Planer for dagen?

Er hjemme og rydder og gjør klart. Blir aldri klar jeg :/ Utsatte litt mye til permen begynte ja.. men men, har sovet et par timer og da :)

Er det nede på polio eller oppe på føden? Hos meg har jo legen ikke sjekka det ennå, så det står ikke i kortet mitt.
Nede på gyn pol. Rart det ikke har blitt sjekket, da. Man må ha med henvisning fra jordmor/lege for å komme inn, tror jeg.

Hodeleie og alt i orden her, heldigvis!

I dag er planen å dra til byen snart. Har jordmor time. Etter det skal jeg finne julestjerne og forhåpentligvis møte min kjære :)

Vi får besøk i dag av en annen barnefamilie, og skal bake pepperkaker. Fram til det skal jeg slappe av så mye jeg kan!!! I går holdt jeg det gående med kakebaking og vasking i fem timer, også hadde vi selskap etterpå. At jeg ikke gikk i fødsel i natt er jo et mirakel...jeg som pleier å legge meg nedpå etter å ha styra med noe i et kvarter...

Hovedplanen idag er å dusje :p Så må jeg kanskje handle litt mat. Ellers blir det avslapning idag også.

Idag skal jeg faktisk ikke gjøre noe som helst :) skal henge opp ei julestjerne på guttene sitt rom om jeg finner en skøyteledning.

I dag skal jeg til legen 10.40 og etterpå er planen å bake litt nordlandslefser :)

I dag skal jeg først spise, slappe av en time også stikke på skolen og lese.. Håper på en effektiv dag på skolen :-)

Siste rydding før min kjære kommer hjem i morgen og sende to gaver i posten greit å ha gjort det;)

Skal dra meg opp av senga komme meg på skolen. Bare 2 kapitler igjen å lese så har jeg kun oppgaver igjen som skal gjøres :)

Har vasket bad og støvsugd leiligheten... Tenkte jeg skulle gå meg en tur og NYYYYTE snøen som daler ned her i Oslo :D Så skal jeg på barselgruppetreff senere i dag, også skal jeg selvfølgelig se Svenske Hollywood Fruer på tv´en i kveld. Haha. :D

Sitte i bilen i 1 time og 40 min :P så skal jeg vel pakke ut hos foreldrene mine, sikkert sove, spise noe å ellers bare slappe av.

Idag skal jeg faktisk ikke gjøre noe som helst :) skal henge opp ei julestjerne på guttene sitt rom om jeg finner en skøyteledning.
Blei litt ekstra hjemmesyssler. Har nå pynta litt til jul/advent i stua. Hengt opp julestjerne på guttene sitt rom og en adventsstake på vårt rom. Har fått støvsugt stue, gang og kjøkken og rydda litt på kjøkkenet.
Nå skal jeg brette litt klær og sette på en maskin med ullklær.
Så skal jeg bla gjennom ukas reklamebunke og se om jeg finner noe imspirasjon til julegaver.

Hadde storslåtte planer i går, men ser i dag at de ikke strekker seg lenger enn til:
1. Få meg opp av senga..
2. Spise frokost
og 3. Dusje....
Er så trøtt i dag :P

Idag er det kaotisk her... I gårkveld begynte mannen å rive en vegg i yttergangen, så alt av ytterklær og sko er flytta inn i stua.. Og vaskemaskinen har streika på dag 2 idag, så det har allerede blitt en del klesvask som venter på tur.. Men jeg fikk til å fikse den helt selv nettopp, og er ganske stolt! Var en fyrstikk i pumpa :-p Og mens jeg holdt på på badet, kom det en mistenkelig lyd fra vannledning som går ned i gulvet, og lyden forsvant når jeg stengte hovedkranen til vannet :-s så det tyder fælt på lekkasje.. Ringte mannen, han skulle se på det når han kommer hjem fra jobb. Badet og røropplegget er gammelt (oppussing står for tur) så er ikke usannsynlig at det er noe lekkasje.. ) Nå har jeg altså ikke vanntilgang i huset og lurer hva jeg skal gjøre :-p Må forandre middagsplanen iallefall :-)

Ligger rett ut på sofan. Var hos jordmor i dag tidlig og ble skikkelig øm i magen etter hu trykket og kjente etter bebis sitt hode :o Er rett og slett rugehøne! Blir sånn når man ikke sover om natta. Tror faktisk jeg skal teste sofan i natt!

Prøve å sove bittelitt til, så skal jeg prøve tredje og siste akupentur time for vending, håper det hjelper og ikke pengene er gått rett it av vindu... Behagelig å ligge på en benk å høre på musikk da;) så kommer min mann hjem (ikke vært hjemme siden sep).

Også vurderer jeg å ringe og masse på føden om henvisningen til ks er sendt er jo allerede 38 uker så ikke tid til sommel i systemet nå..,

I dag skal jeg levere ungene i barnehagen og så skal jeg hjem å SOVE!!! ;)

Back
Topp