Patience needed..

Tuusen takk❤️❤️ og SÅ glad jeg ble når jeg leste at mannen din har snudd :D:love017 du fortjener virkelig en (eller to) regnbuebaby(er) ❤️❤️

Trist å høre at du hadde termin i dag, jeg kan ikke forstå hvordan du har det, men vil sende deg mange varme klemmer ❤️ ❤️
Håper kroppen stabiliserer seg, eller kan du kanskje få hjelp?
Du er virkelig ei god dame ❤️

Fått time til gyn på onsdag, så håper på litt svar der :) Irriterende når kroppen ikke funker, det er vel noe du vet alt for godt om!

JEG ER GRAVIIIIIID:excited001:love017:woot:❤️:talk017
Vis vedlegget 422008
Vis vedlegget 422010

Så NÅ skal jeg på shopping i storby :D ny test i morgen kveld ❤️
Herligheeet!! Se disse da!! :crybaby2 GRATULERER! ❤️❤️

Åååh, E N D E L I G var det din tur, kjære du:talk017:love017:greet008:gen014:happy093Gratulerer så mye med spiren:love7:Heartblue:Heartred:Heartpink:love7

Gratulerer så mye, dette var skikkelig stas :woot: :woot::love7 Hiv deg inn i august-gjengen når du føler deg klar, trenger litt liv der inne :hilarious:

For en fantastisk oppdatering! Gratulerer!

Ååh, jeg måtte innom når jeg først hadde et ovitrelle-spørsmål, og så så jeg dette her! Syyykt! Gratulerer! :Heartpink Håper letrozol & co dytter i gang meg også. :hilarious:

Gratulerer !! :Heartpink :love7
Fantastisk! Kroppen trengte bare et lite dytt jo:Heartpink

Huuuurraaaaaaa :smiley-bounce016
Hipp hurra❤️ gratulerer så mye med lille spire :smiley-bounce016
Ååh. Nå ble jeg såå glad på dine vegne! Gratulerer! ❤️
Åååh, E N D E L I G var det din tur, kjære du:talk017:love017:greet008:gen014:happy093Gratulerer så mye med spiren:love7:Heartblue:Heartred:Heartpink:love7
Gratulerer så mye, dette var skikkelig stas :woot: :woot::love7 Hiv deg inn i august-gjengen når du føler deg klar, trenger litt liv der inne :hilarious:
Gratulerer så mye :Heartred
ÆÆÆÆ gratulerer!!!! :blob8
For en fantastisk oppdatering! Gratulerer!
Ååh, jeg måtte innom når jeg først hadde et ovitrelle-spørsmål, og så så jeg dette her! Syyykt! Gratulerer! :Heartpink Håper letrozol & co dytter i gang meg også. :hilarious:
Tusen takk for så mange fine gratulasjoner, det varmer ❤️ det har vært noen hektiske dager, men nå skal jeg roe ned og ta det innover at jeg er gravid! Helt sykt, tenk at vi fikk det til❤️❤️

@Gressløken jeg kommer inn i august i dag, skal lage litt liv :hilarious:

@Nei helsike heller håper du sitter igjen med samme premie som meg om noen dager, nå er det din tur❤️

Du er virkelig ei god dame ❤️

Fått time til gyn på onsdag, så håper på litt svar der :) Irriterende når kroppen ikke funker, det er vel noe du vet alt for godt om!

Herligheeet!! Se disse da!! :crybaby2 GRATULERER! ❤️❤️
Tuuusen takk ❤️❤️

Så spennende med gynekologen, masse lykke til i dag! Hold meg gjerne oppdatert ❤️

Næmmen!! Herreguuuuuud!!! Kjære fine du!!! Du er GRAVID!! :eek::wav:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001:love017:love017 måtte bare innom for å se åssen det gikk med deg også finner jeg dette? Åh jeg er SÅ glad på dine vegne!! ❤️
Tuuusen takk, gode deg❤️❤️ helt sykt at jeg er gravid! Det må synke inn litt :hilarious:

Skulle så gjerne ønske vi gikk sammen ❤️

Gratulerer så mye!! Så utrolig stas! Alt kroppen trengte var visst et realt spark med hormoner for å komme igang :happy093 Tenk at det funkaså kjapt etter den hadde kommet igang igjen, så utrolig fortjent så lenge du har måttet vente. Skikkelig godnyhet dette ❤️❤️

Gratulerer så mye!! Så utrolig stas! Alt kroppen trengte var visst et realt spark med hormoner for å komme igang :happy093 Tenk at det funkaså kjapt etter den hadde kommet igang igjen, så utrolig fortjent så lenge du har måttet vente. Skikkelig godnyhet dette ❤️❤️
Tuusen takk for så koselig melding ❤️ ❤️ tenk det gikk så fort, på første runde, helt fantastisk! Hodet sliter med å forstå det :shy:

Det ble en lang vei denne gang, men E N D E L I G!!! :excited001:love017

Back
Topp