Patience needed..

Kroppen lever sitt eget liv, hvorfor kan den ikke spille på lag når vi prøver??
Nei, jeg håper ikke tr kommer denne gang, ikke hos deg eller hos meg! Nå har vi vært gjennom nok og terminspiren skal sitte!!
Åh, det føltes lenge til, til jeg skal teste :hilarious:
Håper det beste for oss begge :Heartred
Dustekroppen :hilarious:
 
cd 19 - eggløsning

I dag sank tempen, og jeg er så sinnsjukt øm i magen!! Jeg sliter med å gå, sitte, stå og i det hele tatt bevege meg. Magen er kjempe støl og det strekker seg ut til venstre side. Murring i tillegg og irritert. Blir en gøy lørdag.

Med den ekstremt positive testen i går, laveste tempen jeg noen gang har målt i dag og med disse smertene så må det være et kjempe-egg???

Mannen er syk, så vi fikk ikke lagt inn aksjer i går. Håper vi får til en runde i dag. Men mister håpet for denne runden :(
 
Jeg kan sette på serien til han, så kan han se på den i mens. "Jeg lover jeg skal være rask, du kan bare ligge å slappe av! Jeg vil bare ha litt av sperm av deg! " :hilarious:

Takk, jeg får krysse fingrene de neste ukene❤️
 
Cd 22, 3 dpo
Så da fikk jeg endelig kryss i FF, alltid gøy å se tempen øke! Føler jeg har mye finere temp etter Letrozol:confused005

Vi fikk ikke lagt inn noe særlig med aksjer denne gang, kun 2 dager før el. Så det har vært veldig sårt. Har studert nettet opp og ned og leser at flere har blitt gravide på sex 2 dager før el, så jeg håper jeg kan bli en av dem.
Jeg har i tillegg en veldig sikker og god følelse denne gang, den har jeg hatt i ett par uker nå! Veldig rart, men magen min sier at jeg blir gravid denne gang, at denne uken skal nytes uten gravid-symtomer, jeg skal sove godt osv. Veldig gøy men også skikkelig skummelt! Jeg har ikke hatt en så sterk og sikker følelse før, tenk om det er feil??
Og særlig etter så lite aksjer, men følelsen forsvant ikke av det.

Kjenner jeg slapper av nå, det er deilig!! Det er så stress å vente på el, planlegge aksjer (som ikke ble!!) Teste, tempe, kjenne etter symptomer, osv. Nå chiller jeg å vet det er ikke mer jeg kan gjøre.

Testing 11 dpo som er neste onsdag. Håper magefølelsen har rett ❤️

Screenshot_20240109_111739_FF App.jpg
 
Cd 22, 3 dpo
Så da fikk jeg endelig kryss i FF, alltid gøy å se tempen øke! Føler jeg har mye finere temp etter Letrozol:confused005

Vi fikk ikke lagt inn noe særlig med aksjer denne gang, kun 2 dager før el. Så det har vært veldig sårt. Har studert nettet opp og ned og leser at flere har blitt gravide på sex 2 dager før el, så jeg håper jeg kan bli en av dem.
Jeg har i tillegg en veldig sikker og god følelse denne gang, den har jeg hatt i ett par uker nå! Veldig rart, men magen min sier at jeg blir gravid denne gang, at denne uken skal nytes uten gravid-symtomer, jeg skal sove godt osv. Veldig gøy men også skikkelig skummelt! Jeg har ikke hatt en så sterk og sikker følelse før, tenk om det er feil??
Og særlig etter så lite aksjer, men følelsen forsvant ikke av det.

Kjenner jeg slapper av nå, det er deilig!! Det er så stress å vente på el, planlegge aksjer (som ikke ble!!) Teste, tempe, kjenne etter symptomer, osv. Nå chiller jeg å vet det er ikke mer jeg kan gjøre.

Testing 11 dpo som er neste onsdag. Håper magefølelsen har rett ❤️

Vis vedlegget 424677
Det er så godt å endelig få det krysset! Så spennende med så god magefølelse, jeg håper den er rett ❤️ og så deilig å bare kunne chille nå hihi ☺️
 
Cd 22, 3 dpo
Så da fikk jeg endelig kryss i FF, alltid gøy å se tempen øke! Føler jeg har mye finere temp etter Letrozol:confused005

Vi fikk ikke lagt inn noe særlig med aksjer denne gang, kun 2 dager før el. Så det har vært veldig sårt. Har studert nettet opp og ned og leser at flere har blitt gravide på sex 2 dager før el, så jeg håper jeg kan bli en av dem.
Jeg har i tillegg en veldig sikker og god følelse denne gang, den har jeg hatt i ett par uker nå! Veldig rart, men magen min sier at jeg blir gravid denne gang, at denne uken skal nytes uten gravid-symtomer, jeg skal sove godt osv. Veldig gøy men også skikkelig skummelt! Jeg har ikke hatt en så sterk og sikker følelse før, tenk om det er feil??
Og særlig etter så lite aksjer, men følelsen forsvant ikke av det.

Kjenner jeg slapper av nå, det er deilig!! Det er så stress å vente på el, planlegge aksjer (som ikke ble!!) Teste, tempe, kjenne etter symptomer, osv. Nå chiller jeg å vet det er ikke mer jeg kan gjøre.

Testing 11 dpo som er neste onsdag. Håper magefølelsen har rett ❤️

Vis vedlegget 424677
Nå ligger vi nesten likt! Jeg er 2 DPO, men skal ikke teste før IKM, da. Håper magefølelsen din har rett, ja. Jeg tør ikke ha noen lenger. :hilarious:
 
Nå ligger vi nesten likt! Jeg er 2 DPO, men skal ikke teste før IKM, da. Håper magefølelsen din har rett, ja. Jeg tør ikke ha noen lenger. :hilarious:
Så kult vi ligger så tett! Du e virkelig god om du klarer å vente til ikm med å teste, jeg synes det er lenge nok med 11 dpo. Dessuten vet jeg at jeg kommer til å klikke av limbo-land rundt 10 dpo, da er jeg drittlei av å leve i håpet og vil bare vite! :hilarious:
Skjønner deg godt der, hvor langt blir ikke dette fallet om magefølelsen er feil:oops:
 
Skikkelig teit altså!! Men fant du ut noe ang el og progesteron? Var det likt uten?
Nei, det må jeg vente med å se når tr er overstått, når el kommer. Den har klusset seg skikkelig til de to siste pp (kommer veldig tidlig, og får ikke positiv eltest lenger). Så jeg får se :)
 
Så kult vi ligger så tett! Du e virkelig god om du klarer å vente til ikm med å teste, jeg synes det er lenge nok med 11 dpo. Dessuten vet jeg at jeg kommer til å klikke av limbo-land rundt 10 dpo, da er jeg drittlei av å leve i håpet og vil bare vite! :hilarious:
Skjønner deg godt der, hvor langt blir ikke dette fallet om magefølelsen er feil:oops:
Klarte det fint sist. Var fristet til å teste 11 DPO på grunn av en følelse, men den var jo uansett feil, så jeg er glad jeg ikke gjorde det. :) Men skjønner den som ikke orker å vente også, altså. Jeg vil bare ikke ha forhåpninger (eller skuffelser) før jeg MÅ.
 
Klarte det fint sist. Var fristet til å teste 11 DPO på grunn av en følelse, men den var jo uansett feil, så jeg er glad jeg ikke gjorde det. :) Men skjønner den som ikke orker å vente også, altså. Jeg vil bare ikke ha forhåpninger (eller skuffelser) før jeg MÅ.
Jeg er imponert, altså! Liker du å få tr istedenfor negativ test?
Jeg har en lutealfase på 12 dager, tr kommer 13 dpo. Så jeg synes det er veldig greit å teste 11 dpo, da er jeg forberedt på tr. Bruker 12 dpo til å teste såklart, det er jo så gøøøy :love017
 
Jeg er imponert, altså! Liker du å få tr istedenfor negativ test?
Jeg har en lutealfase på 12 dager, tr kommer 13 dpo. Så jeg synes det er veldig greit å teste 11 dpo, da er jeg forberedt på tr. Bruker 12 dpo til å teste såklart, det er jo så gøøøy :love017
Ja. Hater falske forhåpninger. Hater TR også så klart, men falske positive tester, tolkning av streker og kjemiske graviditeter er enda verre. Da vil jeg heller IKKE vite. :) Hva synes du om alt det? Veier spenningen opp, liksom?

Lutealfasen min har vært helt på bærtur siden MA, så nå har jeg uansett kunstig lang lutealfase ved hjelp av medisiner. Veldig ryddig å vite at det skal testes 14 DPO. Er den negativ, så slutter jeg på medisinen og får mensen to dager etter. Har lengtet etter forutsigbar syklus siden før barn 1. :hilarious:
 
Ja. Hater falske forhåpninger. Hater TR også så klart, men falske positive tester, tolkning av streker og kjemiske graviditeter er enda verre. Da vil jeg heller IKKE vite. :) Hva synes du om alt det? Veier spenningen opp, liksom?

Lutealfasen min har vært helt på bærtur siden MA, så nå har jeg uansett kunstig lang lutealfase ved hjelp av medisiner. Veldig ryddig å vite at det skal testes 14 DPO. Er den negativ, så slutter jeg på medisinen og får mensen to dager etter. Har lengtet etter forutsigbar syklus siden før barn 1. :hilarious:
Ser den, utrolig kjipt med disse skyggestrekene!!
Jeg synes metoden jeg har funnet er veldig ok. Da har jeg 1-2 dager å myse etter strek, så kommer tr. Jeg orker ikke myse fra 7 dpo, få skyggestrek og leve i håpet til neste dag for å se den samme skyggen helt frem til tr..
Men å teste negativt 11 dpo er bedre enn å leve i håpet til 13 dpo og så kommer tr :angelic:

Så deilig å endelig ha en god lutealfase! Da har du kontroll, og det gjør mye med psyken.
Du tar også dobbel letrozol?:)
 
Back
Topp