Ååå! Det er så kjedelig! Føler sånn med deg, sender deg en klemSå spennende, og masse lykke til med det jeg fikk svar i dag at 1 av 10 egg ble befruktet noe som er veldig kjedelig :-( :-( så lei meg…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå! Det er så kjedelig! Føler sånn med deg, sender deg en klemSå spennende, og masse lykke til med det jeg fikk svar i dag at 1 av 10 egg ble befruktet noe som er veldig kjedelig :-( :-( så lei meg…
Ååånei!!! Så kjiptBle ikke noe av det håpet jeg hadde... mislykket 2 forsøk..
Ja veldig :-( ja vi har jo lyst… men veldig kjedelig å måtte vente og gå på medisiner igjen.. hvordan går det med deg? Har du begynt på medisiner ?Ååånei!!! Så kjipt
Skal dere ha en ny runde?
Ja, det skjønner jeg godt!Ja veldig :-( ja vi har jo lyst… men veldig kjedelig å måtte vente og gå på medisiner igjen.. hvordan går det med deg? Har du begynt på medisiner ?
Godt det går bra, og skjønner du gruer deg, jeg gjorde også det håper virkelig det går denne gangen for dereJa, det skjønner jeg godt!
Går bra, gruer meg veldig nå. Begynner nå i november, dette blir 8 gang vi skal gjøre uttak - så jeg forstår deg så godt! Det er veldig kjedelig å vente og må ta sprøyter gang på gang.
Håper vi også håper det går bra med deg/dere oppi altGodt det går bra, og skjønner du gruer deg, jeg gjorde også det håper virkelig det går denne gangen for dere
Har brukt det de siste gangen og skal bruke det nå i november hva lurer du på?Noen som har gått på menopur? Og vil fortelle litt? Jeg skal begynne på det neste år fikk jeg beskjed om i dag
Jeg syns den svei litt akkurat når jeg sprøytet inn middelet, men Fyremadel er den verste så langt. Nålen er ganske tynn på Menopur, men siden man stikker samme nåla gjennom hettekorken og gjennom huden syns jeg den blir litt mindre skarp.Aha spennende, ja jeg er veldig nysgjerrig om hvordan denne er i forholdt til alle de andre jeg har brukt før Og om den svir, eller noe tips jeg burde vite, og om det er mer effekt med denne
takk for svar ja fyremadel syns jeg også var verst av alle, fikk alltid blåmerke av den. Skal menopur gi bedre resultater ?Jeg syns den svei litt akkurat når jeg sprøytet inn middelet, men Fyremadel er den verste så langt. Nålen er ganske tynn på Menopur, men siden man stikker samme nåla gjennom hettekorken og gjennom huden syns jeg den blir litt mindre skarp.
Bedre resultater ifht hva? Menopur har to hormoner, LH og FSH, ifht feks Gonal F som bare har FSH.takk for svar ja fyremadel syns jeg også var verst av alle, fikk alltid blåmerke av den. Skal menopur gi bedre resultater ?
Jeg fikk bedre uttak ut ifra den - flere egg ut. Og den kan svi litt men har kun kjent det en eller to gangerAha spennende, ja jeg er veldig nysgjerrig om hvordan denne er i forholdt til alle de andre jeg har brukt før Og om den svir, eller noe tips jeg burde vite, og om det er mer effekt med denne
Mer egg å hente ut første gangen fikk vi 13, og 9 ble befruktet 2 gang: 10 egg og 1 ble befruktet..Bedre resultater ifht hva? Menopur har to hormoner, LH og FSH, ifht feks Gonal F som bare har FSH.
Så bra det kommer forklaring får håpe det er flere egg å hente ut hos meg også vist den svir litt så er det sikkert som noen andre sprøyter jeg tok som svidde, ble så rød og blåJeg fikk bedre uttak ut ifra den - flere egg ut. Og den kan svi litt men har kun kjent det en eller to ganger
Den må blandes selv men det går fint, veldig god forklaring med.
Ja, fikk ut den ene gangen 20 egg og andre ganger 17-15 så vil si den er mer effektiv Såpass ja! Hos meg svidde det i noen min så ga det seg, og ble litt rød.Så bra det kommer forklaring får håpe det er flere egg å hente ut hos meg også vist den svir litt så er det sikkert som noen andre sprøyter jeg tok som svidde, ble så rød og blå
Oi ja det var mange Krysser også fingreneJa, fikk ut den ene gangen 20 egg og andre ganger 17-15 så vil si den er mer effektiv Såpass ja! Hos meg svidde det i noen min så ga det seg, og ble litt rød.
Krysser finger at du får masse egg ut neste gang
Kjøpte de i dag, en ligger på 3800 krHva ligger prisen på dette? Kun menopur