Patience needed..

Jeg har faktisk fortsatt troa altså, basert på temperaturen din og det at det virkelig er noe på makesure-testen. Trodde først du hadde tatt progesteron denne syklusen og at det forklarte at temperaturen fortsatt var høy, men jeg tror ikke at wild yam er såpass effektivt at det fungerer helt likt som progesterontilskudd. Jeg har i alle fall ikke sett noe som tyder på det ellers når jeg har søkt rundt. Så jeg krysser fingrene for kveldstesten! :happy:
Tusen takk for det❤️ jeg krysser alt jeg kan til i kveld ❤️❤️
Samme tenkte jeg, kan wild yam ha så stor effekt på tempen?? Den er jo langt fra like kraftig som progesteron du får av legen :confused005

Øy!! Jeg ser også noe på testen etter 5 min!!
Null væskeinntak, null doturer, her må det bli ny test snart!! Håper du har mange tester :smiley-angelic002 Krysser fingrene!!! :Heartred
Jeg er opprinnelig et testetøs, så jeg går aldri i dpo-land uten mange tester :hilarious: har 6cbd igjen, 15 make sure og flere på vei i posten :hilarious::hilarious:
Nå skal jeg drikke minimalt frem til vi kommer hjem i 18 tiden, håper på en ny test da :woot:
❤️❤️

Ser noe på den også. Om det er skygge strek vet jeg ikke! Men jeg har troen jeg altså! Tempen din er jo så fin også ❤️
Ææ gjør du? Ser ikke noe lenger :confused005trodde den ville bli sterkere hvis det var hcg, men vi får se hva testen viser senere..
Tempen er jo veldig fin og jeg må si det overrasker meg om det er pga wild yam :oops:

Ææ gjør du? Ser ikke noe lenger :confused005trodde den ville bli sterkere hvis det var hcg, men vi får se hva testen viser senere..
Tempen er jo veldig fin og jeg må si det overrasker meg om det er pga wild yam :oops:
Jaja! Jeg ser! Alle produserer forskjellig da. Har vært veldig gøy å se på testene til de i termingruppa mi, for på samme dpo var testene såå forskjellige.
Jeg har troa jeg! ❤️

Hjelp!!! Jeg friker ut!! Ser dere noe her?!?!

Screenshot_20231210_184234_Gallery.jpgScreenshot_20231210_184214_Negative Image.jpg

Sånne så mine ut i starten! Det var fra 8 dpo da,men vi er jo forskjellige! Krysser alt jeg har for at det er en spire :love7
iiik :excited001 jeg har alltid testet positivt 9 dpo, så dette var nytt for meg :hilarious: krysser alt jeg har for den øker!!!

Ja, se det!! (Nå forsvinner du også fra meg på prøverforumet :p)
Vet SÅ godt hvordan du har det ❤️ men vi får først se om den øker. Synes den ble litt svak etter tiden..

Trur ikke det er skygge altså, den har jo økt!! Fra «noe» til en svak strek! :Heartred
Ja, den har jo det. Dette var mer konsentrert urin og en annen pakke Make Sure..

SÅÅ gøy!! Blir helt gira her :excited001 gleder meg til neste test :hilarious:

iiik :excited001 jeg har alltid testet positivt 9 dpo, så dette var nytt for meg :hilarious: krysser alt jeg har for den øker!!!

Vet SÅ godt hvordan du har det ❤️ men vi får først se om den øker. Synes den ble litt svak etter tiden..

Ja, den har jo det. Dette var mer konsentrert urin og en annen pakke Make Sure..

SÅÅ gøy!! Blir helt gira her :excited001 gleder meg til neste test :hilarious:
Det gleder jeg meg til også!!!

Jeg hoppa til i sofaen da jeg åpna denne!! JEG SER!! :crybaby2 Jeg ber så inderlig om at dette er en terminspire!! ❤️❤️ Gråter på dine vegne, denne må bli ❤️
Ååh tuuusen takk, gode deg @Lykke_lille93 ❤️❤️ :smiley-angelic001 dette MÅ være en spire, en terminspire :love017 skulle så veldig gjerne hatt med deg også ❤️ tenker på deg og ber for deg i disse dager ❤️❤️

Back
Topp