PGD-tråden

Så kjedelig :confused:❤️jeg har startet på lang protokoll nå, forrige gang hadde jeg kort og 13 egg ut, der bare en var god til å sette inn. Men ble ikke gravid ❤️ merker bare jeg er veldig oppblåst av gonal f denne gangen ‍
Åå! ❤️ Ja husker at jeg ble også opplåst av gonal f, men masse lykke til i denne runden ❤️
 
Vi har til nå kjøpt medisiner for ca 15.000. Så hvis vi skal til på barn nr 2 starter det på nytt? Og vi begynner på 0 igjen?
Ja, hvis du går flere år mellom. Men hvis du skal ha en ny behandling i år feks så får du igjen når du har gått over maks beløpet :) vi har sendt inn flere ganger etter vi har gått over maks beløp (hatt mange forsøk)
 
Hei hvor mange ganger har dere vært på innsett før det klaffet? Jeg har vært på 2 runde med eggutakk :Heartred 10 egg ut
 
Hei hvor mange ganger har dere vært på innsett før det klaffet? Jeg har vært på 2 runde med eggutakk :Heartred 10 egg ut
Klaffet på første forsøk og ungen er nu 3,5 år gammel. Vi er også igang med søskenforsøk fra samme forsøket som vi gjorde for 4 år siden. Håper det skal gå bra denne gangen også. Den gang fersk blactocyst og nu fryst blactocyst.
 
Så spennende, og masse lykke til med det:) jeg fikk svar i dag at 1 av 10 egg ble befruktet noe som er veldig kjedelig :-( :-( så lei meg…
 
Back
Topp