PGD-tråden

Da får vi satse på at veien vår går ganske radig også og at vi slipper vente veldig mye lengre før vi er igang spennende å høre når du får time Landus!

Takk for deling av erfaring Brunette87! Fikk du lang eller kort protokoll? Og hvor mange egg fikk du ut egentlig? Jeg hadde kort protokoll sist forsøk og det synes jeg gikk veldig fint. Ble overstimulert etter innsett da jeg produserte egne hormoner når jeg ble gravid. Satser på å slippe en runde til med det - for det var virkelig smertefullt :/ men det er jo verdt det såklart om det går bra... :)
 
Da får vi satse på at veien vår går ganske radig også og at vi slipper vente veldig mye lengre før vi er igang spennende å høre når du får time Landus!

Takk for deling av erfaring Brunette87! Fikk du lang eller kort protokoll? Og hvor mange egg fikk du ut egentlig? Jeg hadde kort protokoll sist forsøk og det synes jeg gikk veldig fint. Ble overstimulert etter innsett da jeg produserte egne hormoner når jeg ble gravid. Satser på å slippe en runde til med det - for det var virkelig smertefullt :/ men det er jo verdt det såklart om det går bra... :)

Ja blir veldig spennende å se, kommer til å kikke spent i postkassen de neste ukene:happy: Gøy om vi hadde fått brev før påske:D
 
Da får vi satse på at veien vår går ganske radig også og at vi slipper vente veldig mye lengre før vi er igang spennende å høre når du får time Landus!

Takk for deling av erfaring Brunette87! Fikk du lang eller kort protokoll? Og hvor mange egg fikk du ut egentlig? Jeg hadde kort protokoll sist forsøk og det synes jeg gikk veldig fint. Ble overstimulert etter innsett da jeg produserte egne hormoner når jeg ble gravid. Satser på å slippe en runde til med det - for det var virkelig smertefullt :/ men det er jo verdt det såklart om det går bra... :)
Lang protokoll. Husker ikke antallet i ammetåka.
 
Det skjønner jeg veldig godt :) gjorde det selv jeg, og når det endelig lå et brev fra de der fikk jeg veldig høy puls ;p krysser fingrene for brev til uken!
 
Vi har fått brev, vi har fått brev!!!
:smiley-bounce016

Altså, bare det første om at de har mottatt papirene fra Utenlandskontoret og gangen videre, men ååååååh!!!! :dance008:happy090
 
Vi har fått brev, vi har fått brev!!!
:smiley-bounce016

Altså, bare det første om at de har mottatt papirene fra Utenlandskontoret og gangen videre, men ååååååh!!!! :dance008:happy090

Alle brev er gode brev:D Og du slipper skuffelsen med å tro at det er dato i brev nummer to, for det er det jo altså ikke..
 
I morgen går turen til Stockholm, time på torsdag så blir en natt overnatting. Så spent på samtalen og veien videre. Håper inderlig at vi får gode svar og en dato å forholde oss til for prosessen videre :nailbiting::happy::smiley-angelic001
 
I morgen går turen til Stockholm, time på torsdag så blir en natt overnatting. Så spent på samtalen og veien videre. Håper inderlig at vi får gode svar og en dato å forholde oss til for prosessen videre :nailbiting::happy::smiley-angelic001
Så utrolig spennende!!
Masse lykke til :Heartred
 
Jeg drømte at jeg fikk brev fra Sverige i natt. Ble skikkelig lei meg fordi jeg ikke fikk time før i september. Det morsomme var at sammen med brevet fikk jeg en haug med medisiner. Alt av sprøyter kom i en pakke sammen med brevet:hilarious:
 
Jeg drømte at jeg fikk brev fra Sverige i natt. Ble skikkelig lei meg fordi jeg ikke fikk time før i september. Det morsomme var at sammen med brevet fikk jeg en haug med medisiner. Alt av sprøyter kom i en pakke sammen med brevet:hilarious:
Jeg hadde en drøm for en stund tilbake at jeg ble litt smågal av disse sprøytene :wacky::hilarious:
 
I morgen går turen til Stockholm, time på torsdag så blir en natt overnatting. Så spent på samtalen og veien videre. Håper inderlig at vi får gode svar og en dato å forholde oss til for prosessen videre :nailbiting::happy::smiley-angelic001

Superspent på dent timen din idag:Heartred Gidder du å purre litt på de brevene våre når du først er der borte?:hilarious:
 
Dårlig med sanndrømming på meg, og jeg kjenner tålmodigheten min begynner å bli litt frynsete..
 
Jeg drømte at jeg fikk brev fra Sverige i natt. Ble skikkelig lei meg fordi jeg ikke fikk time før i september. Det morsomme var at sammen med brevet fikk jeg en haug med medisiner. Alt av sprøyter kom i en pakke sammen med brevet:hilarious:

Haha huff, de hodene våre har en utrolig livlig fantasi oppi all den ventingen her :schocked028 men brevet er nok rett rundt hjørnet med kort ventetid! Jeg hadde jo helt glemt at vi totalt har fått 3 brev. Det første av Stockholm CARE i desember, bekreftelse / acceptbrev om at vi var på ventelisten 12.02.19, og innkallelse fikk vi 27.02.19, med time 11.04.19. Så krysser fingrene for at det går like radig for dere andre :love017
 
Superspent på dent timen din idag:Heartred Gidder du å purre litt på de brevene våre når du først er der borte?:hilarious:

Haha ja jeg skal be de skynde seg å få raske timer til dere :cool14:smiley-angelic001

Vi er ferdige på genetisk veiledning, så venter vi på neste time hos reproduksjonsmedisin nå klokken 13. Så spent på hvor lang ventetid det er, men han på genetisk sa at vi kunne regne ca 6mnd, og ikke noe særlig lengre enn det mtp det vi skal sjekkes for ikke er så avansert og lange prosesser. (Står jo i brevet at det kan ta opptil 1 år fra nybesøk til behandling) Så vi får høre hva de andre sier her nå snart :smiley-angelic003:Heartred
 
Haha huff, de hodene våre har en utrolig livlig fantasi oppi all den ventingen her :schocked028 men brevet er nok rett rundt hjørnet med kort ventetid! Jeg hadde jo helt glemt at vi totalt har fått 3 brev. Det første av Stockholm CARE i desember, bekreftelse / acceptbrev om at vi var på ventelisten 12.02.19, og innkallelse fikk vi 27.02.19, med time 11.04.19. Så krysser fingrene for at det går like radig for dere andre :love017

Håper du har rett og at brevet vårt er rett rundt hjørrnet. brev nummmer to fikk vi 26. mars:happy: Seks måneder er jo ikke noe å si på:happy: Jeg drømmer om innsett før jul, selv om jeg kanskje ikke tror det skjer:) Ekstremt spent på hvor lang tid det tar med prøvene våre, og om det hjelper at vi vet hvilket gen det er snakk om, og nøyaktig hvor dette genet sitter:D :hungry:
 
Håper du har rett og at brevet vårt er rett rundt hjørrnet. brev nummmer to fikk vi 26. mars:happy: Seks måneder er jo ikke noe å si på:happy: Jeg drømmer om innsett før jul, selv om jeg kanskje ikke tror det skjer:) Ekstremt spent på hvor lang tid det tar med prøvene våre, og om det hjelper at vi vet hvilket gen det er snakk om, og nøyaktig hvor dette genet sitter:D :hungry:

Ja kommer forhåpentligvis slutten av uken da. Hvis de regner ca 14 dager. Uansett er nok timen avsatt alt, så går jo sikkert Ann å ringe inn bare for å sjekke hvilken dato dere har fått da?? :)
Ja 6 mnd’er er ganske perfekt synes jeg. Men helst ikke lengre :shifty: men var snakk om nedfrysing osv i denne prossessen, så da blir det jo en mnd opphold før de setter inn. Sist så fikk vi innsett 3 dager etter uttak. Men da ble jeg overstimulert når testen ble positiv og ble veldig syk. Så er kanskje en fin måte å gjøre det på mtp slippe overstimulering :) så får håpe på innsett før jul, men er Jo nesten en mnd med medisiner også...
Ja, altså det virket på han legen på genetisk at det ikke var så avansert å skille ut forskjellige ting, bare det at noe måtte dyrkes. Men i hvilken sammenheng - det aner jeg ikke :think005
Så blir spennende å høre hva de sier når dere er der også!:love2
 
Last edited:
Back
Topp