Patience needed..

Uff, unner deg ikke dette! Det er så seigt og kjipt å omstille seg!
Hva er wild jam? :bookworm:
Det var noe umotiverende dritt :rolleyes: håper dere andre går helt til mål ❤️

Wild yam kan hjelpe med å få lengre luteal fase og hjelpe egget med å feste seg. Jeg bruker det til sistnevnte :)

Takk, men jeg mistet i dag 4+6 :(
Det var første gang jeg prøvde det denne gang, ja. Jeg tok 2 tab morgen fra 2 dpo til 4 dpo så økte jeg til 2 tab morgen og 2 tab kveld på 5 dpo etter å ha lest litt på nettet. Frem til 8 dpo. 9 og 10 dpo tok jeg 1 morgen og 1 kveld, 11 dpo tok jeg 1 tab morgen så var jeg ferdig. Testet positivt 11 dpo.

Neste gang vil jeg gjøre slik:
2-8 dpo: 2 tab morgen og 2 tab kveld
9&10 dpo: 1 tab morgen og 1 tab kveld
11 dpo: 1 tab morgen.

Lykke til, håper spiren sitter❤️
Så trist å lese at du mistet, Cowgirl:sorry: Mange blir gravide på neste syklus, så jeg håper det gjelder for deg! Nå ser det jo ut til at letrozol og wild jam er en vinnende kombinasjon for deg, så da ligger jo alt til rette for at neste spire skal sitte! Ønsker deg lykke til i det nye prøveåret, og sender en klem :Heartred

Så trist å lese at du mistet, Cowgirl:sorry: Mange blir gravide på neste syklus, så jeg håper det gjelder for deg! Nå ser det jo ut til at letrozol og wild jam er en vinnende kombinasjon for deg, så da ligger jo alt til rette for at neste spire skal sitte! Ønsker deg lykke til i det nye prøveåret, og sender en klem :Heartred
Tusen takk for det❤️ håper veldig på at en terminspire skal sitte denne gang❤️
Håper for deg også! :love2

Cd 13

Så var vi prøvere igjen. Har ikke orket å oppdatere dagboken etter jeg mistet.
Men nå er jeg på cd 13 og venter på el. Det har skjedd mye i magen siden cd 8, så jeg hadde et håp om tidligere el. El smertene har økt og er veldig tilstede i dag, håper el skjer innen noen dager, senest cd 18!!
Kan el symptomet endre seg etter en graviditet? Jeg har hatt menssmerter i noen dager, det pleier jeg ikke å ha rundt el.

Jeg tok litt avstand fra forumet etter jeg mistet, og var usikker om jeg kom til å være noe særlig aktiv fremover. Men for ett par dager siden opprettet jeg ikm gruppe uke 3, det kjentes godt å ta skrittet tilbake til prøver-forumet og nå er jeg kjempeivrig!! Jeg er sååå sikker på at det sitter en terminspire denne gang, det er faktisk skummelt!! Håper magefølelsen har rett❤️

Cd 13

Men nå er jeg på cd 13 og venter på el. Det har skjedd mye i magen siden cd 8, så jeg hadde et håp om tidligere el. El smertene har økt og er veldig tilstede i dag, håper el skjer innen noen dager, senest cd 18!!
Kan el symptomet endre seg etter en graviditet? Jeg har hatt menssmerter i noen dager, det pleier jeg ikke å ha rundt el.

Jeg tok litt avstand fra forumet etter jeg mistet, og var usikker om jeg kom til å være noe særlig aktiv fremover. Men for ett par dager siden opprettet jeg ikm gruppe uke 3, det kjentes godt å ta skrittet tilbake til prøver-forumet og nå er jeg kjempeivrig!! Jeg er sååå sikker på at det sitter en terminspire denne gang, det er faktisk skummelt!! Håper magefølelsen har rett❤️
Jeg håper også magefølelsen din har rett! Den hadde jo det sist, nå må den bare grave seg bedre ned ❤️☺️

Cd 13

Håper el er rett rundt hjørne! :Heartred
Etter jeg mistet i høst, fikk jeg sterke smerter rundt eggløsning. Hadde aldri hatt det tidligere. Men virker som det er flere som får det etter de har mistet. Jeg hadde 2-3 dager med smerter. Men det positive med det var at det var vanskelig å misse eggløsning :cat:

Håper el er rett rundt hjørne! :Heartred
Etter jeg mistet i høst, fikk jeg sterke smerter rundt eggløsning. Hadde aldri hatt det tidligere. Men virker som det er flere som får det etter de har mistet. Jeg hadde 2-3 dager med smerter. Men det positive med det var at det var vanskelig å misse eggløsning :cat:
Takk som deler❤️ jeg har til vanlig el smerter i ca 5 dager, men menssmerter var nytt. Godt å se at andre også opplever endringer etter de mistet :)
Hehe det er sant! Umulig å misse el her i gården :hungover:

Cd 17

Endelig er dagen her hvor jeg skal få positiv el test. Jeg har gruet meg til denne dagen i noen dager, har ikke trodd jeg skulle få positiv test i dag, litt rart! :confused004 Men, i går var tempen veldig lav, og i dag økte den med 0.22 slik den gjorde etter sist el. Kan jeg ha missa toppen?? Tviler egentlig...
Tok en el test nå, den hadde ikke den økningen jeg ønsket, men den var ihvertfall sterkere enn i går så jeg får teste videre utover dagen..
Nå vil jeg bare komme i dpo-land, lei av å vente på el og tenke på aksjer hele tiden. Blir godt å kunne slappe av litt fremover, og ikke minst bli kvitt el smertene!!

Screenshot_20240104_090336_FF App.jpgScreenshot_20240104_090300_Premom.jpg

Javell.. passe stressa nå! Ny el test skuffer, så enten har kroppen klikka etter jeg mista, eller så var el i går?? Men kan LH toppen endre seg?? Jeg har vanligvis topp i 2 dager.

Irriterer meg å ikke vite.. føler jeg har mange tegn på at el har vært, men jeg klarer ikke å tro det pga LH toppen...
Spent på hva tempen sier i morgen!!

Javell.. passe stressa nå! Ny el test skuffer, så enten har kroppen klikka etter jeg mista, eller så var el i går?? Men kan LH toppen endre seg?? Jeg har vanligvis topp i 2 dager.

Irriterer meg å ikke vite.. føler jeg har mange tegn på at el har vært, men jeg klarer ikke å tro det pga LH toppen...
Spent på hva tempen sier i morgen!!
Du har jo sett mine to perioder nå... Får ikke ordentlige positive tester, men temp tilsier at el har vært. Jeg kjenner følelsen av å irritere seg over å ikke vite. Smerter, slim osv tilsa el den ene dagen som ff også sier. Men da jeg til vanlig får kraftig positive tester, og gjerne over to dager, så blir man usikker.
Anbefaler å fortsette å tempe hvertfall, da får man uansett et svar etterhvert :Heartred
Jeg er meget spent selv på tempen imorgen! Blir den 36,44 eller lavere, så fjerner ff krysset :p

Du har jo sett mine to perioder nå... Får ikke ordentlige positive tester, men temp tilsier at el har vært. Jeg kjenner følelsen av å irritere seg over å ikke vite. Smerter, slim osv tilsa el den ene dagen som ff også sier. Men da jeg til vanlig får kraftig positive tester, og gjerne over to dager, så blir man usikker.
Anbefaler å fortsette å tempe hvertfall, da får man uansett et svar etterhvert :Heartred
Jeg er meget spent selv på tempen imorgen! Blir den 36,44 eller lavere, så fjerner ff krysset :p
Jaa, dette blir jo likt som deg! Hva skjer?? Veldig irriterende! Og glad jeg temper! Kommer til å gjøre det videre, håper den stiger i morgen, hos oss begge :)
LIker å ha kontroll, jeg :hilarious:

Jaa, dette blir jo likt som deg! Hva skjer?? Veldig irriterende! Og glad jeg temper! Kommer til å gjøre det videre, håper den stiger i morgen, hos oss begge :)
LIker å ha kontroll, jeg :hilarious:
Ja, jeg hater å ikke ha helt kontroll på hva som skjer :wacky: altså, ikke ha helt oversikt....utrolig irriterende :psatser på at temp går opp for begge,ja!

En gradvis økning i løpet av dagen, men pga pcos så betyr dette 0 da el tester kan bli positiv når som helst i syklusen. Når jeg har el så blir teststreken veldig sterk før urinen når kontrollstreken, det skjer ikke nå. Jeg må nok bare se hva tempen sier i morgen for å bli litt klokere...:banghead:
Screenshot_20240104_204701_Premom.jpg

En gradvis økning i løpet av dagen, men pga pcos så betyr dette 0 da el tester kan bli positiv når som helst i syklusen. Når jeg har el så blir teststreken veldig sterk før urinen når kontrollstreken, det skjer ikke nå. Jeg må nok bare se hva tempen sier i morgen for å bli litt klokere...:banghead:
Vis vedlegget 424128
Nå er jeg spent på tempen din :nailbiting:

cd 18
Jaddaaa! Her snakker vi el hos en pcos'er!! Bildet er tatt etter 3 min, tror aldri jeg har hatt så sterk test så raskt før!!
Screenshot_20240105_090447_Premom.jpgScreenshot_20240105_090209_Gallery.jpg

Tempen sank, såklart. Men nå har jeg heldigvis positiv el test, så da er det nok ikke lenge til jeg er i dpo-land :) :gen014
Screenshot_20240105_090828_FF App.jpg

Den sank, la ut en post over :D
Oi oi, se på den testen da!! :nailbiting:
Jeg tok eltest selv, men kunne omtrent ikke skimte teststreken, så tror jeg må slå meg til ro med at jeg må ha hatt el uten positiv test:wacky: hvis jeg legger inn positiv test cd10 (som var da de sterkeste testene var + cd10-11 jeg hadde smerter), så sier ff at jeg er 5dpo idag. Uten positiv test, så er jeg 4dpo.

Oi oi, se på den testen da!! :nailbiting:
Jeg tok eltest selv, men kunne omtrent ikke skimte teststreken, så tror jeg må slå meg til ro med at jeg må ha hatt el uten positiv test:wacky: hvis jeg legger inn positiv test cd10 (som var da de sterkeste testene var + cd10-11 jeg hadde smerter), så sier ff at jeg er 5dpo idag. Uten positiv test, så er jeg 4dpo.
Veldig rart, men leser jo at det kan skje. Håper det er gullegget hos begge, blir spennende uke nå ❤️:woot:

Veldig rart, men leser jo at det kan skje. Håper det er gullegget hos begge, blir spennende uke nå ❤️:woot:
Jeg skjønner ikke kroppen min for tiden, egentlig de siste mnd :p jeg skal nå vente på tr (skal prøve så hardt jeg kan hvertfall) uten å teste :) spent på å se når du skal teste!

Jeg skjønner ikke kroppen min for tiden, egentlig de siste mnd :p jeg skal nå vente på tr (skal prøve så hardt jeg kan hvertfall) uten å teste :) spent på å se når du skal teste!
Kroppen lever sitt eget liv, hvorfor kan den ikke spille på lag når vi prøver??
Nei, jeg håper ikke tr kommer denne gang, ikke hos deg eller hos meg! Nå har vi vært gjennom nok og terminspiren skal sitte!!
Åh, det føltes lenge til, til jeg skal teste :hilarious:

Back
Topp