Patience needed..

Hahaha de er herlige da :hilarious: ikke lenge etter sa mannen "men vi kan vel øve videre, selv om den satt?" :hilarious:
Hahaha… det samme sa mannen her :hilarious: Men det har vært det absolutt siste jeg har hatt lyst på siste ukene, og stakkarsen må nok vente litt til:hilarious:

Jeg er så dårlig form at det klikker for meg snart. Både covid, omgangssyke, tannverk og gravid på meg - det booster ikke akkurat sexlysten :hilarious:

Hahaha… det samme sa mannen her :hilarious: Men det har vært det absolutt siste jeg har hatt lyst på siste ukene, og stakkarsen må nok vente litt til:hilarious:

Jeg er så dårlig form at det klikker for meg snart. Både covid, omgangssyke, tannverk og gravid på meg - det booster ikke akkurat sexlysten :hilarious:
Må si meg enig i det. Nå har jeg fått det jeg ville, så.. neida. Joda. :hilarious: :hilarious:

Du også?? Jeg er også blitt syk! Men ikke så gale som deg, da! Jeg har vondt i den ene tanna mi, så slo tanken meg: kan det være gravid-relatert??
Mannen er livredd meg nå som jeg er syk. Han må være frisk til julebord i morgen. Så jeg ser nok ikke han før søndag :hilarious:

Gratulerer :love017
Var dette første periode med wild yam? Hvordan gjorde du det? Er så redd for å ødelegge syklus om jeg starter
Takk, men jeg mistet i dag 4+6 :(
Det var første gang jeg prøvde det denne gang, ja. Jeg tok 2 tab morgen fra 2 dpo til 4 dpo så økte jeg til 2 tab morgen og 2 tab kveld på 5 dpo etter å ha lest litt på nettet. Frem til 8 dpo. 9 og 10 dpo tok jeg 1 morgen og 1 kveld, 11 dpo tok jeg 1 tab morgen så var jeg ferdig. Testet positivt 11 dpo.

Neste gang vil jeg gjøre slik:
2-8 dpo: 2 tab morgen og 2 tab kveld
9&10 dpo: 1 tab morgen og 1 tab kveld
11 dpo: 1 tab morgen.

Lykke til, håper spiren sitter❤️

Det var første gang jeg prøvde det denne gang, ja. Jeg tok 2 tab morgen fra 2 dpo til 4 dpo så økte jeg til 2 tab morgen og 2 tab kveld på 5 dpo etter å ha lest litt på nettet. Frem til 8 dpo. 9 og 10 dpo tok jeg 1 morgen og 1 kveld, 11 dpo tok jeg 1 tab morgen så var jeg ferdig. Testet positivt 11 dpo.

Trist å høre, tenker på deg :Heartred

Huff det er veldig leit… du tenker å forsette med wild yam? Hvem PP var dette?

Huff det er veldig leit… du tenker å forsette med wild yam? Hvem PP var dette?
Etter neste el så starter jeg på wild yam igjen, ja :)
jeg sluttet på pillen i januar, men pga pcos har jeg bare hatt 4 eller 5 eggløsninger. Forrige el fikk jeg ved hjelp av dobbel dose Letrozol og kommer til å bruke det nå også :)

Uff, unner deg ikke dette! Det er så seigt og kjipt å omstille seg!
Hva er wild jam? :bookworm:

Nei, kjære @Cowgirl ... Det var trist å lese. :( Jeg håper derimot kroppen din har våknet nå, og at du kommer i gang raskt igjen når du er klar for det. :Heartpink

Nei... Kjære du... Bare tittet innom her i dag for å se hvordan det gikk med deg men var ikke dette jeg ventet å se. Så trist! ❤️ Håpet den skulle sitte hele veien jeg nå. Synes du tar det veldig fint da, du er sterk!! Forhåpentligvis sitter den på neste, og det er jo helt fantastisk å ha gått fra at gynekologen sa at kroppen din var "død" til gravid på første pp med letrozol. Jeg har håpet for deg for neste runde :love7 :hello2

Back
Topp