Åå!Så kjedeligjeg har startet på lang protokoll nå, forrige gang hadde jeg kort og 13 egg ut, der bare en var god til å sette inn. Men ble ikke gravid
merker bare jeg er veldig oppblåst av gonal f denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå!Så kjedeligjeg har startet på lang protokoll nå, forrige gang hadde jeg kort og 13 egg ut, der bare en var god til å sette inn. Men ble ikke gravid
merker bare jeg er veldig oppblåst av gonal f denne gangen
Tusen takkLykke til når du skal starte i nov![]()
Hei. Egen beløp er på 18 853 - så alt etter det får man dekketHeifår man dekket medisiner egentlig ? Eller kun det som blir over 25k?
![]()
Er det pr forsøk ? Eller alle forsøk?Hei. Egen beløp er på 18 853 - så alt etter det får man dekket![]()
Hmm, Det er jeg usikker på, står det ikke noe på helfo sine sider om det?Er det pr forsøk ? Eller alle forsøk?![]()
For 3 forsøkEr det pr forsøk ? Eller alle forsøk?![]()
Vi har til nå kjøpt medisiner for ca 15.000. Så hvis vi skal til på barn nr 2 starter det på nytt? Og vi begynner på 0 igjen?For 3 forsøk(per barn)
Det stemmer jaVi har til nå kjøpt medisiner for ca 15.000. Så hvis vi skal til på barn nr 2 starter det på nytt? Og vi begynner på 0 igjen?
Ja, hvis du går flere år mellom. Men hvis du skal ha en ny behandling i år feks så får du igjen når du har gått over maks beløpetVi har til nå kjøpt medisiner for ca 15.000. Så hvis vi skal til på barn nr 2 starter det på nytt? Og vi begynner på 0 igjen?
Klaffet på første forsøk og ungen er nu 3,5 år gammel. Vi er også igang med søskenforsøk fra samme forsøket som vi gjorde for 4 år siden. Håper det skal gå bra denne gangen også. Den gang fersk blactocyst og nu fryst blactocyst.Hei hvor mange ganger har dere vært på innsett før det klaffet? Jeg har vært på 2 runde med eggutakk10 egg ut
Hei. Har hatt 7 uttak og 2 innsettelser og begge endte i spontanabortHei hvor mange ganger har dere vært på innsett før det klaffet? Jeg har vært på 2 runde med eggutakk10 egg ut
Åh uff så kjedeligHei. Har hatt 7 uttak og 2 innsettelser og begge endte i spontanabort![]()

TakkSå kjekt å hørelykke til med neste forsøk
Ja! Skal i gang med ny runde nå snart og håper på bedre utfallÅh uff så kjedelig![]()