Planer for dagen?

Tror vi skal på besøk til et vennepar litt senere i dag.

Se på ski, handle mat, prøve å lage litt julekaker, (forhåpentligvis føde!).

Slappe av mest mulig og bare kose meg, så skal jeg dra til en venninne og hele venninne gjengen kommer å vi skal ha julebord med kalkun :D egentlig min tradisjon, å snille Bestevenninna mi tok over for meg i år ❤️

Idag skal vi ut av huset, wuhuu! Hver mating(som er hver time) betyr melk overalt, så gulpeklutene får bein å gå på, så her må det shoppes :p

Venter på et vennepar som kommer på pinnekjøtt:-) og huset er så fint når det er pyntet til jul <3 om en uke er jeg ferdig med eksamen - da kan jula og bebis bare komme :)

Idag blir det å se litt ski igjen. Så tenkte jeg å dra en tur på julemesse:) Kanskje blir det å ivei å handle de siste julegavene også:)

Her blir det også ski, og julekakebaking. Var så koselig igår, så jeg kjører i samme spor idag. Men tar gjerne en fødsel også hvis det er mulig ;)

Ferdig med å lage kransekake stenger
Skal se på ski
Så skal guttungen i bursdag

Igår sa jeg til mannen når jeg la meg at nå kommer jeg ikke opp av senga før jeg har rier. Så ligger her i senga enda jeg :/ Men kjenner jeg må stå opp nå. Ryggen værker og føler meg stiv og støl.
Skal til mamma for den årlige krumkake-steke-tradisjonen i ettermiddag :)
Men først skal jeg lage brun pølselspskaus til middag.

Ligger i senga enda, men skal snart stå opp og lage meg cowboyfrokost :-D fikk sååå lyst på det i går, så nå gleder jeg meg :p Etter frokost må jeg lese litt, også skal jeg dra med ei venninne til ikea :/ hyggelig å treffe venninna mi, men er ikke helt i 100 over lokasjonen :p senere kommer guttene til samboeren min hjem igjen etter en uke hos mamman :)

Ligger i senga enda, men skal snart stå opp og lage meg cowboyfrokost :-D fikk sååå lyst på det i går, så nå gleder jeg meg :p Etter frokost må jeg lese litt, også skal jeg dra med ei venninne til ikea :/ hyggelig å treffe venninna mi, men er ikke helt i 100 over lokasjonen :p senere kommer guttene til samboeren min hjem igjen etter en uke hos mamman :)
Det fine med Ikea er at det er flust av sitte/liggeplasser ihvertfall i møbelavdelingen, og fullt lovlig å prøvesitte de :p

Har ingen planer i dag. Blir sikkert bare film og noe god mat senere i dag. Kanskje gå en liten kveldstur hvis bekkenet tillater det :p

Back
Topp