeg på å føde;)

Var mye snakk om julegaver jer. Hva gir dere til foreldre/svigerforeldre?

Har kjøpt noe julepynt som var håndlaget som barnebarn kan knuse om noen år for de, bøker, service de samler på, gavekort på velvære, bestefar ramme som gis når jeg har bilde av babyen. Osv

Skal lese til eksamen og kjøre foreldrene mine til flyplassen. Burde lese et par timer nå før de skal kjøres, men våknet med hodepine- så tror jeg bare slapper av inntil den tid.. Får heller sitte litt utover kvelden.

Tydeligvis bare sove. Prøvde å legge meg igjen etter at mannen dro på jobb, men fant ikke roen i senga. Sofaen derimot, med hardt underlag og hauger av puter har nå holdt meg fanget i timesvis... Neida, nå skal jeg hive i meg litt kaffe og våkne litt så jeg får ryddet i stuen, og laget bakeliste til jul.

Når mannen kommer hjem med bilen skal basen til bilstolen monteres, og så er enda en ting klart til småen kommer :)

Skal tilbringe dagen med min syke 2 åring. Heldigvis er mannen hjemme og. Syns det hadde vært skummelt å ha ansvar alene for han dagen før termin.

Back
Topp