Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi er det skiskyting i dag?Få ordnet vinterdekkene (skrue i den ene, 2 feil vei på felg).
Hente bestilte pakker på posten.
Handle mat (ble ikke gjort igår).
Se skiskyting
Ellers bare ruging på sofaen!
Gravidmassasje og spa hørtes helt fantastisk ut!! Nyyyyt detI dag skal jeg først sove litt il (våknet med hodepine). Etter det skal jeg lese et par timer til eksamen, også skal jeg på gravidmassasje og spa :-D det blir herlig. Senere i kveld skal jeg hjelpe mamma og kjæresten med takst i forbindelse med salg av leilighetene deres![]()
Skiskyting idag, det var dumt jeg ble minnet påFå ordnet vinterdekkene (skrue i den ene, 2 feil vei på felg).
Hente bestilte pakker på posten.
Handle mat (ble ikke gjort igår).
Se skiskyting
Ellers bare ruging på sofaen!
Super sjalu!!!I dag skal jeg først sove litt il (våknet med hodepine). Etter det skal jeg lese et par timer til eksamen, også skal jeg på gravidmassasje og spa :-D det blir herlig. Senere i kveld skal jeg hjelpe mamma og kjæresten med takst i forbindelse med salg av leilighetene deres![]()
Har gavekort på gravid massasje selv, men det gikk skeis. Får håpe jeg får bruke det på noe annetGravidmassasje og spa hørtes helt fantastisk ut!! Nyyyyt det![]()
*sjalu*
Gravidmassasje og spa hørtes helt fantastisk ut!! Nyyyyt det![]()
*sjalu*
Super sjalu!!!
Kos deg![]()
Var mye snakk om julegaver jer. Hva gir dere til foreldre/svigerforeldre?