Landus
Glad i forumet
Vi har jo en plan om høsten, men nå begynner jeg smått å uroe meg om at det kan bli kø fordi mange utsetter![]()
Dette er så kjedelig! Var ikke akkurat langt unna det uttaket. Gudene vet når det blir nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har jo en plan om høsten, men nå begynner jeg smått å uroe meg om at det kan bli kø fordi mange utsetter![]()
Vi krysser fingrene og håperDette er så kjedelig! Var ikke akkurat langt unna det uttaket. Gudene vet når det blir nå..

Hvem skjema er det HELFO refererer til? Tenker du ift. for å få dekket medisiner, eller noe annet?
Veldig spennende tid! Grensene kan vel ikke være «stengt» i evigheten heller. Håper vi snart kommer oss i gang alle sammen
Har dere andre barn fra før, og er de evn unnfanget ved hjelp av PGD?![]()
Ja var ift medisinutgifterHvem skjema er det HELFO refererer til? Tenker du ift. for å få dekket medisiner, eller noe annet?
Veldig spennende tid! Grensene kan vel ikke være «stengt» i evigheten heller. Håper vi snart kommer oss i gang alle sammen

Vi har to himmelbarn, begge to med ubalansert translokasjon, men ingen levendeHvem skjema er det HELFO refererer til? Tenker du ift. for å få dekket medisiner, eller noe annet?

<3 hvordan fungerer besøkshjem? Har dere faste avtaler med ett barn F.eks?Vi har to himmelbarn, begge to med ubalansert translokasjon, men ingen levende
Vi er besøkshjem da (utenom corona tider), det har vært god hjelp for oss![]()
Ja, vi har hatt samme barn på besøk i 2.5år<3 hvordan fungerer besøkshjem? Har dere faste avtaler med ett barn F.eks?

Så fint <3 hvilken relasjon har dere til barnet? Var det noen dere kjente eller helt ukjente?Ja, vi har hatt samme barn på besøk i 2.5år
Har hatt besøk alt fra en helg i måneden, hver tredje helg og nå har vi egentlig annenhver
Samt ekstra avlastning til jul og sommerferien ved behov![]()

Det er er barn jeg har hatt i barnehagen tidligereSå fint <3 hvilken relasjon har dere til barnet? Var det noen dere kjente eller helt ukjente?![]()
Så hyggelig <3Det er er barn jeg har hatt i barnehagen tidligere
Vi trodde vi ikke ville bli godkjent som besøkshjem mens vi var prøvere, ellers hadde vi nok meldt oss som frivillige til det før vi ble spurt om å ta imot dette barnet![]()
God påskeGod påske til dere alle sammen![]()
Har ikke hørt noe eller tatt noe kontakt.. :-( grensene er vel ikke åpne heller? Ser ikke for meg det blir mulig å reise inn dit før etter sommerenNoen som har hørt noe mer?
Hei! Jeg er ny. Vi skal henvises PGD og har fra før en syk sønn. Samtale med genetisk i Oslo om 2 uker. Nå er vel alt på vent i Sverige!? Og er jo heller ikke aktuelt å dra andre steder privat for at det skal gå raskere både pga at det er dyrt og umulig å reise noe som helst sted for tiden. Hvor lang tid har det tatt fra folk ble henvist til første innsett? Redd for at dette skal ta alt for lang tid... såpass at vi vurderer å prøve på gamlemåten men da innebærer det ca 50% risk for alvorlig sykdom.
Til sommeren blir det 3 år siden vi var på genetisk. Skulle hatt uttak nå i april.
Henvist sommeren 2018, uttak i november 2019.Hei! Jeg er ny. Vi skal henvises PGD og har fra før en syk sønn. Samtale med genetisk i Oslo om 2 uker. Nå er vel alt på vent i Sverige!? Og er jo heller ikke aktuelt å dra andre steder privat for at det skal gå raskere både pga at det er dyrt og umulig å reise noe som helst sted for tiden. Hvor lang tid har det tatt fra folk ble henvist til første innsett? Redd for at dette skal ta alt for lang tid... såpass at vi vurderer å prøve på gamlemåten men da innebærer det ca 50% risk for alvorlig sykdom.
Velkommen til gruppenHei! Jeg er ny. Vi skal henvises PGD og har fra før en syk sønn. Samtale med genetisk i Oslo om 2 uker. Nå er vel alt på vent i Sverige!? Og er jo heller ikke aktuelt å dra andre steder privat for at det skal gå raskere både pga at det er dyrt og umulig å reise noe som helst sted for tiden. Hvor lang tid har det tatt fra folk ble henvist til første innsett? Redd for at dette skal ta alt for lang tid... såpass at vi vurderer å prøve på gamlemåten men da innebærer det ca 50% risk for alvorlig sykdom.