Patience needed..

Ser den, utrolig kjipt med disse skyggestrekene!!
Jeg synes metoden jeg har funnet er veldig ok. Da har jeg 1-2 dager å myse etter strek, så kommer tr. Jeg orker ikke myse fra 7 dpo, få skyggestrek og leve i håpet til neste dag for å se den samme skyggen helt frem til tr..
Men å teste negativt 11 dpo er bedre enn å leve i håpet til 13 dpo og så kommer tr :angelic:

Så deilig å endelig ha en god lutealfase! Da har du kontroll, og det gjør mye med psyken.
Du tar også dobbel letrozol?:)
Skjønner! Ja, man må bare gjøre det som passer en selv best. :)

Nei, jeg hadde god effekt med enkel dose. Jeg har ikke PCO(S), men ett eller annet har gått i lås, selv om alle prøver er helt fine. Hvilken syklusdag fikk du EL på denne gangen?
 
Så bra du kun trengte enkel dose :) så det er ikke bare min kropp som har gått i lås/dvale :hilarious: godt det finnes hjelpemiddler ❤️

Jeg fikk el på cd 19, 1 dag senere enn sist. Enn du?
 
Så bra du kun trengte enkel dose :) så det er ikke bare min kropp som har gått i lås/dvale :hilarious: godt det finnes hjelpemiddler ❤️

Jeg fikk el på cd 19, 1 dag senere enn sist. Enn du?
Haha, ja. Hva skulle vi ellers gjort? Urk.

Satte ovitrelle om kvelden på SD 10, så regner med det skjedde om morgenen på SD 12. :) VELDIG tidlig til å være meg! (Men SD 19 er jo tidlig for deg også!)
 
Haha, ja. Hva skulle vi ellers gjort? Urk.

Satte ovitrelle om kvelden på SD 10, så regner med det skjedde om morgenen på SD 12. :) VELDIG tidlig til å være meg! (Men SD 19 er jo tidlig for deg også!)
ååå det er drømmen, med el på cd 12-14!!
Jeg hadde el på cd 21/22 i 3 sykluser, så jeg kunne godt tenkt meg el mye tidligere enn cd 19 :) Men vi får håpe spiren sitter og vi har hatt vår siste el :love017
 
ååå det er drømmen, med el på cd 12-14!!
Jeg hadde el på cd 21/22 i 3 sykluser, så jeg kunne godt tenkt meg el mye tidligere enn cd 19 :) Men vi får håpe spiren sitter og vi har hatt vår siste el :love017
Siste EL før graviditeten i hvert fall! Jeg er ikke klar for overgangsalderen riktig ennå. :hilarious:
 
Cd 27 og 8 dpo

wild yam dose:

2-7 dpo: 2 morgen og 2 kveld
8 dpo: 2 morgen og 1 kveld
9-10 dpo: 1 morgen og 1 kveld
11 dpo: 1 morgen

Symptomer: (TMI)
- Ømme pupper (siden el)
- Lyys rosa slimklump 4 dpo
- blank/lys hvit utflod 6 og 7 dpo
- Svimmel 6 og 7 dpo
- Brakk meg under middagen i går (7 dpo) da kroppen plutselig hadde fått nok.
- sterke murringer av/på 7 dpo
- riving/strekk i venstre side.
- murringer

Spennende dager fremover!! murring kan være normalt for meg og trenger ikke bety noe. Svimmel har jeg alltid vært i starten av de andre graviditetene. Det gir meg såklart ett håp, men så har man psyken som kan spille et spill også..
Testing skjer på 2 urin på onsdag, blir veldig spennende!
Håper så sterkt at spiren sitter, orker ikke tanken på en ny runde :arghh:

Screenshot_20240114_103939_FF App.jpg
 
Cd 27 og 8 dpo

wild yam dose:

2-7 dpo: 2 morgen og 2 kveld
8 dpo: 2 morgen og 1 kveld
9-10 dpo: 1 morgen og 1 kveld
11 dpo: 1 morgen

Symptomer: (TMI)
- Ømme pupper (siden el)
- Lyys rosa slimklump 4 dpo
- blank/lys hvit utflod 6 og 7 dpo
- Svimmel 6 og 7 dpo
- Brakk meg under middagen i går (7 dpo) da kroppen plutselig hadde fått nok.
- sterke murringer av/på 7 dpo
- riving/strekk i venstre side.
- murringer

Spennende dager fremover!! murring kan være normalt for meg og trenger ikke bety noe. Svimmel har jeg alltid vært i starten av de andre graviditetene. Det gir meg såklart ett håp, men så har man psyken som kan spille et spill også..
Testing skjer på 2 urin på onsdag, blir veldig spennende!
Håper så sterkt at spiren sitter, orker ikke tanken på en ny runde :arghh:

Vis vedlegget 425184
Altså, disse symptomene og den tempen der gir meg forhåpninger på dine vegne :nailbiting: :hilarious: :love017
 
Cd 29, 10 dpo

Jeg sprakk med testingen, orket ikke mer :hilarious: jeg fikk en svaaak strek kl 12 i går, fikk ikke god nok urin resten av dagen så det ble ganske nervepirrende!
Det hjalp ikke at tempen sank litt da jeg våknet i dag, og jeg følte testen ikke hadde økt så veldig. Så jeg har vært et vrak frem til ettermiddagen, da kjente jeg egentlig at hcg økte, ble veldig svimmel, kvalm og hjertebank.
Kom hjem og måtte tisse, det var for bra til å gå rett i do så jeg tok en test :hilarious:

Kl 12 i går
Screenshot_20240115_170441_Gallery.jpg
10 dpo morgen (urin 2)
Screenshot_20240116_073532_Gallery.jpg
Kl 18
Screenshot_20240116_181740_Gallery.jpg

Håper denne spiren sitter til mål ❤️❤️
 
Cd 29, 10 dpo

Jeg sprakk med testingen, orket ikke mer :hilarious: jeg fikk en svaaak strek kl 12 i går, fikk ikke god nok urin resten av dagen så det ble ganske nervepirrende!
Det hjalp ikke at tempen sank litt da jeg våknet i dag, og jeg følte testen ikke hadde økt så veldig. Så jeg har vært et vrak frem til ettermiddagen, da kjente jeg egentlig at hcg økte, ble veldig svimmel, kvalm og hjertebank.
Kom hjem og måtte tisse, det var for bra til å gå rett i do så jeg tok en test :hilarious:

Kl 12 i går
Vis vedlegget 425453
10 dpo morgen (urin 2)
Vis vedlegget 425454
Kl 18
Vis vedlegget 425455

Håper denne spiren sitter til mål ❤️❤️
Altså, her er det bare å gratulere :Heartred
 
Cd 29, 10 dpo

Jeg sprakk med testingen, orket ikke mer :hilarious: jeg fikk en svaaak strek kl 12 i går, fikk ikke god nok urin resten av dagen så det ble ganske nervepirrende!
Det hjalp ikke at tempen sank litt da jeg våknet i dag, og jeg følte testen ikke hadde økt så veldig. Så jeg har vært et vrak frem til ettermiddagen, da kjente jeg egentlig at hcg økte, ble veldig svimmel, kvalm og hjertebank.
Kom hjem og måtte tisse, det var for bra til å gå rett i do så jeg tok en test :hilarious:

Kl 12 i går
Vis vedlegget 425453
10 dpo morgen (urin 2)
Vis vedlegget 425454
Kl 18
Vis vedlegget 425455

Håper denne spiren sitter til mål ❤️❤️
Definitivt stigning!! :love017
Hurra!!! :happy093
 
Cd 29, 10 dpo

Jeg sprakk med testingen, orket ikke mer :hilarious: jeg fikk en svaaak strek kl 12 i går, fikk ikke god nok urin resten av dagen så det ble ganske nervepirrende!
Det hjalp ikke at tempen sank litt da jeg våknet i dag, og jeg følte testen ikke hadde økt så veldig. Så jeg har vært et vrak frem til ettermiddagen, da kjente jeg egentlig at hcg økte, ble veldig svimmel, kvalm og hjertebank.
Kom hjem og måtte tisse, det var for bra til å gå rett i do så jeg tok en test :hilarious:

Kl 12 i går
Vis vedlegget 425453
10 dpo morgen (urin 2)
Vis vedlegget 425454
Kl 18
Vis vedlegget 425455

Håper denne spiren sitter til mål ❤️❤️
Heia heia!!! Nå skal vi helt til mål! Altså dette her er bare så bra! ❤️❤️ :love017
 
Altså, her er det bare å gratulere :Heartred
Definitivt stigning!! :love017
Hurra!!! :happy093
Dette blir det terminspire av! :love7 :shy:
Heia heia!!! Nå skal vi helt til mål! Altså dette her er bare så bra! ❤️❤️ :love017
Å gode nyheter, krysses alt som krysses kan :love7 :cheers
Gratulerer så mye :love7 Krysser alt for at denne spiren sitter hele veien:love7
Tuuusen takk!! Dere er bare fantastiske!! Setter utrolig stor pris på at dere heier på meg og spiren ❤️❤️
 
Okey, nå skal jeg gi meg (for i dag! Hadde bare så bra tiss..)

Sjekk denne forskjellen da?? Øverst er den batchen jeg har brukt i dag (w00120381) og nederst er den "dårlige" batchen fra desember (w001303053)
Screenshot_20240116_213350_Gallery.jpg
Screenshot_20240116_214926_Gallery.jpg
Veldig glad jeg testa med begge siden den øverste ble så svak!!
Håper på fine tester i morgen også ❤️ nå er det tempe-stopp her ihvertfall!! Makan til stress det ga i dag :facepalm:
 
Okey, nå skal jeg gi meg (for i dag! Hadde bare så bra tiss..)

Sjekk denne forskjellen da?? Øverst er den batchen jeg har brukt i dag (w00120381) og nederst er den "dårlige" batchen fra desember (w001303053)
Vis vedlegget 425470
Vis vedlegget 425471
Veldig glad jeg testa med begge siden den øverste ble så svak!!
Håper på fine tester i morgen også ❤️ nå er det tempe-stopp her ihvertfall!! Makan til stress det ga i dag :facepalm:
Omg, nå ble jeg glad :smiley-angelic002 :Heartpink :Heartpink :Heartpink GRATULERER:love7
 
Back
Topp