Planer for dagen?

Idag skal det slappes av! Sover så dårlig om natten, at sofaen er mye brukt om dagene nå, men da går iallefall dagene unna :D

Skal dra å møte samboeren min om et par timer. Skal kysse og klemme han i hjel! Haha, føler meg nesten som en liten forelska fjortis når vi ikke får vært så mye sammen :D

Her er hele huset vasket sammen med mamma:D Så nå skriker kroppen etter sofaen og hvile. Minsten er med en kamerat hjem fra bhg og mannen jobber sent, så nå er det bare meg og netflix frem til kl 18:) :)

Her er hele huset vasket sammen med mamma:D Så nå skriker kroppen etter sofaen og hvile. Minsten er med en kamerat hjem fra bhg og mannen jobber sent, så nå er det bare meg og netflix frem til kl 18:) :)

Så flink du er ;-) nyt avslappingen :D

I dag skal jeg først sove litt il (våknet med hodepine). Etter det skal jeg lese et par timer til eksamen, også skal jeg på gravidmassasje og spa :-D det blir herlig. Senere i kveld skal jeg hjelpe mamma og kjæresten med takst i forbindelse med salg av leilighetene deres :-)
Hvordan var massasjen? Var den bra? Og hadde de benk med hull til magen? :)

Hvordan var massasjen? Var den bra? Og hadde de benk med hull til magen? :)

De hadde benk med hull til magen- det var topp :D massasjen var helt ok, men om du får hun jeg hadde (ei asiatisk) så bør du be om at hun kan ta i litt.. Jeg følte hun bare smurte ut oljen, uten å løse opp i musklene mine :/ det var godt uansett da :-) kos deg :-)

De hadde benk med hull til magen- det var topp :D massasjen var helt ok, men om du får hun jeg hadde (ei asiatisk) så bør du be om at hun kan ta i litt.. Jeg følte hun bare smurte ut oljen, uten å løse opp i musklene mine :/ det var godt uansett da :-) kos deg :-)
Ja skal passe på å si i fra at jeg trenger litt hardhendt. Har blitt så vandt med kiropraktor og fysio "massasje", og de tar jo ganske hardt i. Men åh så deilig å ligge på magen; gleder meg :D

I dag tenker jeg å støvsuge, bake rundstykker, vaske og gjøre klar vognbagen, stryke det nyvaskede trekket til dagkurven, og skjære til ny madrass til dagkurven. Ellers skal jeg strikke for harde livet - har begynt på julegave-votter til svigerfar. Hm...har visst alltid flere planer enn de jeg får gjennomført:-) Får se hvordan det går:-)

I dag tenker jeg å støvsuge, bake rundstykker, vaske og gjøre klar vognbagen, stryke det nyvaskede trekket til dagkurven, og skjære til ny madrass til dagkurven. Ellers skal jeg strikke for harde livet - har begynt på julegave-votter til svigerfar. Hm...har visst alltid flere planer enn de jeg får gjennomført:-) Får se hvordan det går:-)
Oj! Litt av en plan! :) Jeg føler dagen min er fylt opp bare jeg må en tur på butikken;)

Tja føde kanskje?? Virker ikke som baby er enig så da må keg bare fortsette vente tålmodig :)
Så da blir det bate avslapping idag. Skal brette og legge i kommoden babyklærne jeg vaska igår.

I dag skal jeg prøve meg på krumkaker.. Også blir det nok å se litt ski:)

I dag skal jeg ut å hente de nye brillene mine. Kjøpte to stk så da kan jeg putte det ene parret i fødebagen :) Så skal jeg støvsuge når jeg kommer hjem etter det og finne ut hva jeg skal spise alene til middag :p Samboeren min skal ut å spise med gutta, prøver å få han så mye ut nå som mulig. Han er redd for at det skal skje noe så han vil helst være mest hjemme.

Gjøre minst mulig på mest mulig tid! For å så hente sambo da han kommer med bussen i ettermiddag❤️
Så hjem å prøve oss på litt kooos å håpe at det kan hjelpe på noe :P

Jeg og samboeren skal til byen snart. Har et møte der kl 12 og etter det skal vi bare kose oss.

Skal stå opp nå, også etterhvert ta turen til lesesalen... :-( Skulle så gjerne bare hatt fri...

Dra på julemarked og male trolldeigfigurene vi laget i dag morges :)

Kose oss med adventsaktiviteter med barna, se på ski, besøke familie- og gjerne føde:-)

Back
Topp