Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er virkelig ei god dameTuusen takk og SÅ glad jeg ble når jeg leste at mannen din har snudd du fortjener virkelig en (eller to) regnbuebaby(er)
Trist å høre at du hadde termin i dag, jeg kan ikke forstå hvordan du har det, men vil sende deg mange varme klemmer
Håper kroppen stabiliserer seg, eller kan du kanskje få hjelp?
Herligheeet!! Se disse da!! GRATULERER!JEG ER GRAVIIIIIID
Vis vedlegget 422008
Vis vedlegget 422010
Så NÅ skal jeg på shopping i storby ny test i morgen kveld
Næmmen!! Herreguuuuuud!!! Kjære fine du!!! Du er GRAVID!! måtte bare innom for å se åssen det gikk med deg også finner jeg dette? Åh jeg er SÅ glad på dine vegne!!JEG ER GRAVIIIIIID
Vis vedlegget 422008
Vis vedlegget 422010
Gratulerer så myeJEG ER GRAVIIIIIID
Vis vedlegget 422008
Vis vedlegget 422010
ÆÆÆÆ gratulerer!!!!JEG ER GRAVIIIIIID
Vis vedlegget 422008
Vis vedlegget 422010
Jeg håper veldig for deg krysser alt jeg kan for at dette er gullegget!Jeg skulle ønske at jeg også kunne beholde troen
Gratulerer !!
Fantastisk! Kroppen trengte bare et lite dytt jo
Hurra
Huuuurraaaaaaa
Hipp hurra gratulerer så mye med lille spire
Ååh. Nå ble jeg såå glad på dine vegne! Gratulerer!
Åååh, E N D E L I G var det din tur, kjære duGratulerer så mye med spiren
Gratulerer så mye, dette var skikkelig stas Hiv deg inn i august-gjengen når du føler deg klar, trenger litt liv der inne
Gratulerer så mye
ÆÆÆÆ gratulerer!!!!
For en fantastisk oppdatering! Gratulerer!
Tusen takk for så mange fine gratulasjoner, det varmer det har vært noen hektiske dager, men nå skal jeg roe ned og ta det innover at jeg er gravid! Helt sykt, tenk at vi fikk det tilÅåh, jeg måtte innom når jeg først hadde et ovitrelle-spørsmål, og så så jeg dette her! Syyykt! Gratulerer! Håper letrozol & co dytter i gang meg også.
Tuuusen takkDu er virkelig ei god dame
Fått time til gyn på onsdag, så håper på litt svar der Irriterende når kroppen ikke funker, det er vel noe du vet alt for godt om!
Herligheeet!! Se disse da!! GRATULERER!
Tuuusen takk, gode deg helt sykt at jeg er gravid! Det må synke inn littNæmmen!! Herreguuuuuud!!! Kjære fine du!!! Du er GRAVID!! måtte bare innom for å se åssen det gikk med deg også finner jeg dette? Åh jeg er SÅ glad på dine vegne!!
Tuusen takkSå fine tester og økning!!
Tuusen takk for så koselig melding tenk det gikk så fort, på første runde, helt fantastisk! Hodet sliter med å forstå detGratulerer så mye!! Så utrolig stas! Alt kroppen trengte var visst et realt spark med hormoner for å komme igang Tenk at det funkaså kjapt etter den hadde kommet igang igjen, så utrolig fortjent så lenge du har måttet vente. Skikkelig godnyhet dette