Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er hele huset vasket sammen med mamma Så nå skriker kroppen etter sofaen og hvile. Minsten er med en kamerat hjem fra bhg og mannen jobber sent, så nå er det bare meg og netflix frem til kl 18
Hvordan var massasjen? Var den bra? Og hadde de benk med hull til magen?I dag skal jeg først sove litt il (våknet med hodepine). Etter det skal jeg lese et par timer til eksamen, også skal jeg på gravidmassasje og spa :-D det blir herlig. Senere i kveld skal jeg hjelpe mamma og kjæresten med takst i forbindelse med salg av leilighetene deres
Hvordan var massasjen? Var den bra? Og hadde de benk med hull til magen?
Ja skal passe på å si i fra at jeg trenger litt hardhendt. Har blitt så vandt med kiropraktor og fysio "massasje", og de tar jo ganske hardt i. Men åh så deilig å ligge på magen; gleder megDe hadde benk med hull til magen- det var topp massasjen var helt ok, men om du får hun jeg hadde (ei asiatisk) så bør du be om at hun kan ta i litt.. Jeg følte hun bare smurte ut oljen, uten å løse opp i musklene mine :/ det var godt uansett da kos deg
Oj! Litt av en plan! Jeg føler dagen min er fylt opp bare jeg må en tur på butikkenI dag tenker jeg å støvsuge, bake rundstykker, vaske og gjøre klar vognbagen, stryke det nyvaskede trekket til dagkurven, og skjære til ny madrass til dagkurven. Ellers skal jeg strikke for harde livet - har begynt på julegave-votter til svigerfar. Hm...har visst alltid flere planer enn de jeg får gjennomført Får se hvordan det går
Ååh, er det ski idag Da skal jeg og se på detJeg får vaske huset idag, jeg da.
Og se litt på ski.