Ja kommer forhåpentligvis slutten av uken da. Hvis de regner ca 14 dager. Uansett er nok timen avsatt alt, så går jo sikkert Ann å ringe inn bare for å sjekke hvilken dato dere har fått da??
Ja 6 mnd’er ganske perfekt synes jeg. Men helst ikke lengre men var snakk om nedfrysing osv i denne prossessen, så da blir det jo en mnd opphold før de setter inn. Sist så fikk vi innsett 3 dager etter uttak. Men da ble jeg overstimulert når testen ble positiv og ble veldig syk. Så er kanskje en fin måte å gjøre det på mtp slippe overstimulering så får håpe på innsett før jul, men er Jo nesten en mnd med medisiner også...
Ja, altså det virket på han legen på genetisk at det ikke var så avansert å skikke ut forskjellige ting, bare det at noe måtte dyrkes. Men i hvilken sammenheng - det aner jeg ikke
Så blir spennende å høre hva de sier når dere er der også!
Ja er ekstremt spent, blir mye spennende turer i postkassen disse dagene. Ja det er nok helt sant at timen allerede er bestemt. Før jul går vel neppe for vår del. Hvis vi er heldig at den sitter før ca midten av februar 20, så rekker jeg å bli mamma akkurat før jeg blir 30 Lenger enn 6 mnd kan bli tøft å vente ja. Jeg bare håper på time nå før sommeren i første omgang, for hadde vært deilig om sommerferien ble en del av ventetiden
Hvis det er snakk om nedfrysning da går det jo straks litt lenger tid ja. Nei nå bare krysses fingre for at det brevet dukker opp snart