Venterpåsistemann
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuusen takk nå må den bare sittOmg, nå ble jeg glad GRATULERER
Gratulerer
Tuusen takkÅå, gratulerer så mye
Jeg har en skikkelig god følelseTuusen takk nå må den bare sitt
Så kjekt jeg tør ikke føle så mye før jeg har fått 2-3 på cbd, det fikk jeg ikke sistJeg har en skikkelig god følelse
Tuusen takk krysser alt jeg kan for denne spirenGratulerer sååå mye med fine streker og spire som bør holde seg til termin
Tuusen takk krysser alt jeg kan for denne spiren
Så fiiiiine streker11 dpo
I dag var egentlig test dag, jeg kunne spart meg for MYE stress, men også mye spenning og adrenalin kick. Uansett så ble testen positiv, det er det aller viktigste jeg er så glad!! Prøver å la det synke inn, men kjenner jeg er mer bevist på økning i testene denne gang. Sist hadde jeg ikke så veldig bra økning og det stagnerte 4+4. Jeg fikk aldri 2-3 på cbd. Tror jeg slapper mer av når jeg har fått det
Dette skulle vært de første testene
Vis vedlegget 425498
Tusen takk!! Ja nå MÅ det bliSå fiiiiine streker
Nå blir det!
Se så flott stigning da!!! Ajajaj! Dette må bare bli bra11 dpo
I dag var egentlig test dag, jeg kunne spart meg for MYE stress, men også mye spenning og adrenalin kick. Uansett så ble testen positiv, det er det aller viktigste jeg er så glad!! Prøver å la det synke inn, men kjenner jeg er mer bevist på økning i testene denne gang. Sist hadde jeg ikke så veldig bra økning og det stagnerte 4+4. Jeg fikk aldri 2-3 på cbd. Tror jeg slapper mer av når jeg har fått det
Dette skulle vært de første testene
Vis vedlegget 425498
Det forstår jeg godt! Jeg følger med og gleder meg til du har fått det på digitalSå kjekt jeg tør ikke føle så mye før jeg har fått 2-3 på cbd, det fikk jeg ikke sist
Ååh gratulerer så mye. Håper dette blir terminspiren
Åååh, som jeg unner deg dette Gratulerer så mye med spiren, kjære du
ÅÅ, nå ble jeg helt på ekte 100% glad!! Gratulerer så mye!!
Tusen, tusen takk blir helt overveldet og rørt av de fine meldingene deres nå må denne bare sitte og gi meg en fin stigning de neste dageneHurra
Vel unt